Board logo

標題: 噴頭保溫/隔熱棉 [打印本頁]

作者: elvinlws    時間: 2014-8-26 12:05     標題: 噴頭保溫/隔熱棉

請問閃豬噴頭上面黃色係咪 Kapton 黃紙?
入面包住果 d 白色保溫/隔熱棉可以係邊度搵到?
Thx!!
007.jpg

圖片附件: 007.jpg (2014-8-26 12:04, 56.29 KB) / 下載次數 19
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1710979&k=81c26378bb106f8e4ddb93eb6de34697&t=1782201824&sid=18rc0nWJLF


作者: dtom    時間: 2014-8-26 12:22

黃色係 Kapton 膠紙
白色係陶瓷纖維, 香港邊度買就唔知,
淘既話幾蚊一平方米...以前係同學會一人一米
你做野/住係邊, 睇下有無師兄可以比尐你...
作者: elvinlws    時間: 2014-8-26 13:40

黃色係 Kapton 膠紙
白色係陶瓷纖維, 香港邊度買就唔知,
淘既話幾蚊一平方米...以前係同學會一人一米
你做 ...
dtom 發表於 2014-8-26 12:22


我都知買會麻煩少少, 所以問下會唔會有 d 咩家居用品上可以拆出黎
作者: dtom    時間: 2014-8-26 13:46

家居用品真係難搵到
通常係工業用既隔熱/防火物料
作者: benng1hk    時間: 2014-8-26 13:47

我都知買會麻煩少少, 所以問下會唔會有 d 咩家居用品上可以拆出黎
elvinlws 發表於 2014-8-26 13:40



    家居用品上可以拆出黎
師兄..你可能要考慮返貼上去會唔會有影響喎
作者: elvinlws    時間: 2014-8-26 14:53

歐盟陶瓷纖維禁令落實
http://info.hktdc.com/alert/chi/ceu0116d.htm

係咪同一樣野???
作者: CoffeeCup    時間: 2014-8-26 22:32

係,已confirm可致癌,唔好再用
作者: Offer    時間: 2014-8-26 22:53

係,已confirm可致癌,唔好再用
CoffeeCup 發表於 2014-8-26 22:32



    大轆
作者: benng1hk    時間: 2014-8-26 23:36

大轆
Offer 發表於 2014-8-26 22:53



    師兄..你唔係手入左好多??
作者: hkstranger    時間: 2014-8-26 23:38

係,已confirm可致癌,唔好再用
CoffeeCup 發表於 2014-8-26 22:32


咁大濟~點搞
作者: benng1hk    時間: 2014-8-26 23:39

咁大濟~點搞
hkstranger 發表於 2014-8-26 23:38



    以毒攻毒..食左佢..冇事既
作者: Offer    時間: 2014-8-26 23:49

師兄..你唔係手入左好多??
benng1hk 發表於 2014-8-26 23:36



    夠致癌
作者: benng1hk    時間: 2014-8-27 00:13

夠致癌
Offer 發表於 2014-8-26 23:49



    講真依個世界咩都有機會致癌....
如果證實左..就睇下有冇咩代替下..
不過..你手入左咁多就
睇下仲有咩用途...
墊野用又好..
作者: hkstranger    時間: 2014-8-27 00:19

