Board logo

標題: 熱頭不打印...?? [打印本頁]

作者: kkf0706    時間: 2014-7-23 22:53     標題: 熱頭不打印...??

熱頭在Auto Level後, 最近在目標溫度徘迴,
例如目標溫度195, 不停在190-210徘迴,
寫着Heating...然後不打印.....
這是什麽問題...?? 謝謝 ^^
作者: 丰一自动化    時間: 2014-7-31 11:03

按说这个温度基本正常了,你是否开了热床,如果没有你G码里面是不是设置了,或者切片的时候有热床的设置..
作者: gorto    時間: 2014-7-31 11:27

本帖最後由 gorto 於 2014-7-31 18:05 編輯

熱敏電阻貼唔住 heating block, 所以温度跟唔上 heat block,留意下發熱燈剛熄咗後之後係咪繼續升温,剛着後又繼續降温,係就基本可以 confirm 了。Check 下熱敏電阻有冇裝得唔好,盡量令佢貼實 heating block,令佢準確測温。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2