作者: elvinlws 時間: 2014-8-26 12:05 標題: 噴頭保溫/隔熱棉
請問閃豬噴頭上面黃色係咪 Kapton 黃紙?
入面包住果 d 白色保溫/隔熱棉可以係邊度搵到?
Thx!!
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1710979&k=81c26378bb106f8e4ddb93eb6de34697&t=1782201824&sid=18rc0nWJLF

作者: dtom 時間: 2014-8-26 12:22
黃色係 Kapton 膠紙
白色係陶瓷纖維, 香港邊度買就唔知,
淘既話幾蚊一平方米...以前係同學會一人一米
你做野/住係邊, 睇下有無師兄可以比尐你...
作者: elvinlws 時間: 2014-8-26 13:40
我都知買會麻煩少少, 所以問下會唔會有 d 咩家居用品上可以拆出黎
作者: dtom 時間: 2014-8-26 13:46
家居用品真係難搵到
通常係工業用既隔熱/防火物料
作者: benng1hk 時間: 2014-8-26 13:47
家居用品上可以拆出黎
師兄..你可能要考慮返貼上去會唔會有影響喎
作者: elvinlws 時間: 2014-8-26 14:53
歐盟陶瓷纖維禁令落實
http://info.hktdc.com/alert/chi/ceu0116d.htm
係咪同一樣野???
作者: CoffeeCup 時間: 2014-8-26 22:32
係,已confirm可致癌,唔好再用
作者: Offer 時間: 2014-8-26 22:53
大轆
作者: benng1hk 時間: 2014-8-26 23:36
師兄..你唔係手入左好多??
作者: hkstranger 時間: 2014-8-26 23:38
咁大濟~點搞
作者: benng1hk 時間: 2014-8-26 23:39
以毒攻毒..食左佢..冇事既

作者: Offer 時間: 2014-8-26 23:49
夠致癌
作者: benng1hk 時間: 2014-8-27 00:13
講真依個世界咩都有機會致癌....
如果證實左..就睇下有冇咩代替下..
不過..你手入左咁多就
睇下仲有咩用途...
墊野用又好..
作者: hkstranger 時間: 2014-8-27 00:19
眼見唔到既signal可能致得仲勁....
作者: benng1hk 時間: 2014-8-27 00:36
不會吧
唔加熱仲致得仲勁?
作者: 不明人士 時間: 2014-8-27 01:16
咁 makerbot 係歐盟市場.... 咁點,照用都得??
作者: lawhun0083 時間: 2014-8-27 01:17
唔係石綿先致癌咩?
作者: benng1hk 時間: 2014-8-27 01:44
石綿係另一樣野
會引致矽肺病...
作者: benng1hk 時間: 2014-8-27 01:46
MAKERBOT 原裝有用???
另外..閃記硬件上好似自家改良
作者: Offer 時間: 2014-8-27 07:05
改良左乜野?
作者: benng1hk 時間: 2014-8-27 11:58
打錯..自家改造
作者: elvinlws 時間: 2014-8-27 15:17
如果係咁, 有咩可以代替?
作者: shaqiu 時間: 2014-8-27 15:19
每次碰到这东西都手好痒, 尤其是裁剪的时候会掉粉, 我一遍都用宽kapton两面都贴上胶带,再操作。
致癌什么的估计是要粉末吸到体内, 偶尔碰一下没有那么严重。
作者: 不明人士 時間: 2014-8-27 23:50
http://www.fargo3dprinting.com/p ... mic-insulation-tape
??? 係咪同一隻棉
作者: benng1hk 時間: 2014-8-28 00:17
本帖最後由 benng1hk 於 2014-8-28 00:37 編輯
一樣??
-----------------------------------
不過..再SEARCH 下..平底鑊D塗層...都有..咁用佢會唔會食死人
作者: 不明人士 時間: 2014-8-28 00:44
一樣??
-----------------------------------
不過..再SEARCH 下..平底鑊D塗層...都有..咁用 ...
benng1hk 發表於 2014-8-28 00:17
等各路專家分析
作者: benng1hk 時間: 2014-8-28 00:47
不過..政府D官腔成日寫到D人唔明...
唔知佢依篇01年既野..有冇英文版..可以查下....
如果有問題..MAKERBOT 會唔會比人告?
作者: dtom 時間: 2014-8-28 10:17
這個是你估計而已吧?
除非有真憑實據
否則猜測也沒意議了
歐盟總不會隨隨便便就禁止吧?
話說... 歐盟禁了也有替代品吧...
作者: Offer 時間: 2014-8-28 11:54
不如用旺旺問下店東
作者: dtom 時間: 2014-8-28 12:00
我怕佢連歐盟禁運都唔知
作者: Offer 時間: 2014-8-28 22:48
之前我可能吸左好多,死火!
作者: benng1hk 時間: 2014-8-28 23:03
冇事既.....
唔好自己嚇自己...
師兄..飲D熱牛奶..早D訓..明天會更好
作者: 絕對好奇 時間: 2014-8-29 02:41
嗰塊嘢一睇就知唔係好嘢,
小弟一早用咗自製防風保溫蒙古包!
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1711935&k=a816a956b9ed46bc00167c1c941b490c&t=1782201824&sid=18rc0nWJLF

作者: elvinlws 時間: 2014-8-29 15:07
用咩造?
作者: Offer 時間: 2014-8-29 22:03
中左蕉有乜病精?
作者: benng1hk 時間: 2014-8-30 11:24
定期BODY CHECK PLS....
中左蕉初期冇咩病徵...
多數係中後期至發現...
作者: 絕對好奇 時間: 2014-8-30 16:34
回覆 34# elvinlws
我係用洗鑊嘅鋼絲刷嚟造,由終屬於手工藝品,
三言兩語講唔哂,依家忙緊整隻大豬,未有時間,
不過會盡量係大豬個post度講埋點整!
作者: 絕對好奇 時間: 2014-8-30 16:41
回覆 35# Offer
石綿係粉末狀態係最危險,如果只係接觸無吸到啲粉末,
應該唔洗太擔心,早排睇新聞講係911負責清理現場,
同救援嘅工作人員,好多都係三、五、七年後得癌症逝世!


