Board logo

標題: [滑鼠] SteelSeries Sensei 310 [打印本頁]

作者: DJAMU    時間: 2017-8-3 13:35     標題: SteelSeries Sensei 310

前晚禁制,今日到貨,今晚試用
[attach]2001946[/attach]
作者: b398294l    時間: 2017-8-3 23:21

前晚禁制,今日到貨,今晚試用
DJAMU 發表於 2017-8-3 13:35


   
好巨型

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: 勁爆小朋友    時間: 2017-8-4 00:14

去邊度禁制? 今次幾吸引
作者: DJAMU    時間: 2017-8-4 03:08

好巨型

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
b398294l 發表於 2017-8-3 23:21



隻MOUSE唔大隻,大過一包煙少少
作者: DJAMU    時間: 2017-8-4 03:09

去邊度禁制? 今次幾吸引
勁爆小朋友 發表於 2017-8-4 00:14


官網
作者: takayo72    時間: 2017-8-4 06:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 勁爆小朋友    時間: 2017-8-4 11:02

回覆 5# DJAMU


記得官價好似係 $59.99
但官網賣緊 $69.99
哩d係咩玩法?
作者: DJAMU    時間: 2017-8-4 11:45

回覆  DJAMU


記得官價好似係 $59.99
但官網賣緊 $69.99
哩d係咩玩法?
勁爆小朋友 發表於 2017-8-4 11:02


59.9 係舊版,

呢隻係新出sensei 310
作者: DJAMU    時間: 2017-8-4 11:56

呢隻有乜特別?


amazon 要pre-order 要9月先有
官方網站優先發售?

而家用梗asus rog gladius

via HKEPC ...
takayo72 發表於 2017-8-4 06:54


https://kknews.cc/zh-hk/digital/pxpgyje.html
作者: 勁爆小朋友    時間: 2017-8-4 12:04

回覆 8# DJAMU


引用你條link:
[url]https://kknews.cc/digital/rr58mon.html[/url]
"配備賽睿TrueMove3 傳感器的Sensei 310 和Rival 310 已發佈,建議零售價分別為59.99 美元/69.99歐元"

steelseries.com
https://steelseries.com/gaming-mice/rival-310

作者: takayo72    時間: 2017-8-4 12:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bibilubi    時間: 2017-8-4 12:18

rival 310 同sensei 310 有什麼分別?
takayo72 發表於 2017-8-4 12:11



sensor一樣
外型唔同
Rival右面冇制


via HKEPC Reader for Android
作者: takayo72    時間: 2017-8-4 12:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: takayo72    時間: 2017-8-4 12:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: takayo72    時間: 2017-8-5 11:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bensiu    時間: 2017-8-5 21:56

膠面定焗漆面?
作者: 看雲識天氣    時間: 2017-8-7 04:53

https://www.epicgear.com/tw/technologies/types-of-mouse-grip
滑鼠抓法

via HKEPC Reader for Android
作者: DJAMU    時間: 2017-8-7 09:57

回覆  DJAMU


引用你條link:
[/url]
"配備賽睿TrueMove3 傳感器的Sensei 310 和Rival 310 已發佈,建議零 ...
勁爆小朋友 發表於 2017-8-4 12:04


記者寫既野都好信
作者: DJAMU    時間: 2017-8-7 11:52

膠面定焗漆面?
bensiu 發表於 2017-8-5 21:56


佢個面似Razer Da

[attach]2002833[/attach]
作者: DJAMU    時間: 2017-8-7 12:47

師兄有無使用報告?

via HKEPC Reader for Android
takayo72 發表於 2017-8-5 11:39


比個唔詳細既報告你啦, 小弟用過 Razer Da, Razer Taipan, Razer Abyssus,Sensei Raw, Rival 300, Rival 500, 所以會用以上既MOUSE 作為一個比較

先講準度,小弟Ow 用開狙,rival 300(6000cpi),mouse pad 係 SS QcK Limited,34" 21:9 MON, 今次呢隻MOUSE 既微調精細度比以往更高,就算好快咁由A點去到B點,不論距離幾長,都穩定左好多,(以往都有少少遍位),準星跟蹤移動物比以往更貼,真心除非有新出,我現時一定只會買返Truemove 3 sensor 既mouse

