Board logo

標題: [News]Microsoft 公佈更多 Windows 8.1 3D 列印細節(影片) [打印本頁]

作者: dtom    時間: 2013-8-24 10:28     標題: [News]Microsoft 公佈更多 Windows 8.1 3D 列印細節(影片)

本帖最後由 dtom 於 2013-8-24 10:29 編輯

Source - http://chinese.engadget.com/2013/08/23/windows-8.1-3d-printing/


3D Printing in Windows 8.1
作者: Offer    時間: 2013-8-24 12:13

Source -
dtom 發表於 2013-8-24 10:28



    正!我由win8 up去8.1要比錢嗎?
作者: dtom    時間: 2013-8-24 12:26

正!我由win8 up去8.1要比錢嗎?
Offer 發表於 2013-8-24 12:13



唔駛
Source -    http://chinese.engadget.com/2013/08/14/windows-8.1-launch/
作者: aleungyw    時間: 2013-8-24 16:16

正!我由win8 up去8.1要比錢嗎?
Offer 發表於 2013-8-24 12:13


I also use Win8
作者: Offer    時間: 2013-8-24 16:34

I also use Win8
aleungyw 發表於 2013-8-24 16:16


你用乜3D printer?
作者: ma_hty    時間: 2013-8-24 17:37

本帖最後由 ma_hty 於 2013-8-24 17:47 編輯

回復 4# aleungyw

唔駛諗囉... 看來只有 Cubify 能用呢.  再者, 微軟的人呀, 是整天都妄想著壟斷市場 所以啥也要做 結果啥也做不好, 又專門做小小事犯大大錯, 而且差不多是必然跟已有的東西不兼容 (市場策略吧).  有開源的不用, 用微軟的, 豈不是自找麻煩?  比錢我 請我去用, 都要先考慮一下喎.  就好像 Window Mobile, 是前車可鑑 前車可鑑.
作者: Offer    時間: 2013-8-24 18:04

Cubify尐膠貴到冇朋友希望開源機有人寫driver
作者: ma_hty    時間: 2013-8-25 05:57

Cubify尐膠貴到冇朋友希望開源機有人寫driver
Offer 發表於 2013-8-24 18:04


摸下 Cubify 都當你非禮佢喎, 寫開源driver?! 分分鐘比人告到破產呢, 忘記Cubify吧...
作者: Offer    時間: 2013-8-25 08:43

摸下 Cubify 都當你非禮佢喎, 寫開源driver?! 分分鐘比人告到破產呢, 忘記Cubify吧... ...
ma_hty 發表於 2013-8-25 05:57



    不是寫driver比開源機模擬Cubify而係寫driver比開源機在win8.1去直接打印
作者: Super169    時間: 2013-8-26 00:54

如果MS只是出個  printer driver, 根本沒有意思.  就算他不出, 原廠也會有.  最大問題是, 有 driver 又如何打印.
文中好像說, MS 會針對 3MF 格式的打印, 就像 replicatorG 連上 printer 後打印的效果.  但先決是要將3D model 轉成 3MF 格式.
不過, 如果 MS 指定支援的話, 大路既 3D 軟件應該會加入 export 的格式, 將來應該可以在 AutoCAD / SketchUp 中直接進行 3D 打印, 唔駛左轉右轉.  而 MS 就提供一個 UI 比大家進行設定, 就好似家陣 2D printing 一樣.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2