Board logo

標題: [鍵盤] leopold FC900R 壞咗個,同.制 [打印本頁]

作者: goodgood515    時間: 2024-8-21 11:05     標題: leopold FC900R 壞咗個,同.制

琴日倒瀉咗一啖檸檬茶落keyboard 到今日先發現個 , 同 . 壞咗
打開佢先知原來個底塊棉索左啲係到up住
吹返乾都係用唔到 試過short 個軸都係無反應 想問下仲有冇啲咩可以試
[attach]2438397[/attach]
作者: ntony    時間: 2024-8-22 21:06

成塊keyboard用唔到?
你點樣short個軸?定係你short PCB電路?
呢類情況,應該係粒軸俾檸檬茶攪到通唔到電。
作者: kbpaul    時間: 2024-8-23 11:53

試下噴contact cleaner(乾性)入個掣度,都唔得就要換掣
作者: 雲一0一    時間: 2024-8-23 12:32

PCB另一面咩狀態
作者: goodgood515    時間: 2024-8-26 09:03

成塊keyboard用唔到?
你點樣short個軸?定係你short PCB電路?
呢類情況,應該係粒軸俾檸檬茶攪到通唔到電 ...
ntony 發表於 2024-8-22 21:06


我用個銀仔short 個軸個兩隻腳炸
人在異地 幾經辛苦終於比我借到個他錶試 發覺 D66 同 D65 個兩粒二極管無電到
而家只要用鐵線short 1 同 2 或者 3 就可以打到 . 同 , 了

[attach]2439182[/attach]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2