標題: 關於V3-371 觸控板問題 [打印本頁]
作者: justinka 時間: 2014-9-12 22:55 標題: 關於V3-371 觸控板問題
本帖最後由 justinka 於 2014-9-12 22:57 編輯
我發覺V3-371 觸控板有經常冇反應
買左機一日發現問題 之後還原出廠設定唔裝任何野 一陣又係咁
因未過10日去換機 換左第一日冇事 用用下又係咁
之後又還原出廠設定唔裝任何野 一陣又係咁
又唔見有觸控板driver更新
又懷疑係WIN8.1問題
我上一部ACER用左4年仲未壞 今次真係黑仔
PS.唔關"FN"+F7事.........
作者: Acer-Dazzling 時間: 2014-9-15 16:22
多謝使用Acer客戶服務專區
觸控板跟手指導電情況有關,若客戶感覺使用不順暢,遲些會有firmware更新,請耐心等候
多謝查詢
