作者: goodgood515 時間: 2024-8-21 11:05 標題: leopold FC900R 壞咗個,同.制
琴日倒瀉咗一啖檸檬茶落keyboard 到今日先發現個 , 同 . 壞咗
打開佢先知原來個底塊棉索左啲係到up住
吹返乾都係用唔到 試過short 個軸都係無反應 想問下仲有冇啲咩可以試
[attach]2438397[/attach]
作者: ntony 時間: 2024-8-22 21:06
成塊keyboard用唔到?
你點樣short個軸?定係你short PCB電路?
呢類情況,應該係粒軸俾檸檬茶攪到通唔到電。
作者: kbpaul 時間: 2024-8-23 11:53
試下噴contact cleaner(乾性)入個掣度,都唔得就要換掣
作者: 雲一0一 時間: 2024-8-23 12:32
PCB另一面咩狀態
作者: goodgood515 時間: 2024-8-26 09:03
我用個銀仔short 個軸個兩隻腳炸
人在異地 幾經辛苦終於比我借到個他錶試 發覺 D66 同 D65 個兩粒二極管無電到
而家只要用鐵線short 1 同 2 或者 3 就可以打到 . 同 , 了
[attach]2439182[/attach]

