作者: lawhun0083 時間: 2013-8-31 12:38 標題: 我部閃X 用左一個月發現行Y軸時有"噠噠"聲
http://www.youtube.com/watch?v=zKBzoFk4nYc&feature=youtu.be
請問其他CHING有冇遇過里個問題?
可以點解決?
會對部機有損傷嗎?
作者: ma_hty 時間: 2013-8-31 13:14
本帖最後由 ma_hty 於 2013-8-31 13:19 編輯
回復 1# lawhun0083
看來似乎是... 有些 電線呀 索帶呀 之類的東西, 伸了出來, 卡到個機殼而已.
硬體真的有問題, 不是這種聲音的, 真的有問題的聲音呢... 吱吱聲 耳鳴咁聲 轉向時卡碌一聲... 等等
作者: mming1106 時間: 2013-8-31 14:19
本帖最後由 mming1106 於 2013-9-3 19:02 編輯
我都試過"噠噠"聲,我係y傳動軸曲了,撞到在z光軸的膠平台架
把曲了的傳動軸屈番直就無事,希望幫到你
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574553&k=27a4ce15cab83a07be649762e0ce5423&t=1782140588&sid=1t41gRYncO

作者: lawhun0083 時間: 2013-8-31 16:28
Ching 請問要拆出黎屈嗎?
作者: mming1106 時間: 2013-8-31 19:58
我就咁用手指公禁番直
作者: kasterli 時間: 2013-9-1 10:17
用個細鉗仔係咁意整返岩位應該 OK

