Board logo

標題: 閃豬雙頭機 [打印本頁]

作者: Radioactive    時間: 2014-4-9 02:44     標題: 閃豬雙頭機

幫朋友買機多左一部未拆箱,如何處理
作者: idleman    時間: 2014-4-9 02:59

  咁都有得買多
作者: benng1hk    時間: 2014-4-9 04:18

幫朋友買機多左一部未拆箱,如何處理
Radioactive 發表於 2014-4-9 02:44



    放出黎
作者: gorto    時間: 2014-4-9 04:25

捐出嚟好!
作者: s512702    時間: 2014-4-9 07:20

咩型號?
有興趣wo~
作者: Super169    時間: 2014-4-9 13:31

好有興趣......知道點解可以買多左部???  買一送一?   
作者: Radioactive    時間: 2014-4-9 14:17

落錯單買多左一部....
作者: Radioactive    時間: 2014-4-9 14:19

http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=15857726389

呢一部,有無師兄有興趣
作者: ma_hty    時間: 2014-4-9 14:28

回復 8# Radioactive

買幾千蚊一件的東西 都可以唔小心買多左,少少錢唔志在啦。^^°
作者: Offer    時間: 2014-4-9 15:14

呢一部,有無師兄有興趣
Radioactive 發表於 2014-4-9 14:19



        此版為技術討論區,二手買賣請到二手區



********
版主示
作者: ip4368    時間: 2014-4-9 15:47

回復 10# Offer

如果捐出黎就無得去2手區
作者: ma_hty    時間: 2014-4-9 16:00

如果捐出黎就無得去2手區
ip4368 發表於 2014-4-9 15:47


捐比邊個?  捐比... 我?
作者: brianyzf    時間: 2014-4-9 16:47

捐比邊個?  捐比... 我?
ma_hty 發表於 2014-4-9 16:00


你咪有一部囉,捐比我啦  
作者: Super169    時間: 2014-4-9 17:47

你咪有一部囉,捐比我啦
brianyzf 發表於 2014-4-9 16:47



捐比我好 D, 我收左呢部, 又可以捐部舊機出黎, 仲可以再益多一位.
一次過 解決三個人既願望: 樓主甩左部機, 我換左部機, 仲有一位 ching 收機同時有得修機.
作者: idleman    時間: 2014-4-9 21:37

我免為其難。。。應該都可以幫你接收佢
作者: benng1hk    時間: 2014-4-11 02:24

你地似野狼咁凶狠喎...
我一部都無...
不過..我唔洗捐..比我分期買就得
作者: Offer    時間: 2014-4-11 07:15     標題: RE: 閃豬雙頭機

你地似野狼咁凶狠喎...
我一部都無...
不過..我唔洗捐..比我分期買就得 ...
benng1hk 發表於 2014-4-11 02:24


你咪每個月供600蚊比我,一年後我比部新機你,好像供樓咁一年後入伙
作者: benng1hk    時間: 2014-4-11 21:49

你咪每個月供600蚊比我,一年後我比部新機你,好像供樓咁一年後入伙 ...
Offer 發表於 2014-4-11 07:15



    版主..你家下講依D....唉





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2