作者: NicoLwk 時間: 2015-3-23 02:23 標題: Carbon3D 打印快 25 至 100 倍
TED 介紹
http://www.ted.com/talks/joe_des ... _faster?language=en
靈感來至 Terminator 2 ...
作者: dtom 時間: 2015-3-23 07:30
打印雖速度快, 但範圍少, 之後仲要洗一下先可以固定形狀, 重點係氣味
而且利權期限都係 10 至 20 年
作者: ma_hty 時間: 2015-3-23 10:57
本帖最後由 ma_hty 於 2015-3-23 11:02 編輯
回覆 1# NicoLwk
先不要這麼隨便信足別人的描述, 眼前見著的東西 可以是假, 就算真實數據 也可以進行很大程度的誤導操作. 尤其是... 講者無交待比乜快 25倍 至 100倍.
另外呢... 如果真的如講者所說, 是驚天動地的新東西, 最少最少 也得待上四十年才會到小市民手去玩, 不然, 高端機構 哪來東西讓人仰望呢?
作者: iovoi 時間: 2015-3-23 11:04
呢個消息確係爆,因為事前冇人知,一出全世界嘅傳媒都有報道,佢哋個marketing做得幾好。
部機重點當然係一個突破性嘅成型方法,雖然係一部SLA機,但快到冇朋友
睇過一啲網上報道,我又大膽分享一下:
1. 用薄膜嘅方法去解決peeling force嘅問題不是全新,但都是各家製造商的方向。
2. 網站無乜進一步資料,應該不會咁快進入生產階段。
3. 睇marketing手法,應該係target商用市場。
4. 成型速度好睇個model,橫切面如果大,成型速度會倍數下降,所以條片係用wireframe model,基本上無橫切面。
5. 部機可能要用專用resin。
6. 價值不菲!佢用緊嘅薄膜不是自家製,據稱25克材料要1800美元
以上資料純屬網上流傳,未經證實。如有錯誤請糾正,謝謝。
作者: ma_hty 時間: 2015-3-23 11:35
回覆 4# iovoi
> 6. 價值不菲!佢用緊嘅薄膜不是自家製,據稱25克材料要1800美元,你估下部機賣幾錢?
作者: ghost2377 時間: 2015-3-24 03:15
回覆 5# ma_hty
D金跌左...1公斤只值hk$296767乍,它比黃金貴2倍
作者: iovoi 時間: 2015-4-18 04:33
有價錢啦,都唔使70萬,好平啫!

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1783085&k=1465aa19a6b74e71a4c5274e72ba2a48&t=1782281618&sid=28jKFxFsf6

作者: ma_hty 時間: 2015-4-18 04:46
回覆 7# iovoi
係啦係啦, 好平啫, 叫佢地送我一台+一公斤料 做review啦.
不過, 層厚 1 micron 真是件大事, 我諗, 到你個孫有小朋友的時候, 說不定我們就有機會玩下了.
作者: ghost2377 時間: 2015-4-18 12:25
70万真係好平wor,用70万買架歐洲車,又要入油泊位保養牛肉乾
依家用70万買佢放屋企,乾手淨腳


