作者: lux2 時間: 2015-3-26 14:57 標題: 請問香港邊度有門市買pla filament?
唔想再買淘寶貨,感覺質素差,print d 野好易難
作者: dtom 時間: 2015-3-26 15:16
香港貨咪又係淘
呢尐少眾野,唔會有香港公司開廠整黎賣
我買左2X卷, 只有3卷真係用唔到
你話易難(爛?) 既話...
應該開 post 問下係件野既結構問題定係你部 3DP 既設定有問題
而唔係話唔淘
作者: lux2 時間: 2015-3-26 15:45
我用200度,0.2層厚,但層與層之間成日痴唔成咁,用少少力就爛,例如鑽粒鏍絲入去就分解
之前用atom 間廠果d又冇咁既情況發生,所以諗住係膠料既問題
作者: dtom 時間: 2015-3-26 16:32
點解剩係試200呢
如果唔實即係太低搵,每5度咁加上去試啦
作者: fred2088 時間: 2015-3-27 01:13
回覆 1# lux2
2014年7月30日 - [香港- 2014 年7 月29 日] 理光(香港)有限公司今天宣布與全球領導3D桌面打印機品牌MakerBot聯手在香港及澳門推出屢獲殊榮的MakerBot® ...
買貴Filament ...
作者: Roz 時間: 2015-3-27 01:43
斷層=溫度不足....自已用慣220-230度
作者: ghost2377 時間: 2015-3-27 03:44
本帖最後由 ghost2377 於 2015-3-27 03:47 編輯
回覆 3# lux2
熱敏話200度,不代表噴咀有200度,數字上ga野,不能盡信,用來參考吧
升高D試下無壞ga

我用燒雞針篤住噴咀check過,3dp話210度,燒雞針198度.......俾你信邊個丫?
作者: BotSheet 時間: 2015-4-1 23:05
好多時候,問題都未必是膠料的質量問題,
每間廠的膠料都有熔點上的差異,建議試一下190度-210度之間,
而且室溫、風扇的設置,有機會影響更加大。
作者: fred2088 時間: 2015-4-1 23:11
回覆 1# lux2
是的, 有 D 是肥仔絲,印到半路會入唔倒絲 ...
作者: lux2 時間: 2015-4-2 09:19
而家印極都會撓起,溫度220 度,個頭有兩把3cm x3cm 風扇吹住,係咪仲未夠?
印細件有細角同有50 度overhang 就會開始有撓起,困擾咗我好耐,加咗兩把風扇都唔得
作者: Roz 時間: 2015-4-2 11:41
太多風,都會出事,warp 係熱脹冷縮引起。。。
作者: dtom 時間: 2015-4-2 12:04
本帖最後由 dtom 於 2015-4-2 12:05 編輯
又係時候出動白膠漿/漿糊筆
件太細既就加 raft, 或係角位加老鼠耳(半徑5-10mm圓圈,厚度係層厚2層)