眼見唔到既signal可能致得仲勁....
作者: benng1hk    時間: 2014-8-27 00:36

眼見唔到既signal可能致得仲勁....
hkstranger 發表於 2014-8-27 00:19



    不會吧
唔加熱仲致得仲勁?
作者: 不明人士    時間: 2014-8-27 01:16

咁 makerbot 係歐盟市場.... 咁點,照用都得??
作者: lawhun0083    時間: 2014-8-27 01:17

唔係石綿先致癌咩?
作者: benng1hk    時間: 2014-8-27 01:44

唔係石綿先致癌咩?
lawhun0083 發表於 2014-8-27 01:17



    石綿係另一樣野
會引致矽肺病...
作者: benng1hk    時間: 2014-8-27 01:46

咁 makerbot 係歐盟市場.... 咁點,照用都得??
不明人士 發表於 2014-8-27 01:16



    MAKERBOT 原裝有用???
另外..閃記硬件上好似自家改良
作者: Offer    時間: 2014-8-27 07:05

MAKERBOT 原裝有用???
另外..閃記硬件上好似自家改良
benng1hk 發表於 2014-8-27 01:46



    改良左乜野?
作者: benng1hk    時間: 2014-8-27 11:58

改良左乜野?
Offer 發表於 2014-8-27 07:05



    打錯..自家改造
作者: elvinlws    時間: 2014-8-27 15:17

係,已confirm可致癌,唔好再用
CoffeeCup 發表於 2014-8-26 22:32


如果係咁, 有咩可以代替?
作者: shaqiu    時間: 2014-8-27 15:19

每次碰到这东西都手好痒, 尤其是裁剪的时候会掉粉, 我一遍都用宽kapton两面都贴上胶带,再操作。

致癌什么的估计是要粉末吸到体内, 偶尔碰一下没有那么严重。
作者: 不明人士    時間: 2014-8-27 23:50

MAKERBOT 原裝有用???
另外..閃記硬件上好似自家改良
benng1hk 發表於 2014-8-27 01:46


http://www.fargo3dprinting.com/p ... mic-insulation-tape

??? 係咪同一隻棉
作者: benng1hk    時間: 2014-8-28 00:17

本帖最後由 benng1hk 於 2014-8-28 00:37 編輯
??? 係咪同一隻棉
不明人士 發表於 2014-8-27 23:50



   
一樣??
-----------------------------------
不過..再SEARCH 下..平底鑊D塗層...都有..咁用佢會唔會食死人
作者: 不明人士    時間: 2014-8-28 00:44

一樣??
-----------------------------------
不過..再SEARCH 下..平底鑊D塗層...都有..咁用 ...
benng1hk 發表於 2014-8-28 00:17


等各路專家分析
作者: benng1hk    時間: 2014-8-28 00:47

等各路專家分析
不明人士 發表於 2014-8-28 00:44



   
不過..政府D官腔成日寫到D人唔明...
唔知佢依篇01年既野..有冇英文版..可以查下....
如果有問題..MAKERBOT 會唔會比人告?
作者: dtom    時間: 2014-8-28 10:17

每次碰到这东西都手好痒, 尤其是裁剪的时候会掉粉, 我一遍都用宽kapton两面都贴上胶带,再操作。

致癌什 ...
shaqiu 發表於 2014-8-27 15:19



這個是你估計而已吧?
除非有真憑實據
否則猜測也沒意議了
歐盟總不會隨隨便便就禁止吧?
話說... 歐盟禁了也有替代品吧...
作者: Offer    時間: 2014-8-28 11:54

不如用旺旺問下店東
作者: dtom    時間: 2014-8-28 12:00

我怕佢連歐盟禁運都唔知
作者: Offer    時間: 2014-8-28 22:48

之前我可能吸左好多,死火!
作者: benng1hk    時間: 2014-8-28 23:03

之前我可能吸左好多,死火!
Offer 發表於 2014-8-28 22:48



    冇事既.....
唔好自己嚇自己...
師兄..飲D熱牛奶..早D訓..明天會更好
作者: 絕對好奇    時間: 2014-8-29 02:41

嗰塊嘢一睇就知唔係好嘢,
小弟一早用咗自製防風保溫蒙古包!

14042316422e6d08795c544425.jpg

圖片附件: 14042316422e6d08795c544425.jpg (2014-8-29 02:40, 29.8 KB) / 下載次數 19
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1711935&k=a816a956b9ed46bc00167c1c941b490c&t=1782201824&sid=18rc0nWJLF


作者: elvinlws    時間: 2014-8-29 15:07

嗰塊嘢一睇就知唔係好嘢,
小弟一早用咗自製防風保溫蒙古包!   

...
絕對好奇 發表於 2014-8-29 02:41


用咩造?
作者: Offer    時間: 2014-8-29 22:03

中左蕉有乜病精?
作者: benng1hk    時間: 2014-8-30 11:24

中左蕉有乜病精?
Offer 發表於 2014-8-29 22:03



   
定期BODY CHECK PLS....

中左蕉初期冇咩病徵...
多數係中後期至發現...
作者: 絕對好奇    時間: 2014-8-30 16:34

回覆 34# elvinlws

我係用洗鑊嘅鋼絲刷嚟造,由終屬於手工藝品,
三言兩語講唔哂,依家忙緊整隻大豬,未有時間,
不過會盡量係大豬個post度講埋點整!
作者: 絕對好奇    時間: 2014-8-30 16:41

回覆 35# Offer

石綿係粉末狀態係最危險,如果只係接觸無吸到啲粉末,
應該唔洗太擔心,早排睇新聞講係911負責清理現場,
同救援嘅工作人員,好多都係三、五、七年後得癌症逝世!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2