Board logo

標題: [零件配件] 想砌一部機 好多問題 [打印本頁]

作者: catsuen    時間: 2015-3-28 00:44     標題: 想砌一部機 好多問題

火牛用12v 定24v 好
有冇可以 代替42步進機要靜.準確。
主板我想試http://tw.taobao.com/item/405308 ... &_u=s5absl55101
主頭用http://tw.taobao.com/item/429887 ... &_u=s5absl50bb1
機身用C兄呢隻http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
熱床300x300
希望有C兄提供意見。因自已好夜先p 野所以想靜
作者: ma_hty    時間: 2015-3-28 01:47

本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-28 02:57 編輯

回覆 1# catsuen

> 火牛用12v 定24v 好

能用 24V 的話, 24V 較好.  但這是由主板決定的.


> 有冇可以 代替42步進機要靜.準確。

合理成本之下, 沒有.


> 主板我想試http://tw.taobao.com/item/405308 ... &_u=s5absl55101

看來不錯, 雖然有點冒險, 但可以一試.


> 主頭用http://tw.taobao.com/item/429887 ... &_u=s5absl50bb1

這個就不建議了.  FDM機, 單頭能印出好效果, 已經很不錯.  兩料單噴咀 只為換色嘛... 只怕是得不償失了.  另外, 這只能換色, 不能混色.  商品描述裡說是混色, 是言過其實太太太多.


> 希望有C兄提供意見。因自已好夜先p 野所以想靜

想靜的話, 用 Deltabot結構的設計 (如 Kossel ).  XYZ結構的設計, 在強硬對抗機械零件誤差 的同時, 吵一點是少不免了.  Deltabot結構的設計, 由軟體主導的軟補救, 不硬對抗, 靜是一絕, 可惜... 來軟的, 校正也會困難很多.
作者: Offer    時間: 2015-3-28 07:28

火牛用12v 定24v 好
有冇可以 代替42步進機要靜.準確。
主板我想試
主頭用
機身用C兄呢隻
熱床300x300
希望 ...
catsuen 發表於 2015-3-28 00:44


這主控板我也有一片正在測試中,效果未能公佈,但比2560+RAMPS貴很多
這雙頭未用過
這機身設計省位巧妙但對新手有點困難
其實你造得300*300那麼大,打印通常也不少於數小時,可能要印24小时,那么夜晚或日間印也分別不大了,即是幾時也要靜,XL Kossel是最好選擇但調試困難,新手三思
作者: Offer    時間: 2015-3-28 08:07

重點是,不是把所有理想的零件放埋一齊就可以是一部好機
作者: fred2088    時間: 2015-3-28 09:48

回覆 3# Offer


    大機可以試"口下" E3D 火山口  ...
   我的朋友正改一部 200x300 ...
作者: fred2088    時間: 2015-3-28 09:54

回覆 2# ma_hty


    > 主板我想試http://tw.taobao.com/item/405308 ... &_u=s5absl55101

用這主板無得請教CHING ...
作者: catsuen    時間: 2015-3-28 11:04

本帖最後由 catsuen 於 2015-3-28 11:38 編輯

20150328_110803.jpg 20150328_110851.jpg 20150328_110928.jpg 回覆 3# Offer


  先多謝C兄意見主板可能貴了點但看到好像比2560+RAMPS  容易set
主頭改呢個呢?http://tw.taobao.com/item/441615 ... f-a1bf-7e42a98db98b
機身用koeeel  我怕自已set 唔掂 打印多數會用到停電 載打工能 要印幾日 現在用一部像i3 200x200 的工作中  是單頭  新年幇朋友淘了部雙頭http://tw.taobao.com/item/430859 ... &_u=s5absl5cb97
試了用水溶料支架 非常正 但因雙頭要大D熱床 所以先用到300x300

https://www.youtube.com/watch?v=y4bo7crrEbY

圖片附件: [印完放入水中用手就可以折了支架] 20150328_110803.jpg (2015-3-28 11:16, 106.01 KB) / 下載次數 113
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1776608&k=35364436a762bee6e25b9f78efe561e3&t=1782503490&sid=aNv976k4p2q



圖片附件: 20150328_110851.jpg (2015-3-28 11:16, 110.89 KB) / 下載次數 119
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1776609&k=4c836cc6a054dac17aa49c4f8f9924f0&t=1782503490&sid=aNv976k4p2q



圖片附件: 20150328_110928.jpg (2015-3-28 11:16, 145.16 KB) / 下載次數 126
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1776610&k=76ee3b7b7107e20f487f68c0e77797fc&t=1782503490&sid=aNv976k4p2q


