作者: idwilson 時間: 2014-7-23 23:33 標題: 產品設計一問
本帖最後由 idwilson 於 2014-7-23 23:36 編輯
我弟新手,想設計一個產品,初時當然只係小產量,所以未去到搵廠開模。
如果小量生產,其實我買部3dp做外殼(成品)....定用油泥塑模用硅膠翻模做好呢?
因為怕3dp出黎唔光滑要花好多時間打磨,還是有更正確的方法

如圖的外框膠殼
作者: dtom 時間: 2014-7-24 00:00
如果要真係出街比客睇, 必定係後者
但如者只係 demo 下, 前者應該都可以接受
想令面既,可以試下 steam, 但時間唔易掌握, 太耐會熔, 唔夠又會見到紋
但前題係你要搵到咁大個鑵...
作者: idwilson 時間: 2014-7-24 00:21
其實我只係想設計一D產品放上網賣,想直接自己生產出成品外殼再加工,材質有軟有硬
用3dp+steam可能無左表面detail…多謝回覆^^
作者: ustkl 時間: 2014-7-24 14:15
請問小產量, 即是多少?
作者: idwilson 時間: 2014-7-24 17:02
可能先做50件作銷售,如果賣得到,先再考慮搵廠
作者: SleepyPrince 時間: 2014-7-24 17:21
如果你想用 3DP 又想靚/唔需要太多後期修補的話最少要用 DLP 嘅 3DP
作者: boboboy 時間: 2014-7-25 01:35
搵大陸d 首板佬用sla做算啦,普通民用3d打印機做唔到最終成品架
而家大陸sla首板個市做到爛晒架啦,加少少錢叫佢複埋個模俾你都得啦
放棄用3dp生產呢個念頭啦
作者: x850xtpe 時間: 2014-7-27 19:22
回覆 7# boboboy
想問下大陸搵人做兩個iphone case, 大概要幾銀, 我有stl既話
作者: xgdylan 時間: 2014-7-28 21:39
回覆 8# x850xtpe
给个3D 模型看一下
作者: !~lch~! 時間: 2014-8-13 19:01
回覆 9# xgdylan

作者: xgdylan 時間: 2014-9-4 23:16
回覆 10# !~lch~!
亲,

作者: idleman 時間: 2014-9-5 00:21
尊重知識產權
作者: Super169 時間: 2014-9-5 09:27
產品設計人願意分享既, 又無乜問題喎. 而且, 家陣好多人都願意分享作品的.
否則....http://www.thingiverse.com/ 入面咪好唔 尊重知識產權 ?
作者: dtom 時間: 2014-9-5 10:21
之前M記鬧過偷野事件仲專利申請話自己設計, 大批用家移走自己既設計
作者: xgdylan 時間: 2014-9-6 22:50
回覆 13# Super169
sorry, i will pay attation to my words!
作者: xgdylan 時間: 2014-9-6 22:51
回覆 14# dtom
sorry, never do such a fool thing again.

