Board logo

標題: 請問有無師兄可以指導下 [打印本頁]

作者: luckwinluck    時間: 2014-8-29 20:40     標題: 請問有無師兄可以指導下

玩緊部UP Plus2 機, 一PRINT 大D MODEL 就好易飛起,有沒師兄知道咩問題?

如圖

圖片附件: 照片.JPG (2014-8-29 20:39, 123.84 KB) / 下載次數 4
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1712141&k=b99d19ef15b443864586351061296a09&t=1782132852&sid=18raJrtvbU


作者: julyxiv    時間: 2014-8-29 23:39

本帖最後由 julyxiv 於 2014-8-29 23:43 編輯

UP Plus 未用過, 唔知你能不能係print setting 到off咗Raft? 因為Raft咬力唔夠, 當print大件時就抓不著上面的件.

如果不能熄Raft, 可以試下係model外圍加只有一層高的圓型, 增加抓著面.  又或者係model外圍加建高牆, 幫入面件件保溫, 或有幫助.
之前有師兄Post過有關方法的相片, 可以爬下文

如果可以off到raft, 你或有機會面對另一問題, 就係Heat bed唔係水平. 加油
作者: dtom    時間: 2014-8-29 23:44

up 既設計, 你都做唔到乜...

睇圖似係 support 同工件分離?
工件係凌空? 點解果個位會有 support

用既膠係 ABS 定 PLA?
作者: benng1hk    時間: 2014-8-30 11:27

玩緊部UP Plus2 機, 一PRINT 大D MODEL 就好易飛起,有沒師兄知道咩問題?

如圖
luckwinluck 發表於 2014-8-29 20:40



    用緊咩切片軟件...
打印溫度係??
作者: luckwinluck    時間: 2014-8-30 14:25

UP Plus 未用過, 唔知你能不能係print setting 到off咗Raft? 因為Raft咬力唔夠, 當print大件時就抓不著上面 ...
julyxiv 發表於 2014-8-29 23:39


多謝師兄!我就係研究左好耐有無得唔要Raft, 但UP Plus個軟件好似無,未研究到
作者: luckwinluck    時間: 2014-8-30 14:27

up 既設計, 你都做唔到乜...

睇圖似係 support 同工件分離?
工件係凌空? 點解果個位會有 support

用 ...
dtom 發表於 2014-8-29 23:44


師兄係個底RAFT同工件分離,細MODEL係無事,大小小就出事,

ABS 料!
作者: luckwinluck    時間: 2014-8-30 14:28

用緊咩切片軟件...
打印溫度係??
benng1hk 發表於 2014-8-30 11:27


打印溫度係260左右,用UP Plus自己個軟件印,MODEL設計就用sketch up
作者: benng1hk    時間: 2014-8-30 14:42

打印溫度係260左右,用UP Plus自己個軟件印,MODEL設計就用sketch up
luckwinluck 發表於 2014-8-30 14:28



    試一下FRIST 用240
OTHER 用230 HB 100
另外..你散熱(吹印件)LOOP INSIDE SET 幾多
作者: julyxiv    時間: 2014-8-30 17:16

回覆 5# luckwinluck

UP如果冇得off 個raft, 試下印PLA (唔知Up係咪熄heatbed印PLA), 因為PLA快硬快定形, 有機會唔會因溫差而飛起.  但我PLA經驗係零, 老點咗你就唔好意思
作者: luckwinluck    時間: 2014-9-1 13:58

試一下FRIST 用240
OTHER 用230 HB 100
另外..你散熱(吹印件)LOOP INSIDE SET 幾多 ...
benng1hk 發表於 2014-8-30 14:42


多謝指導,一陣再試下先
作者: luckwinluck    時間: 2014-9-1 13:59

回覆  luckwinluck

UP如果冇得off 個raft, 試下印PLA (唔知Up係咪熄heatbed印PLA), 因為PLA快硬快定形,  ...
julyxiv 發表於 2014-8-30 17:16


我都未試PLA,都唔太清楚
作者: ustkl    時間: 2014-9-1 22:50

up.jpg

是否關了風扇? 如果未就試下。

圖片附件: up.jpg (2014-9-1 22:49, 109.36 KB) / 下載次數 14
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1713115&k=54836913d39ee5fbf886f80daa40785a&t=1782132852&sid=18raJrtvbU


作者: luckwinluck    時間: 2014-9-6 01:05

是否關了風扇? 如果未就試下。
ustkl 發表於 2014-9-1 22:50


多謝指導! 明天試試





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2