Board logo

標題: acer野真係整好耐,幾時先拎得 [打印本頁]

作者: tszyan29    時間: 2013-7-15 12:32     標題: acer野真係整好耐,幾時先拎得

部acer w510 21-5-2013號買
用一個月個mon已經有問題
4-7-2013拎去維修中心
12-7-2013打去問話15,16號拎得
到今日15-7-2013打去問
原來部機仲CHECK緊
究竟幾時先攞得
仲要CHECK咩野呢
以後買acer野真係要諗過先
作者: Acer-三眼仔    時間: 2013-7-15 13:24

回復 1# tszyan29

請pm你的聯絡方法/維修no. 我地再個別跟進你的個案





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2