作者: Radioactive 時間: 2014-4-9 02:44 標題: 閃豬雙頭機
幫朋友買機多左一部未拆箱,如何處理

作者: idleman 時間: 2014-4-9 02:59

作者: benng1hk 時間: 2014-4-9 04:18
放出黎
作者: gorto 時間: 2014-4-9 04:25
捐出嚟好!

作者: s512702 時間: 2014-4-9 07:20
咩型號?
有興趣wo~
作者: Super169 時間: 2014-4-9 13:31
好有興趣......知道點解可以買多左部??? 買一送一?
作者: Radioactive 時間: 2014-4-9 14:17
落錯單買多左一部....

作者: Radioactive 時間: 2014-4-9 14:19
http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=15857726389
呢一部,有無師兄有興趣
作者: ma_hty 時間: 2014-4-9 14:28
回復 8# Radioactive
買幾千蚊一件的東西 都可以唔小心買多左,少少錢唔志在啦。^^°
作者: Offer 時間: 2014-4-9 15:14
此版為技術討論區,二手買賣請到二手區
********
版主示
作者: ip4368 時間: 2014-4-9 15:47
回復 10# Offer
如果捐出黎就無得去2手區

作者: ma_hty 時間: 2014-4-9 16:00
捐比邊個? 捐比... 我?
作者: brianyzf 時間: 2014-4-9 16:47
你咪有一部囉,捐比我啦
作者: Super169 時間: 2014-4-9 17:47
捐比我好 D, 我收左呢部, 又可以捐部舊機出黎, 仲可以再益多一位.
一次過 解決三個人既願望: 樓主甩左部機, 我換左部機, 仲有一位 ching 收機同時有得修機.
作者: idleman 時間: 2014-4-9 21:37
我免為其難。。。應該都可以幫你接收佢
作者: benng1hk 時間: 2014-4-11 02:24
你地似野狼咁凶狠喎...
我一部都無...
不過..我唔洗捐..比我分期買就得

作者: Offer 時間: 2014-4-11 07:15 標題: RE: 閃豬雙頭機
你咪每個月供600蚊比我,一年後我比部新機你,好像供樓咁一年後入伙
作者: benng1hk 時間: 2014-4-11 21:49
版主..你家下講依D....唉


