Board logo

標題: Nozzle vs Filament ratio Question [打印本頁]

作者: g2david    時間: 2015-5-17 20:29     標題: Nozzle vs Filament ratio Question

現在用團購機,3mm pla料, 個頭係0.4mm.我用 CuraEngine  可以用用到0.2mm  layer.  

其實3mm料可否改用0.2mm 頭。

問題:

1.為什麼要用1.75mm 料加 0.4mm 嘴?
2.3mm 最少可用幾细嘴
3. 1.75 最小可用幾细嘴
4. 換料,須不须要 tune  extruder
5. 換嘴,須不须要 tune  extruder
6. 用 1.75mm 個 extruder  係唔係不用行星齒

請師兄指點.
作者: zetaho2003    時間: 2015-5-17 20:36

噴咀直徑大小係你部機夠唔夠力推D 膠出來, 遠程多數都好難用0.2MM

壓力太大推唔出
作者: Offer    時間: 2015-5-17 20:56

現在用團購機,3mm pla料, 個頭係0.4mm.我用 CuraEngine  可以用用到0.2mm  layer.  

其實3mm料可否改用0. ...
g2david 發表於 2015-5-17 20:29



1.為什麼要用1.75mm 料加 0.4mm 嘴?
沒一定
2.3mm 最少可用幾细嘴
沒一定
3. 1.75 最小可用幾细嘴
沒一定
4. 換料,須不须要 tune  extruder
沒一定
5. 換嘴,須不须要 tune  extruder
沒一定
6. 用 1.75mm 個 extruder  係唔係不用行星齒
沒一定
作者: mming1106    時間: 2015-5-17 21:33

其實我都係用緊0.5咀,打印更順暢更硬淨
作者: Offer    時間: 2015-5-17 21:45

其實我都係用緊0.5咀,打印更順暢更硬淨
mming1106 發表於 2015-5-17 21:33



    0.5印木膠更加好
作者: fred2088    時間: 2015-5-17 22:45

回覆 4# mming1106


    火山口 可以去到 0.8 mm ...
作者: g2david    時間: 2015-5-18 08:50

咁,用 PLA , 用 0.3mm 頭會否增加细節
作者: Offer    時間: 2015-5-18 11:47

咁,用 PLA , 用 0.3mm 頭會否增加细節
g2david 發表於 2015-5-18 08:50



    如層高也是0.3不變的話分別不太大但塞的風險增加了
作者: Super169    時間: 2015-5-18 12:28

用細 D 既噴咀, 打印細件野時, 會唔會實淨 D?
之前試過睇切片, 如果件野得 1-2mm 闊, 選 0.4mm 噴咀, 就算 100% infill 都幾乎係中空, 但係 0.2mm 就可以填滿.
最近都手痕淘左幾隻唔同既頭, 0.2, 0.3, 0.4, 0.5, 0.6 都買黎試下.  
唔知有無 ching 玩過木質既條 (好似之前見過有 post, 搵緊), 好想試, 但唔知個咀要幾大至唔易塞.
作者: Offer    時間: 2015-5-18 12:52

用細 D 既噴咀, 打印細件野時, 會唔會實淨 D?
之前試過睇切片, 如果件野得 1-2mm 闊, 選 0.4mm 噴咀, 就算  ...
Super169 發表於 2015-5-18 12:28



    填不填滿是睇切片工具是否寫得好,木膠最好大過0.4咀
作者: secmaster    時間: 2015-5-18 13:18

軟膠個nozzle要几大?
作者: Super169    時間: 2015-5-18 14:24

回覆 10# Offer


我隻閃豬我只係用到 ReplicatorG (即係 skeinforge 切) 同 MakerWare.
之前試 0.2 切係用 KISSlicer, 但我都 gen 唔到 code 比隻豬印.

ching 你之前買軟膠果間淘寶店, 都有木质线材, 唔知你有無試過.  可惜佢係 3mm, 我用唔到, 如果唔係, 果間真係幾平.  (108蚊卷, 但無寫幾重, 應該係 1kg 掛).

我見佢仲有金屬線, 號稱係  均采用0.012mm细度的金属粉末与PLA粘合成线材.  好似幾得意.

不過, 我長期得一個頭用得, 唔敢搏.  等我整番好有兩個頭用, 就搵一個黎玩.
作者: g2david    時間: 2015-5-18 14:46

本帖最後由 g2david 於 2015-5-18 14:47 編輯

回覆 8# Offer


    團購機的噴嚧頭喉管与喷头安装孔是M10嗎?  如果想試0.3mm,  我見到好多都是M6, M8,  M10找不到,  可以淘那一隻呢?
作者: Offer    時間: 2015-5-18 14:52

回覆  Offer


    團購機的噴嚧頭喉管与喷头安装孔是M10嗎?  如果想試0.3mm,  我見到好多都是M6, M8,  M1 ...
g2david 發表於 2015-5-18 14:46



    成套E3D換
作者: Offer    時間: 2015-5-18 14:54

軟膠個nozzle要几大?
secmaster 發表於 2015-5-18 13:18



    至少0.4,細過0.4好多膠也用吾到
作者: g2david    時間: 2015-5-18 15:01

回覆 15# Offer


    軟膠係唔係無retraction?
作者: Offer    時間: 2015-5-18 17:22

回覆  Offer


    軟膠係唔係無retraction?
g2david 發表於 2015-5-18 15:01



    一樣要
作者: g2david    時間: 2015-5-19 09:30

唔知我理解得啱唔啱。請指點

PLA 料
推3mm 去0.3mm 要大力 d, 和抽走又要快 d. 温度要保持215.。印剧速度可以快 d. 容錯性高。

用1.75mm. 壓力小左,torque可以小 d, 可以唔駛減速,但要推多膠,抽膠小 d.. 温度可在200。令 pla 流動性小 d. kinamatic viscosity  流動粘性小 d. 印小 柱可能好 d。可能就易塞頭
作者: Offer    時間: 2015-5-19 13:52

唔知我理解得啱唔啱。請指點

PLA 料
推3mm 去0.3mm 要大力 d, 和抽走又要快 d. 温度要保持215.。印剧速度 ...
g2david 發表於 2015-5-19 09:30



    部分正確
作者: ma_hty    時間: 2015-5-19 14:49

回覆 18# g2david

> 推3mm 去0.3mm 要大力 d,

不對


> 和抽走又要快 d.

