作者: Savio 時間: 2015-3-12 15:37 標題: 測溫477度 (Zego 3d printer)
我有一部10個月前在 Indiegogo order既 Zego 3d printer 剛剛到左, 設定上都係同我地部DIY 鋁合金Kossel Mini差不多, 都係 arduino + ramps 1.4, 砌好之後其他都正常, 唯獨是測溫永遠477-499度, 接不接電源都是一樣, 拔去 T0 既溫度感應都係一樣. (已 Send email 去問)
請問各位師兄有什麼看法呢? 有過這樣的情況嗎?
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1771630&k=9b3f56326a0d5ae40f3ee37490e94a5e&t=1782138550&sid=4sHCNYhMml

作者: Offer 時間: 2015-3-12 16:22
我有一部10個月前在 Indiegogo order既 Zego 3d printer 剛剛到左, 設定上都係同我地部DIY 鋁合金Kossel Mi ...
Savio 發表於 2015-3-12 15:37
試把KOSSEL的NTC插入新機的T0看看,或者插入一隻電阻去T0,阻值1K至100K也可
作者: Roz 時間: 2015-3-12 18:42
本帖最後由 Roz 於 2015-3-12 18:56 編輯
如果咁意味著底版上 thermistor 短路,
正常之下唔接任何嘢,讀數會係-43左右, SHORT左2隻腳就會係-273.1
係真正477-499度之下,NTC thermistor 電阻值大約會係34 ohm(477度)- 29ohm (499度)之間
(頭盔:如冇用錯式的話)
所以可以沿電路版CHECK下有冇地方短路.
作者: bunbunlui 時間: 2015-3-12 19:28
題外話, 有興趣師兄部Zego 3條柱移動時順唔順滑? 佢用咩黎代替滑軌/bearing?
作者: Savio 時間: 2015-3-12 21:02
試左把KOSSEL的NTC插入新機的T0, 一樣唔work. 睇來都係底版有事了.
作者: Savio 時間: 2015-3-12 21:09
佢冇用bearing, 就咁一塊膠片, 看來唔會玩得好耐就出問題. 現在試一般移動都ok順既.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1771755&k=9d10c9713a64c464950ce879bc4c899c&t=1782138550&sid=4sHCNYhMml

作者: Roz 時間: 2015-3-12 21:52
[quote]試左把KOSSEL的NTC插入新機的T0, 一樣唔work. 睇來都係底版有事了.
Savio 發表於 2015-3-12 21:02
[/uote]不過建議用他錶 confirm 係咪真係2隻腳short 左
如果冇short,代表可能firmware “讀錯腳“
可以再flash firmware 入去
作者: Offer 時間: 2015-3-13 08:33
既然大家也用2560及RAMPS可以暫換KOSELL MINI的過去玩住先或上TB買一套也不用100
作者: Savio 時間: 2015-3-13 08:52
是, 要買多套守門口了.
作者: Savio 時間: 2015-3-13 16:32
本帖最後由 Savio 於 2015-3-13 16:34 編輯
廠方送左新firmware來, 測溫問題即時解決, 其實覺得廠方都幾亂, 測溫都可以upload個錯既就出貨, 而且update完新firmware, 有兩個stepper方向又相反左要再接線.
而佢個送絲設計好失敗, 拆散左好難砌翻, 而且推唔到絲, 未找出原因.
另外有野想問, 個送絲stepper 一開機就勁熱, 未開始印野已經不時傳出轉動聲, 但又冇真係轉, 已經check左d線係冇鬆, 會係stepper壞? 還是粒A4988?
作者: bunbunlui 時間: 2015-3-13 16:36
其實佢唔係咩廠, 係類似maker workshop既其中一條友設計
https://plus.google.com/+BillyZelsnack/posts

