作者: dtom 時間: 2015-6-5 13:44 標題: 有E3D 火山賣喇
本帖最後由 dtom 於 2015-6-5 13:53 編輯
放毒時間
正版野係呢個
http://e3d-online.com/Volcano
結構
http://wiki.e3d-online.com/wiki/E3D-v6_(Volcano)_Documentation
評測
https://www.youtube.com/watch?v=1x_V-OhnO5U
原來山寨都出左喇
因為打直放 heater,所以加熱距離更長, 可以接受更快既速度印野
但相對噴咀亦要另外買長咀, 出口直徑有 0.6-1.2mm
因為咀大左, 出膠流量大左, 所以印大件粗面既野先啱用
評測試層厚可以低到 0.25, 其實都唔會太粗喇, 但時間就可以快幾倍
另外睇評測會發現鼻水情況會改善
作者: g2david 時間: 2015-6-5 17:35
快好多 wow. 快 4倍
作者: healingfoot 時間: 2015-6-6 09:33
回覆 1# dtom
already duplicated and available in TB!
作者: palpatrick 時間: 2015-6-6 14:08
本帖最後由 palpatrick 於 2015-6-8 11:41 編輯
這才是山寨火山頭! 馬雲說TB 沒有山寨啊!
https://youtu.be/tMX4DaroIYw
作者: fred2088 時間: 2015-6-7 18:29
本帖最後由 fred2088 於 2015-6-10 13:27 編輯
回覆 1# dtom
買了山寨 "水山口" 0.6 / 0.8 / 1.0 /1.2 及熱塊 , 是用 V5 的 鋁頭 ....
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1799218&k=54c614ebf161a068afaa784f52d78a4a&t=1782422669&sid=38cksPI3ZF

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1799219&k=67a5aaab28ffb7a87a59aab12bf7bd9c&t=1782422669&sid=38cksPI3ZF

作者: palpatrick 時間: 2015-6-11 09:28
本帖最後由 palpatrick 於 2015-6-11 11:41 編輯
Fred 哥哥! 好以唔係咁裝喎!
http://image.dhgate.com/0x0/f2/albu/g3/M01/E6/A4/rBVaHVUI3bSAT_JyAAThzAMfRI0666.jpg
作者: fred2088 時間: 2015-6-11 09:46
回覆 6# palpatrick
要反了..... 反了 .... 未正式用,買定回來....
作者: palpatrick 時間: 2015-6-11 11:50
回覆 7# fred2088
等師兄報告才落炕!因為仲有三頭,四個熱塊.......