不對


> 温度要保持215.。

不一定


> 印剧速度可以快 d. 容錯性高。

不對


> 用1.75mm. 壓力小左,torque可以小 d, 可以唔駛減速,但要推多膠,抽膠小 d..

^^", 這一句錯得有點大, 每句逗號分隔的小句 都錯了.


> 温度可在200。

不一定


> 令 pla 流動性小 d. kinamatic viscosity  流動粘性小 d. 印小 柱可能好 d。可能就易塞頭

都不對...
作者: g2david    時間: 2015-5-19 16:57

見到我理解的都是錯。

這樣它們的關係應該是怎樣呢?
作者: ma_hty    時間: 2015-5-19 18:38

本帖最後由 ma_hty 於 2015-5-19 19:12 編輯
見到我理解的都是錯。

這樣它們的關係應該是怎樣呢?
g2david 發表於 2015-5-19 16:57


> 推3mm 去0.3mm 要大力 d,

3mm 和 1.75mm 料的分別, 主要是在於 3mm料較粗身, 較不容易彎曲, 較好對抗  遠程送絲 因中途曲折 流失推力的問題.

0.3mm噴嘴 阻力的確大於 0.4mm噴嘴, 但是, 阻力大小跟料的粗幼無關.


> 和抽走又要快 d.

retraction 倒頭抽起膠料, 用意是做成一短暫的負壓, 一般是有快用快的.  這短暫的負壓 真的是很短的 (按料的長度去算), 抽很多很多並不會增加負壓維持的時間.


> 温度要保持215.。

出膠量大, 比方說 印得很快 或 層厚很厚, 提高一點溫度會有幫助 (但幫助不大的).  這只跟噴嘴直徑有關.


> 印剧速度可以快 d. 容錯性高。

料粗了, 控制出膠的解像度就會減低, 即是錯更大, 又何來較好容錯?


> 用1.75mm. 壓力小左,torque可以小 d, 可以唔駛減速,但要推多膠,抽膠小 d..

料幼, 控制出膠的解像度會較高, 所以不用減速齒輪去提高解像度也成.  至於扭力需求嘛... 主要跟噴嘴直徑有關; 另外, 遠程送絲也會做成推力流失.  近端送絲 + Direct drive + 1.75mm 膠料, 提供的扭力, 已超過 其他出膠量瓶頸 的需求  (比方說 噴嘴開口大小 膠料黏度 送絲輪抓推膠料的負載上限... 諸如此類).  其他瓶頸不解, 扭力再多也只能用來 R著腳趾 乾放著.


> 温度可在200。

上面解釋過了.


> 令 pla 流動性小 d. kinamatic viscosity  流動粘性小 d. 印小 柱可能好 d。可能就易塞頭

膠料熔解後的黏度, 是膠料本身的特質, 是生產商生產時用了啥添加劑影響.  同生產商 不同色的料, 已可有很大變化.  

PLA 較 ABS 好印細節, 是因為 PLA的冷縮熱脹比率 低非常非常多.

至於塞頭, PLA 或 ABS 就全沒關係了.  塞頭, 是因為 古時噴頭設計不良 所至.  如何是不良, 就別考究了, 反正不良的都已淘汰.  現在你想買設計不良的噴頭 也未必能買到.
作者: g2david    時間: 2015-5-19 23:57

回覆 22# ma_hty

言之有理!

但不明白外國forum 成日話1.75mm extruder 不用太大torque, 3mm extruder 要用gear 加大torque, 照你所說, 應該不對. 你的意思如大水管和小水管, 水在管中流動速度須要的力量都是一樣.  不知道是會3mm 大面積要多點時間溶, 而且retraction時可能張力問題要大力抽.  

0.3mm 和 0.4mm 噴嘴跟料粗幼跟你所說應該沒有關系.  只是精細度問題. 要和料夾.
作者: ma_hty    時間: 2015-5-20 09:36

本帖最後由 ma_hty 於 2015-5-20 09:51 編輯

回覆 23# g2david

> 但不明白外國forum 成日話1.75mm extruder 不用太大torque, 3mm extruder 要用gear 加大torque, 照你所說, 應該不對.

3mm 需要用減速齒輪加大的, 並不是扭力, 是解像度.


> 你的意思如大水管和小水管, 水在管中流動速度須要的力量都是一樣.  

名號和考慮 大概是這些, 但你的說法併起來就是不對, 慢慢啄木鳥一下吧.


> 不知道是會3mm 大面積要多點時間溶,

也許吧, 但感受不到分別.


>而且retraction時可能張力問題要大力抽.  

不會不會, 向前推, 會遇上噴咀小開口做成的阻力; 倒後行則是順通無阻 另加出膠壓力再幫一把, 又何需大力?  實在, 打印中, 你突然不頂著條膠料, 條膠料已會倒後行少許.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2