Board logo

標題: [操作疑難] 請問師兄:個送絲歯輪卡卡聲出膠時有時冇,是什麽問題? [打印本頁]

作者: suikeung    時間: 2013-10-18 18:44     標題: 請問師兄:個送絲歯輪卡卡聲出膠時有時冇,是什麽問題?

部機用咗1星期左右,個送絲歯輪卡卡聲出膠時有時冇,一有卡卡聲就唔出膠,時粗時幼.是否有膠粉積聚咗?
作者: dtom    時間: 2013-10-18 20:02

咩機? 團購機?
作者: dtom    時間: 2013-10-18 20:05

卡卡聲即係唔夠力推
原因有好多,溫度唔夠,膠絲有雜質塞頭,電壓唔夠等等
作者: suikeung    時間: 2013-10-18 20:08

雙頭,師兄
就咁按Load膠都係咁。
作者: Super169    時間: 2013-10-18 21:46

會不會是膠輪卡住膠去得不順?
試試放鬆膠條再 load 膠.
作者: suikeung    時間: 2013-10-18 22:48

要等返工再試下,暫時都要放係公司,
印完d膠件有d好脆,大力小小都裂開,都set到230度
作者: ma_hty    時間: 2013-10-19 06:47

回復 6# suikeung

有冇相睇下?
作者: ma_hty    時間: 2013-10-19 07:09

本帖最後由 ma_hty 於 2013-10-19 08:57 編輯
部機用咗1星期左右,個送絲歯輪卡卡聲出膠時有時冇,一有卡卡聲就唔出膠,時粗時幼.是否有膠粉積聚咗? ...
suikeung 發表於 2013-10-18 18:44


卡卡聲出膠時有時冇, 是卡膠了.  卡膠原因有好幾項.

最常見的原因 是... 膠絲打左結.

或者是... 送絲輪 食左膠碎. 這情況, 解開風扇, 用針挑乾淨 送絲輪上旳膠碎 即可.

或者是... 最嚴重的情況, 塞噴嘴. 這情況, 可先試試... 加熱噴嘴, 用縫紉用的針, 好像採耳一般 在噴嘴開口刷一兩圈 (注意!!!請勿深入), 刷完出一下膠.  重複上述步驟幾次.  幾次之後, 還是不成, 就要換噴嘴了.  不過, 先放心, 除非 你是用不明來歷的膠料 (例如... http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2004576) 或是 長期用過高溫度打印PLA, 不然 這情況甚少出現的.
作者: suikeung    時間: 2013-10-21 13:43

師兄,一開似是Y軸去到後面開始有聲,之後印印下是這樣,不停卡卡聲.


現在拆到這樣,再怎樣拆?

作者: Super169    時間: 2013-10-21 15:39

閃鑄機?  改左 design?  唔同左既?
作者: suikeung    時間: 2013-10-21 16:04

就係同網上條片有出入。
作者: mming1106    時間: 2013-10-21 16:42

本帖最後由 mming1106 於 2013-10-21 16:44 編輯

應該新設計
https://www.facebook.com/photo.p ... ;type=3&theater
作者: Super169    時間: 2013-10-21 18:30

回復 11# suikeung

個設計改善左, 佢用條彈弓去逼個膠輪將條膠絲壓落馬達既齒輪上, 應該會壓得實過舊版.

照睇黑色舊野應該可以直接攞出黎,  不過因為你中間仲有條膠, 唔可以就咁抽.
你之前係咪因為 unload 唔出, 所以咁樣切斷條膠?  如果 unload 到既, 最好 unload 哂至拆頭.
如果 unload 唔到 (我之前試過, 在噴咀內膠條發大左, 卡死左出唔番黎), 試下向前 load 睇下得唔得.
如果都唔得, 加熱個頭扭左個頭出黎, 應該可以成條膠抽番出黎.
拆個頭有少少煩, 要加左熱至甩得鬆, 要小心粒四方磚好熱既, 鬆開左少少就等佢凍番至扭佢出黎, 會安全 d.
作者: suikeung    時間: 2013-10-21 19:29

係呀,unload唔出又卡卡聲,所以剪斷佢。
作者: ma_hty    時間: 2013-10-22 04:59

係呀,unload唔出又卡卡聲,所以剪斷佢。
suikeung 發表於 2013-10-21 19:29


不要剪, 加熱後, 就可以抽出來.
不成, 就解開風扇加熱試試看.

順帶一問, 你有沒有用 特制profile ?
作者: suikeung    時間: 2013-10-22 08:41

用過一下,算未正式用,因還在印大包圍的膠件就...
可能我沒有按那個膠夾(都忘記有沒有按)所以抽不出就剪.
多謝師兄們的意見,吸收了各位師兄經驗後,晏d再整.

作者: suikeung    時間: 2013-10-22 11:49

呢次點攪?師兄!塞到PTFE都肥咗


作者: wsoft2002    時間: 2013-10-22 12:02

回復 17# suikeung
換PTFE
Refer : http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
作者: mming1106    時間: 2013-10-22 12:02

本帖最後由 mming1106 於 2013-10-22 12:05 編輯

是跟機送的PLA嗎?
我跟機也是送這顔色的PLA...
作者: suikeung    時間: 2013-10-22 12:05

係ABS,跟機買的.
作者: suikeung    時間: 2013-10-22 12:17

師兄,想問亞士通在那裹買(深水埗),我見個頭都唔透光都塞埋,想浸清佢.
請問亞士通是什麼?是否有濃烈氣味,見師兄話用密封嘅樽浸嘅!
作者: Super169    時間: 2013-10-22 13:36

師兄,想問亞士通在那裹買(深水埗),我見個頭都唔透光都塞埋,想浸清佢.
請問亞士通是什麼?是否有濃烈氣味,見 ...
suikeung 發表於 2013-10-22 12:17



鴨記公廁附近橫街間五金鋪有.  勁有味.
作者: Super169    時間: 2013-10-22 13:39

呢次點攪?師兄!塞到PTFE都肥咗
suikeung 發表於 2013-10-22 11:49



你條 PTFE 咁透既?  家陣 d 料又薄左?
不過, 同我都係同一命運, 塞死左...要換.
希望你無我咁唔好彩...換完成日瀨尿.
作者: suikeung    時間: 2013-10-22 13:42

收到!唔該師兄.
作者: suikeung    時間: 2013-10-26 11:03

唔該晒咁多位師兄
換左PTFE後右邊頭復活啦,果日試未用過嘅左邊頭又有聲,又要浸下佢.

請問師兄,可唔可以印印下關咗hearterboard嘅加熱?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2