Board logo

標題: ..... [打印本頁]

作者: morris    時間: 2015-6-30 00:28     標題: .....

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:02 編輯

......
作者: fred2088    時間: 2015-6-30 01:22

回覆 1# morris


    $1499 + Projector ... ...... USD ?!
作者: 亞基拉    時間: 2015-6-30 01:27

前幾日先開始出貨...
作者: Super169    時間: 2015-6-30 01:35

回覆  morris


    $1499 + Projector ...  ...... USD ?!
fred2088 發表於 2015-6-30 01:22


咪 $2299 囉. 心地標埋價都問?
作者: Super169    時間: 2015-6-30 01:38

個價又真係幾吸引, 唔知送到黎香港幾錢.
唔知家陣D 樹脂又無平, 如果仲係成舊水美金一Kg, 都幾溶下.
作者: morris    時間: 2015-6-30 01:42

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:02 編輯

......
作者: Super169    時間: 2015-6-30 01:42

不過, 仲有個大問題, 部野都唔細下, 放檯面應該唔掂, 要放地下成隻櫃咁.....
家陣D樓咁貴, 計埋樓面既價錢, 就一D都唔平了.
作者: morris    時間: 2015-6-30 01:44

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:02 編輯

......
作者: morris    時間: 2015-6-30 01:46

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:02 編輯

......
作者: Super169    時間: 2015-6-30 01:55

唔係好明個Projector 同個printer有乜關係?
morris 發表於 2015-6-30 01:44



光源.....
用 projector 成本低D掛.
作者: Super169    時間: 2015-6-30 01:57

機身dimension 38 x 25.8 x 79 cm都唔係好大舊姐~~~
morris 發表於 2015-6-30 01:46



79cm 高喎....我部閃豬加埋個頂既防謢罩都未夠 60cm, 我都唔想放檯面了, 家陣放窗台咋.
作者: morris    時間: 2015-6-30 01:59

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:02 編輯

......
作者: 亞基拉    時間: 2015-6-30 03:45

回覆 8# morris


Projector output 每一層嘅pattern, 啲resin比pattern (UV)照到就會凝固。拉高build platform, protector又出第二層嘅pattern, 就係咁一層一層咁form出黎
作者: Super169    時間: 2015-6-30 09:14

唔知會唔會有 ching 買番黎試下, 分享一下.
希望遲下多D 平機出, 多D選擇.  最緊要係D樹脂都平番至得, 如果唔係, 成日亂印野都幾甘下.
作者: ma_hty    時間: 2015-6-30 09:51

個價又真係幾吸引, 唔知送到黎香港幾錢.
唔知家陣D 樹脂又無平, 如果仲係成舊水美金一Kg, 都幾溶下. ...
Super169 發表於 2015-6-30 01:38


唔計 projector 和 運費, 都要 HKD$12000 , 吸引得去邊呢?  血拼售價的DLP商品, 早已出現在市場上, 找找看吧.  可是... 不論DLP部份如何割價, projector都平唔到去邊...
作者: Super169    時間: 2015-6-30 10:18

唔計 projector 和 運費, 都要 HKD$12000 , 吸引得去邊呢?  血拼售價的DLP商品, 早已出現在市場上, 找找 ...
ma_hty 發表於 2015-6-30 09:51


oh...咁要搵下先.
Projector.....必要時好似佢講, 拆出黎仲有得用下嘛.
不過, 樹脂既價錢都係一個大問題, 睇番自己兩年都用左十幾卷膠, 幾十蚊膠都玩左千幾蚊了.
如果係樹脂, 唔計個盤要換, 同埋D膠既浪費, 20L 都等於買多部機了.  呢個反而係大問題.
家陣慣左手畫完就印出黎睇下, 唔對位就改少少再印, 當D膠唔駛錢咁.
如果用樹脂, 咁樣玩法, 除時一個簡單既兜仔都玩一百幾十蚊.....
以隻渣古為例, 連埋失敗既測試, 用左成卷膠有多, 如果用樹脂, 咪成千幾零....仲貴過買隻 PG.
作者: ustkl    時間: 2015-6-30 10:30

對DLP有興趣, 可以去呢度行下 http://www.buildyourownsla.com/forum/





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2