Board logo

標題: 自動量度z高度 [打印本頁]

作者: wtch    時間: 2013-8-30 15:01     標題: 自動量度z高度

玩了幾個月3Dprinter,發現調校z板太麻煩,做了一個Circuit + IR Sensor + Arduino,利用 Sensor量度噴咀至四邊z板的距里,現在方便很,可以自動調節Z開關,現在正考慮加步進電機,希望可以全自動調校。 Arduino Borad.JPG
LCD.JPG
Sensor.JPG

圖片附件: [Arduino board] Arduino Borad.JPG (2013-8-30 14:58, 35.61 KB) / 下載次數 73
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574158&k=0f2a2e20fe5c6082c3e8b2c0509a5eec&t=1782139043&sid=fM0mjoZ47u



圖片附件: [LCD] LCD.JPG (2013-8-30 14:58, 32.52 KB) / 下載次數 92
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574159&k=e43c59bf350f9bea15bc67e1f7f5b686&t=1782139043&sid=fM0mjoZ47u



圖片附件: [Sensor] Sensor.JPG (2013-8-30 14:58, 21.47 KB) / 下載次數 69
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574160&k=32850d6d19f27bbb79173d73c54057f9&t=1782139043&sid=fM0mjoZ47u


作者: andyngo    時間: 2013-8-30 15:12

本帖最後由 andyngo 於 2013-8-30 15:13 編輯

個平台成日要校平,木頭機天生缺點。如果師兄裝埋步進機,個平臺會好重下,外國有金屬平台parts 賣,效果唔知好唔好
作者: wtch    時間: 2013-8-30 15:52

多謝師兄的提議,我用繄c|oned Ultimaker,那塊z板不太好,幸好入面那兩個位高低差異不大,大約0.1mm,不須要調校,外面就大,所以我打算用2個2cm的步進電機,那應該不太重
作者: gorto    時間: 2013-8-30 19:04

有冇多啲相片睇下你點度四個角距離呢?
作者: wtch    時間: 2013-8-30 23:13

當然可以
左裏,ADC=768
IMG_0542.JPG
右裏ADC=767
IMG_0543.JPG
右外ADC=772
IMG_0544.JPG
調校後ADC=766
IMG_0546.JPG
左外ADC=768
IMG_0547.JPG
我打印了3一pt level配件,調校很方便,每個ADC值,大約=0.07mm

圖片附件: IMG_0542.JPG (2013-8-30 22:58, 25.1 KB) / 下載次數 81
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574320&k=8c4dc89e2df584cb78604ed431a3650a&t=1782139043&sid=fM0mjoZ47u



圖片附件: IMG_0543.JPG (2013-8-30 22:58, 23.64 KB) / 下載次數 62
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574321&k=b2778525fadb0c75f566ecaf97e7095b&t=1782139043&sid=fM0mjoZ47u



圖片附件: IMG_0544.JPG (2013-8-30 22:58, 26.13 KB) / 下載次數 99
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574322&k=556b6ae7f71b949b55b68f7ca4358047&t=1782139043&sid=fM0mjoZ47u



圖片附件: IMG_0546.JPG (2013-8-30 22:58, 25.28 KB) / 下載次數 71
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574323&k=c7cd02dc6258b846a3426d0ee6e416ae&t=1782139043&sid=fM0mjoZ47u



圖片附件: IMG_0547.JPG (2013-8-30 22:58, 26.69 KB) / 下載次數 104
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574324&k=ec289eb66729b7a888943e7799022760&t=1782139043&sid=fM0mjoZ47u


作者: Offer    時間: 2013-8-31 08:14

玩了幾個月3Dprinter,發現調校z板太麻煩,做了一個Circuit + IR Sensor + Arduino,利用 Sensor量度噴咀至四 ...
wtch 發表於 2013-8-30 15:01


可否看看你個IR Sensor的close up 相片
作者: andyngo    時間: 2013-8-31 09:49

我估好多人都有興趣整個,有無link share
作者: wtch    時間: 2013-8-31 11:35

我用咗Sharp distance IR Sensor如下圖,淘寶嘢,全部百多元人仔
IMG_0549.JPG
這個是我一時興起所做,不知其他人有沒有做,有興趣可以上傳分享,不過需時正理。

圖片附件: IMG_0549.JPG (2013-8-31 11:22, 17.6 KB) / 下載次數 85
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574518&k=ef46cc0e122e1cf34d7d8712ba187a38&t=1782139043&sid=fM0mjoZ47u


作者: vinsoncheng    時間: 2013-8-31 12:29

用這個Sensor量度手動調校也很方便啊!
作者: ma_hty    時間: 2013-8-31 12:47

本帖最後由 ma_hty 於 2013-8-31 12:49 編輯
個平台成日要校平,木頭機天生缺點。如果師兄裝埋步進機,個平臺會好重下,外國有金屬平台parts 賣,效果唔 ...
andyngo 發表於 2013-8-30 15:12


