作者: dtom 時間: 2013-8-24 10:28 標題: [News]Microsoft 公佈更多 Windows 8.1 3D 列印細節(影片)
本帖最後由 dtom 於 2013-8-24 10:29 編輯
Source - http://chinese.engadget.com/2013/08/23/windows-8.1-3d-printing/
3D Printing in Windows 8.1
作者: Offer 時間: 2013-8-24 12:13
正!我由win8 up去8.1要比錢嗎?
作者: dtom 時間: 2013-8-24 12:26
唔駛
Source - http://chinese.engadget.com/2013/08/14/windows-8.1-launch/
作者: aleungyw 時間: 2013-8-24 16:16
I also use Win8
作者: Offer 時間: 2013-8-24 16:34
你用乜3D printer?
作者: ma_hty 時間: 2013-8-24 17:37
本帖最後由 ma_hty 於 2013-8-24 17:47 編輯
回復 4# aleungyw
唔駛諗囉... 看來只有 Cubify 能用呢. 再者, 微軟的人呀, 是整天都妄想著壟斷市場 所以啥也要做 結果啥也做不好, 又專門做小小事犯大大錯, 而且差不多是必然跟已有的東西不兼容 (市場策略吧). 有開源的不用, 用微軟的, 豈不是自找麻煩? 比錢我 請我去用, 都要先考慮一下喎. 就好像 Window Mobile, 是前車可鑑 前車可鑑.
作者: Offer 時間: 2013-8-24 18:04
Cubify尐膠貴到冇朋友
作者: ma_hty 時間: 2013-8-25 05:57
摸下 Cubify 都當你非禮佢喎, 寫開源driver?! 分分鐘比人告到破產呢, 忘記Cubify吧...
作者: Offer 時間: 2013-8-25 08:43
不是寫driver比開源機模擬Cubify而係寫driver比開源機在win8.1去直接打印
作者: Super169 時間: 2013-8-26 00:54
如果MS只是出個 printer driver, 根本沒有意思. 就算他不出, 原廠也會有. 最大問題是, 有 driver 又如何打印.
文中好像說, MS 會針對 3MF 格式的打印, 就像 replicatorG 連上 printer 後打印的效果. 但先決是要將3D model 轉成 3MF 格式.
不過, 如果 MS 指定支援的話, 大路既 3D 軟件應該會加入 export 的格式, 將來應該可以在 AutoCAD / SketchUp 中直接進行 3D 打印, 唔駛左轉右轉. 而 MS 就提供一個 UI 比大家進行設定, 就好似家陣 2D printing 一樣.