再講手感,以上咁多隻Mouse 我最鐘意係渣sensei raw, 因為我本身手油多, 所以一定要用鏡面Mouse,
300 同 RAW 都係買鏡面, 因為sensei 310 新出,所以都係諗住買黎用住先,等出鏡面會轉,入正題, 但今次渣落去已經感覺到比以前sensei raw 扁身,開頭會有少少唔慣,始終都係 sensei raw 好渣D, 質地方面佢似 Razer DA, 但用到而家都未見隻mouse 有"痴"油跡象,以前DA 第三日就開始有油要成日抺, 禁制方面,佢禁落去似Rival 500,但回彈力比500高,我覺得好禁過500, 而左右兩邊個制以前無名指會成日唔小心禁到右邊制既情況係310 身上從未出現過

總結就係: 如果用開SENSEI 既人可以考慮用sensei 310, 但手感會覺得用緊一隻扁身既sensei 咁,如果用開riva 300既人,就最好買返 rival 310, sensei 310 你一定會覺得太細隻,而我自己而家會用住sensei 310,等出鏡面會先買rival 310試下邊隻岩我用多D,因為始終佢比sensei 扁身左, 但一定唔會返轉頭買返 300或sensei
作者: takayo72    時間: 2017-8-7 13:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DJAMU    時間: 2017-8-7 13:54

本帖最後由 DJAMU 於 2017-8-7 14:00 編輯
見師兄用過咁多隻mouse, 問一下
打機時有時㩒right button 時,會另到隻mouse郁一郁。 有啲game加色郁一 ...
takayo72 發表於 2017-8-7 13:43


mouse pad 太滑,dpi set 太高,或者mouse set 太快,可以試下用軟身既mouse pad

我本身 6000CPI X 0.25 (windows 第三格)
作者: takayo72    時間: 2017-8-7 14:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 勁爆小朋友    時間: 2017-8-7 15:41

記者寫既野都好信
DJAMU 發表於 2017-8-7 09:57



你睇番所有報導, youtube review 都係講 USD 59.99
唔緊要既, 佢要賣 69.99 都要比錢果個肯比先成事
我只係奇怪官方自已都會表裡不一者
作者: DJAMU    時間: 2017-8-7 15:52

你睇番所有報導, youtube review 都係講 USD 59.99
唔緊要既, 佢要賣 69.99 都要比錢果個肯比先成 ...
勁爆小朋友 發表於 2017-8-7 15:41


寄到香港上門收多你10蚊美金好正常0者

[attach]2002866[/attach]
作者: 勁爆小朋友    時間: 2017-8-7 15:56

回覆 25# DJAMU


哦, 原來佢係智能地已加埋運費落去, 宜家明晒

睇番 UK US 都有免運費
作者: DJAMU    時間: 2017-8-7 16:00

師兄唔係用mouse廠商嘅software來set㗎?
用windows 個mouse control 來set?

原本windows mouse speed  ...
takayo72 發表於 2017-8-7 14:20


我用呢塊MOUSE PAD
https://steelseries.com/gaming-mousepads/qck-limited

mouse setting

[attach]2002868[/attach]
作者: DJAMU    時間: 2017-8-7 16:02

回覆  DJAMU


哦, 原來佢係智能地已加埋運費落去, 宜家明晒

睇番 UK US 都有免運費 ...
勁爆小朋友 發表於 2017-8-7 15:56


C兄有冇興趣買返隻
作者: takayo72    時間: 2017-8-7 16:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DJAMU    時間: 2017-8-7 16:35

