Board logo

標題: 有E3D 火山賣喇 [打印本頁]

作者: dtom    時間: 2015-6-5 13:44     標題: 有E3D 火山賣喇

本帖最後由 dtom 於 2015-6-5 13:53 編輯

放毒時間

正版野係呢個
http://e3d-online.com/Volcano

結構
http://wiki.e3d-online.com/wiki/E3D-v6_(Volcano)_Documentation

評測
https://www.youtube.com/watch?v=1x_V-OhnO5U

原來山寨都出左喇
因為打直放 heater,所以加熱距離更長, 可以接受更快既速度印野
但相對噴咀亦要另外買長咀, 出口直徑有 0.6-1.2mm
因為咀大左, 出膠流量大左, 所以印大件粗面既野先啱用
評測試層厚可以低到 0.25, 其實都唔會太粗喇, 但時間就可以快幾倍
另外睇評測會發現鼻水情況會改善
作者: g2david    時間: 2015-6-5 17:35

快好多 wow. 快 4倍
作者: healingfoot    時間: 2015-6-6 09:33

回覆 1# dtom


    already duplicated and available in TB!  
作者: palpatrick    時間: 2015-6-6 14:08

本帖最後由 palpatrick 於 2015-6-8 11:41 編輯

這才是山寨火山頭! 馬雲說TB 沒有山寨啊!
https://youtu.be/tMX4DaroIYw
作者: fred2088    時間: 2015-6-7 18:29

本帖最後由 fred2088 於 2015-6-10 13:27 編輯

回覆 1# dtom


    買了山寨 "水山口" 0.6 / 0.8 / 1.0 /1.2 及熱塊 , 是用 V5 的 鋁頭 .... 但未有時間試 ....

IMG-20150609-WA0002.jpg IMG-20150609-WA0003.jpg

圖片附件: IMG-20150609-WA0002.jpg (2015-6-10 13:26, 44.03 KB) / 下載次數 59
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1799218&k=54c614ebf161a068afaa784f52d78a4a&t=1782422669&sid=38cksPI3ZF



圖片附件: IMG-20150609-WA0003.jpg (2015-6-10 13:26, 42.33 KB) / 下載次數 29
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1799219&k=67a5aaab28ffb7a87a59aab12bf7bd9c&t=1782422669&sid=38cksPI3ZF


作者: palpatrick    時間: 2015-6-11 09:28

本帖最後由 palpatrick 於 2015-6-11 11:41 編輯

Fred 哥哥! 好以唔係咁裝喎!

http://image.dhgate.com/0x0/f2/albu/g3/M01/E6/A4/rBVaHVUI3bSAT_JyAAThzAMfRI0666.jpg
作者: fred2088    時間: 2015-6-11 09:46

回覆 6# palpatrick


    要反了..... 反了 .... 未正式用,買定回來....
作者: palpatrick    時間: 2015-6-11 11:50

回覆 7# fred2088


    等師兄報告才落炕!因為仲有三頭,四個熱塊.......





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2