Board logo

標題: 有無廠可訂造送料齒? [打印本頁]

作者: KSC    時間: 2015-6-12 23:42     標題: 有無廠可訂造送料齒?

本帖最後由 KSC 於 2015-6-12 23:51 編輯

要3mm直徑內孔,外圈係平的密齒或凹入去食住膠絲的
用普通齒太疏,用5mm的齒外徑太大會無力推料
作者: Offer    時間: 2015-6-13 00:01

要3mm直徑內孔,外圈係平的密齒或凹入去食住膠絲的
用普通齒太疏,用5mm的齒外徑太大會無力推料 ...
KSC 發表於 2015-6-12 23:42



    TB有人提供加工服務
作者: fred2088    時間: 2015-6-13 01:42

回覆 1# KSC


    有D 送料齒輪商 有得客制服務的 ... 一粒都可客制 .... 但幾 $$$ 要自己問問 ...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2