但係如果ship to hk, 個價錢自動變回69.99 再加7.99 運費的
takayo72 發表於 2017-8-7 16:22



我通常都唔理,買左先算,反正得官網先有,早買早享受,唔差0個幾舊
作者: masseffect    時間: 2017-8-7 21:17

前晚禁制,今日到貨,今晚試用
DJAMU 發表於 2017-8-3 13:35


出得太遲...
本來用開SENSEI ,但見佢咁耐都無出後續,而家轉左ZOWIE了
作者: DJAMU    時間: 2017-8-8 00:42

出得太遲...
本來用開SENSEI ,但見佢咁耐都無出後續,而家轉左ZOWIE了
masseffect 發表於 2017-8-7 21:17


我睇返個外型,我諗ZOWIE 個手感會似SENSEI 多過 310 似
作者: summytsoi    時間: 2017-8-8 09:42

今次呢隻MOUSE 既微調精細度比以往更高,就算好快咁由A點去到B點,不論距離幾長,都穩定左好多,(以往都有少少遍位),準星跟蹤移動物比以往更貼,真心除非有新出,我現時一定只會買返Truemove 3 sensor 既mouse
DJAMU 發表於 2017-8-7 12:47


比較在意呢個point,好似真係幾好咁

最近買左隻DA Elite,準度好似比唔上以前用的Sensei同Zowie
Truemove 3 sensor 既mouse可能列入未來考慮的list
作者: DJAMU    時間: 2017-8-8 11:15

比較在意呢個point,好似真係幾好咁

最近買左隻DA Elite,準度好似比唔上以前用的Sensei同Zowie
Truemov ...
summytsoi 發表於 2017-8-8 09:42



Rival 310 個size 接近 DA Elite多D, Sensei 310 比較細隻
作者: lineage33    時間: 2017-8-15 05:33

除左官網香港那有得賣??
作者: DJAMU    時間: 2017-8-16 09:52

除左官網香港那有得賣??
lineage33 發表於 2017-8-15 05:33



正常2000分會有,不過應該冇咁快
作者: takayo72    時間: 2017-8-16 11:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lineage33    時間: 2017-8-17 03:53

amazon 要到9月先有得賣....而家amazon pre-order中
takayo72 發表於 2017-8-16 11:31

謝謝你~~!
作者: Ronarch    時間: 2017-8-17 23:44

睇樣同rival 700 好似無咩分別
係無左指公位果個led display?
作者: sniperbb    時間: 2017-8-18 11:48

本帖最後由 sniperbb 於 2017-8-18 12:06 編輯

我搵美國轉運倉ship返黎算, 抵玩好多,
59.99美元 = 469.324529 港幣
轉運收費都只係 24磅, 點計都平過佢 69.99 + 7.99 美金 (約$610)

[attach]2005321[/attach]
作者: DJAMU    時間: 2017-8-18 12:08

我搵美國轉運倉ship返黎算, 抵玩好多,
59.99美元 = 469.324529 港幣
轉運收費都只係 24磅, 點計都平過佢 6 ...
sniperbb 發表於 2017-8-18 11:48


我直接官網買2日就收到貨,時間就是金錢
作者: DJAMU    時間: 2017-8-18 12:23

睇樣同rival 700 好似無咩分別
係無左指公位果個led display?
Ronarch 發表於 2017-8-17 23:44



  https://www.youtube.com/watch?v=NisbfDt8zeM
作者: etboejrb    時間: 2017-8-18 18:46

本帖最後由 etboejrb 於 2017-8-18 18:51 編輯

https://www.youtube.com/watch?v=0SW1j70btD8

好似 rival 310 岩我D
作者: sniperbb    時間: 2017-8-19 12:10

本帖最後由 sniperbb 於 2017-8-19 12:19 編輯

原來宜家買滿100美金減10%, 滿150美金減15%  

即係買兩隻, 連香港運費 7.99 美金, Total 133.97 美金, 即係 $1048 (平均 $524一隻)