作者: fred2088    時間: 2015-3-28 11:18

回覆 7# catsuen


    可分享雙頭打印步驟及經驗 ? ...
作者: Roz    時間: 2015-3-28 11:20

火牛用12v 定24v 好
有冇可以 代替42步進機要靜.準確。
主板我想試
主頭用
機身用C兄呢隻
熱床300x300
希望 ...
catsuen 發表於 2015-3-28 00:44


    降低stepper電流,當然,咁做stepper可能會唔夠力,到時可以用加行星減速箱做補償
作者: Offer    時間: 2015-3-28 11:20

回覆  Offer


  先多謝C兄意見主板可能貴了點但看到好像比2560+RAMPS  容易set
主頭改呢個呢?
機身用ko ...
catsuen 發表於 2015-3-28 11:04



   此板設定簡單,就是太簡單了而且不是開源所以冇法精調
作者: catsuen    時間: 2015-3-28 11:34

我用MakerWare 軟件  雙色是有2個stl 的先放放入一個stl 選擇1號頭出 然後放入stl2  會自認定2號頭出就可以好簡單。但數值就要慢慢試.如印單色 可用2號頭放入水溶料  軟件入面會有選擇。
作者: catsuen    時間: 2015-3-28 11:43

回覆 10# Offer


    多謝先請問主板用邊隻好呢 要用到雙頭如日後可以改3頭仲好
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-28 13:42

其實corexy好容易搞,diy也不難,比delta 容易。兩個頭跑direct drive. 也不是問題。我的跑70,80 or 更多mm/s 都無問題。
關于靜音,主要是motor 聲,用32 微步可能好一點。
作者: ma_hty    時間: 2015-3-28 16:56

回覆 9# Roz

> 降低stepper電流,當然,咁做stepper可能會唔夠力,到時可以用加行星減速箱做補償

加減速箱 會更吵喎...
作者: Roz    時間: 2015-3-28 18:21

回覆  Roz

> 降低stepper電流,當然,咁做stepper可能會唔夠力,到時可以用加行星減速箱做補償

加減速箱  ...
ma_hty 發表於 2015-3-28 16:56


    d 聲音來自gearbox定stepper 呢?其實鋁合金kossel 果度,offer 兄extruder都有落gearbox ,
作者: catsuen    時間: 2015-3-29 00:43

20150329_003517.jpg

現用 風扇改靜音  就是 馬達聲音 如價錢高D 可以改?

圖片附件: 20150329_003517.jpg (2015-3-29 00:40, 20.19 KB) / 下載次數 86
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1776827&k=d31591f2506e30ca25c5cbd429d91ca8&t=1782503490&sid=aNv976k4p2q


作者: ma_hty    時間: 2015-3-29 01:48

本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-29 03:14 編輯

回覆 15# Roz

stepper 有聲, 都係細細聲之嘛, 相比之下, gearbox 是超吵.  說大小, 就是比較, 你認為 gearbox 算是靜的話, 這麼 stepper 就算是超靜.  比較.... 比...
作者: Offer    時間: 2015-3-29 09:08

現用 風扇改靜音  就是 馬達聲音 如價錢高D 可以改?
catsuen 發表於 2015-3-29 00:43



    那麼SLA機應該是比較靜吧
作者: Offer    時間: 2015-3-29 09:22

本帖最後由 Offer 於 2015-3-29 09:23 編輯
d 聲音來自gearbox定stepper 呢?其實鋁合金kossel 果度,offer 兄extruder都有落gearbox , ...
Roz 發表於 2015-3-28 18:21



    因為行星齒行得極慢所以基本上是冇聲,其原因之一是它用3mm絲所以比一般1.75更慢,全機最炒耳的是回抽果下,因為它用高速回抽,而其餘三個步進是很靜的因為它們封在機倉內
作者: catsuen    時間: 2015-3-29 17:17

仲想問下42步進機  機身長短有影響。想靜要短定長  我只知長D扭力大
作者: Offer    時間: 2015-3-29 18:32

仲想問下42步進機  機身長短有影響。想靜要短定長  我只知長D扭力大
catsuen 發表於 2015-3-29 17:17



    你咁注重靜不如form 1吧,應該很靜,呢道有兩個師兄有,你可請教他們吧
作者: linuxbaba    時間: 2015-3-29 18:54

回覆 20# catsuen
好,我又回應一下,機體長短是關連電流大或小,靜吾靜無大關係,長D可以大D 電流。
靜吾靜是motor本身做工問題。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2