木頭不木頭沒關係呢, 起始高度每次打印都有偏差, 先是因為 mechanical endstop 測量不準; 然後就是 Z軸絲杆的backlash; 如果 z endstop後 要跑一段長長的距離才到平台(好像TOM), 還要考慮 Z軸誤差.  金屬平台 是一樣糟啦.
作者: ma_hty    時間: 2013-8-31 13:10

回復 5# wtch

好奇一問,  這 Sharp distance IR Sensor 準確度如何?
作者: wtch    時間: 2013-8-31 15:26

我現在可以度到3mv,約0.07mm,應夠家用3D printer用,我査過specs,但沒有這方面的知料,曾嘗試用更高bit數的ADC,但n0ise的問題未解決到。
作者: Offer    時間: 2013-8-31 18:03

我現在可以度到3mv,約0.07mm,應夠家用3D printer用,我査過specs,但沒有這方面的知料,曾嘗試用更高bit數的AD ...
wtch 發表於 2013-8-31 15:26



    型號是GP2Y0A51SK0F 嗎?
作者: ma_hty    時間: 2013-8-31 18:42

我現在可以度到3mv,約0.07mm,應夠家用3D printer用,我査過specs,但沒有這方面的知料,曾嘗試用更高bit數的AD ...
wtch 發表於 2013-8-31 15:26


就算 sensor 的準確度真的有 arduino 裡的讀數準確度 (0.07mm), 仍然不足 3D printer 用的.  0.07mm 已經是一張 A4紙的厚度 (約0.1mm), 依我估計, 最少要比 0.1mm 準十倍才夠用.
作者: mming1106    時間: 2013-8-31 19:03

本帖最後由 mming1106 於 2013-8-31 19:09 編輯

看見師兄個post我又心思思想cal下個台
係公司借左個表番屋企試玩,
後來發覺就算個台用了玻璃,
以中心做基凖位再遊向四角發現,
最大都會有十幾c公差,可能個台本身唔夠紮實....
最後都係用a4紙cal算....
20130831_164853_調整大小.jpg
擷取.JPG
20130831_170109_調整大小.jpg
20130831_170553_調整大小.jpg

圖片附件: 20130831_164853_調整大小.jpg (2013-8-31 18:50, 109.4 KB) / 下載次數 81
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574654&k=aff22de2a459a04b958e3f680df9e09b&t=1782139043&sid=fM0mjoZ47u



圖片附件: 20130831_170109_調整大小.jpg (2013-8-31 18:50, 122.82 KB) / 下載次數 66
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574655&k=5af0e7c6fd9a3aebefb4366f9c1290b1&t=1782139043&sid=fM0mjoZ47u



圖片附件: 20130831_170553_調整大小.jpg (2013-8-31 18:50, 108.63 KB) / 下載次數 352
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574656&k=287d17f2a5665a03f5676c7afbb12b14&t=1782139043&sid=fM0mjoZ47u



圖片附件: 擷取.JPG (2013-8-31 19:09, 67.82 KB) / 下載次數 57
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574666&k=32075bf5425d7deaf00181a4da8c6bf1&t=1782139043&sid=fM0mjoZ47u


作者: wtch    時間: 2013-8-31 19:11

不是GP2Y0A51SK0F 而是GP2D120,本想買GP2Y3A001K0F但店家無貨。
作者: Offer    時間: 2013-8-31 19:15

不是GP2Y0A51SK0F 而是GP2D120,本想買GP2Y3A001K0F但店家無貨。
wtch 發表於 2013-8-31 19:11



    4~30cm?
作者: wtch    時間: 2013-8-31 19:33

喺呀,要搵4cm一6cm嗰一段最準電vo1tage由2.8v至2.0v,經過ㄧ輪計算就,不過我|azy,只要那個ADC值。
作者: wtch    時間: 2013-8-31 19:38

我曾參考過ㄧ個網站,用激光量度,但需時很長未有做。網扯
https://sites.google.com/site/todddanko/home/webcam_laser_ranger
作者: wtch    時間: 2013-8-31 20:22

這個除了用作校平外,我也用它作z一end stop,switch,只要先度噴呾sei低o佢,當度到柤差2,時,arduino就將end stop,switch接0v,相等如z板碰到,end-switch,只要改變差值,就可以窓昜控製第一層膠的厚度,。
作者: ma_hty    時間: 2013-8-31 20:31

本帖最後由 ma_hty 於 2013-8-31 20:57 編輯
... 就算個台用了玻璃, ... 都會有十幾c公差,可能個台本身唔夠紮實....
mming1106 發表於 2013-8-31 19:03


應該不是平台和玻璃的問題, 就算有問題, 也是 xy 軸的問題吧.

平台是不動的, 一定有可能調至水平 (有足夠心力的話...).

反之, 8mm 光軸其實也不是真的很直, 加上是 X一組 裝在 Y一組, 而且是用 直線軸承和支架 連接...
作者: benz    時間: 2013-9-1 00:30

唔用hi tech, 可以試下用另一方法
http://www.thingiverse.com/thing:23790





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2