[attach]2005489[/attach]
作者: mfai    時間: 2017-8-19 20:47

原來宜家買滿100美金減10%, 滿150美金減15%  

即係買兩隻, 連香港運費 7.99 美金, Total 133.97 美 ...
sniperbb 發表於 2017-8-19 12:10


Thx
入左2隻 sensei 310
作者: 789456123    時間: 2017-8-22 21:55

2000分有得預購$519, 不過要係灣仔拎
作者: hoshing001    時間: 2017-8-23 19:11

幾平wor
作者: alanchan2010    時間: 2017-8-25 20:59

搭post 問
Sensei wireless 係咪真係 停左産?????
作者: Terence888    時間: 2017-8-25 23:13

剛剛在大陸京東買左隻,試下系咪真系咁正先
作者: Terence888    時間: 2017-8-26 12:43

回覆 49# Terence888


    犀利,尋晚成11點買,今朝到左(大6地址)。 小弟新手,第1次買高級滑鼠, 冇咩專業知識,就是感覺對比旁邊的普通滑鼠較跟手,系windows上使用感覺有小小怪,可能用慣幾十蚊cheap野,但入到CS GO, 系感覺順手左,唔知心裏作用定羊,但就感覺好跟手。幾百蚊當買個新玩意啦

[attach]2007249[/attach]
[attach]2007250[/attach]
[attach]2007251[/attach]
作者: DJAMU    時間: 2017-8-27 01:33

回覆  Terence888


    犀利,尋晚成11點買,今朝到左(大6地址)。 小弟新手,第1次買高級滑鼠, 冇咩專業知 ...
Terence888 發表於 2017-8-26 12:43



WINDOWS裏面個滑鼠指標設定, "增強指標的準確性"唔好TICK試下,同埋如果拉高左CPI係桌面太快既話,可以係WINDOWS 較返慢
作者: Terence888    時間: 2017-8-27 23:05

回覆 51# DJAMU


    原來是這樣,我試試,多謝CHING指教!
作者: tangngng    時間: 2017-8-27 23:43

好似好靚仔WOO~ !
作者: DJAMU    時間: 2017-8-28 15:55

好似好靚仔WOO~ !
tangngng 發表於 2017-8-27 23:43


我覺得唔錯
作者: messihung    時間: 2017-8-29 16:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sniperbb    時間: 2017-8-29 16:21

回覆 55# messihung


    頭先Lunch經過灣電都見到有得買, 不過我無問價錢

再唔係 2千fun都有
作者: DJAMU    時間: 2017-8-29 16:44

我想買SENSEI有冇師兄幫我買,PMPM
messihung 發表於 2017-8-29 16:07




https://www.openshop.com.hk/SteelSeries_Sensei%20310_p8431.html
作者: alanchan2010    時間: 2017-8-31 02:00

capxxxx computer 有得買,

bought at $ 518
作者: messihung    時間: 2017-8-31 11:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sniperbb    時間: 2017-8-31 11:26

琴日到手(購自官網+轉運,大約500蚊) , 玩左幾鋪BF1, 感覺確係幾爽既

[attach]2008333[/attach]
作者: takayo72    時間: 2017-8-31 11:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bibilubi    時間: 2017-8-31 11:39

回復 61 #takayo72
SENSEI 310個Sensor比SENSEI順手左

手感好過SENSEI(啞面

via HKEPC Reader for Android
作者: sniperbb    時間: 2017-8-31 12:01

講手感都係我舊果隻 SteelSeries Ikari Iron Lady 好揸d
至於 steelseries rival 310 雖然長度差唔多, 但就比較窄身及輕身
試過玩BF1時唔覺意 hi 到中間個碌幾次而幫我換左鎗 ...
但論Mouse反應, Rival 310 感覺的確係比較爽
作者: Terence888    時間: 2017-8-31 16:56

用左幾日, 係較跟手(對比普通滑鼠, 其他高級滑鼠未用過比唔到對比意見). 打FPS應該幫助較大. 但你話普通使用快果少少但洗5百幾蚊買一隻滑鼠就見人見智
作者: DJAMU    時間: 2017-8-31 17:02

用左幾日, 係較跟手(對比普通滑鼠, 其他高級滑鼠未用過比唔到對比意見). 打FPS應該幫助較大. 但你話普通使 ...
Terence888 發表於 2017-8-31 16:56



