Board logo

標題: TVB新聞報導的3D Scanner有冇人知是什麼牌子 [打印本頁]

作者: Offer    時間: 2013-10-18 22:26     標題: TVB新聞報導的3D Scanner有冇人知是什麼牌子

本帖最後由 Offer 於 2013-10-18 22:35 編輯

18-10-2013 互動新聞台

看似不錯,scan人一流
作者: SleepyPrince    時間: 2013-10-19 00:56

本帖最後由 SleepyPrince 於 2013-10-19 00:59 編輯

呢部?
http://exact3dscanner.com/portfolio-view/artec-eva/
大約 US$17,999~€14,900
作者: Offer    時間: 2013-10-19 07:10

本帖最後由 Offer 於 2013-10-19 07:11 編輯
呢部?

大約 US$17,999~€14,900
SleepyPrince 發表於 2013-10-19 00:56



    似係佢啦!不過如果係HKD就好啦,一定多人買
作者: ghost2377    時間: 2013-10-19 14:29

呢部?

大約 US$17,999~€14,900
SleepyPrince 發表於 2013-10-19 00:56


如果係HKD再少個零,我即刻買
作者: mming1106    時間: 2013-10-19 15:15

俄佬野?
作者: ma_hty    時間: 2013-10-19 17:03

回復 2# SleepyPrince


呢部 有乜好?  又係 cheap cheap webcam + 閃光燈  手提了咋喎, 哪裡值這麼多?
作者: vincent1989    時間: 2013-10-19 22:46

回復  SleepyPrince


呢部 有乜好?  又係 cheap cheap webcam + 閃光燈  手提了咋喎, 哪裡值這麼多? ...
ma_hty 發表於 2013-10-19 17:03


"手提" 已經夠值了 !!!!!
作者: asdasdhk2    時間: 2013-10-20 01:20

回復  SleepyPrince


呢部 有乜好?  又係 cheap cheap webcam + 閃光燈  手提了咋喎, 哪裡值這麼多? ...
ma_hty 發表於 2013-10-19 17:03



    自己寫一部出黎LOR

兩隻CAM 一個轉轉臺 電腦一部

軟件自己寫咁就最平
作者: SleepyPrince    時間: 2013-10-20 11:09

自己寫一部出黎LOR

兩隻CAM 一個轉轉臺 電腦一部

軟件自己寫咁就最平 ...
asdasdhk2 發表於 2013-10-20 01:20



樓主講嗰部係可以 scan 人喎
你想整幾大個轉轉盤?
作者: SleepyPrince    時間: 2013-10-20 11:13

回復 6# ma_hty

3D resolution, up to         0.5 mm
3D point accuracy, up to         0.1 mm
仲可以一路 scan 自動拼合

咁高解像度我唔知硬件成本幾多
當然仲有軟件未計
作者: ma_hty    時間: 2013-10-20 12:06

本帖最後由 ma_hty 於 2013-10-20 12:09 編輯
自己寫一部出黎LOR

兩隻CAM 一個轉轉臺 電腦一部

軟件自己寫咁就最平 ...
asdasdhk2 發表於 2013-10-20 01:20


軟體呢, 早就有 opensource 的 project 了, 不必自己再寫.  這 scanner 跟 10份一價錢的這一個 http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D3 運作原理是相同的.  

解像度是跟相機質量有關而已, 那機上的相機的資料 產品說明裡沒說, 但按其他資料估計, 大概只是 web cam 質量.

貴, 不代表就是好.  貴就是好 這種想當然是想法, 要改改了.
作者: 167pk    時間: 2013-10-20 12:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wan40657819    時間: 2013-10-21 22:28

回復 11# ma_hty


    咁入門android手機同旗艦android手機都係原理一樣 但價錢差好遠
當然你可以講啲性價比高既出黎 但唔一定夠旗艦黎
頂唔順kinect/laser咪呢部囉
laser+webcam可用david套software 係咪opensource就唔記得了
作者: ma_hty    時間: 2013-10-22 03:41

本帖最後由 ma_hty 於 2013-10-22 04:50 編輯
回復  ma_hty


    咁入門android手機同旗艦android手機都係原理一樣 但價錢差好遠
當然你可以講啲性價比 ...
wan40657819 發表於 2013-10-21 22:28


程式又不是我寫的, 別跟我較勁了.  平價的 3D Scanner, 技術上全都集中在軟體上, 硬體都是不值錢的東西, 這沒什麼好討論的.  當然, 軟體也值錢呀, 但是, 開源的軟體 不一定比 不開源的差, 舉例說, MS Office 和 Open Office.   花錢買來的服務 竟然跟 不花錢的差不了多少?!  有冇攪錯?!  這個嘛... 倒過來問一下, 為啥貴就必定是好呢?  這種 想當然 的想法, 要改改了, 又貴又差的產品 多著的呢.

論優劣, 應該是 技術上 功能上 管理上 的比拼, 不要被 營銷策略 矇騙, 高檔形象 不能當飯食呢.
作者: wsoft2002    時間: 2013-10-22 10:11

One of the open source 3D scanner

http://www.makerscanner.com/





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2