  如果只為左睇網頁點得準D快D而去買隻電競mouse咁又浪費左D, 當然如果要用黎睇甜網又另計啦
作者: kwokhin    時間: 2017-8-31 22:58

本帖最後由 kwokhin 於 2017-8-31 23:03 編輯

用開kinzu, 依家諗緊sensei 310定rival 310
rival 310香港冇貨要等,rival專係比右手用, 係咪會比sensei 更啱手形?
我Fingertip-Grip
Thanks!
作者: sniperbb    時間: 2017-8-31 23:19

回覆 66# kwokhin


    對, 如果你用慣 Fingertip-Grip,  我提議你買 Sensei 310 好了,
除非你手掌比較大, 因為 Rival size比較適合 PALM / CLAW 揸法

[attach]2008453[/attach]
作者: kwokhin    時間: 2017-8-31 23:38

回覆 67# sniperbb
咁啱我睇左review都決定要sensei 310,
order了, 謝謝!
作者: alanchan2010    時間: 2017-9-1 11:59

用落如何
messihung 發表於 2017-8-31 11:00


對比普通滑鼠,M705
   反應, VS M705 310 感覺係比較爽
   手感 好好揸
作者: summytsoi    時間: 2017-9-1 15:14

越聽越心動,真係好想試下,但理性叫我唔好買新mouse住
作者: DJAMU    時間: 2017-9-1 15:26

越聽越心動,真係好想試下,但理性叫我唔好買新mouse住
summytsoi 發表於 2017-9-1 15:14


計sensei 310 之後,我已經買埋rival 310
作者: bibilubi    時間: 2017-9-1 17:23

越聽越心動,真係好想試下,但理性叫我唔好買新mouse住
summytsoi 發表於 2017-9-1 15:14

510
710

via HKEPC Reader for Android
作者: ryan1310    時間: 2017-9-1 18:52

sensei 310同Rival 700個sensor邊個好啲??
以前用過sensei raw & sensei
sensei轉Rival 700果陣覺得Rival 700太高身...
衣家用咗一年叫做慣咗, 但係如果sensei有後繼我會想用返佢
作者: bibilubi    時間: 2017-9-1 19:27

sensei 310同Rival 700個sensor邊個好啲??
以前用過sensei raw & sensei
sensei轉Rival 700果陣覺得Rival 7 ...
ryan1310 發表於 2017-9-1 18:52

310 delay細d
700cpi高d
但700可以換sensor, 唔個會唔會出新

via HKEPC Reader for Android
作者: summytsoi    時間: 2017-9-4 15:09

星期六落ssp 2xxxfxn搵到隻Sensei 310 demo滿足自己好奇心
過完手癮就ok喇,應該唔會買住
我手指短所以如果買的話Sensei 310係ok
不過目前都係未有比Zowie EC2-A更加啱我手感既mouse
作者: messihung    時間: 2017-9-6 13:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DJAMU    時間: 2017-9-7 09:46

昨天灣電$^& 買入, 真心覺得好用
messihung 發表於 2017-9-6 13:52


同意同意
作者: takayo72    時間: 2017-9-11 07:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DJAMU    時間: 2017-9-11 08:07

想問sensei/rival 310 跣唔跣手?尤其是隻手啲手指有汗果時.....

目前係用asus rog gladius。兩側都有類似 ...
takayo72 發表於 2017-9-11 07:54



本身手油多,之前Razer Da 三日就有你講既情況, sensei 310 用左咁耐都冇跣手
作者: takayo72    時間: 2017-9-12 14:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: takayo72    時間: 2017-9-12 16:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacky9752    時間: 2017-9-12 17:19

回覆 80# takayo72


    師兄邊到買,可唔可以pm話我知
作者: DJAMU    時間: 2017-9-12 17:56

set咗啲settings 如cpi 之後,個乜叉engine 要唔要set windows startup auto start , 每次boot 機先work ? ...
takayo72 發表於 2017-9-12 16:18


set 左 cpi 個engine 唔開都work,不過我都係由佢auto startup, ssd raid 0 多一個唔多
作者: DJAMU    時間: 2017-9-12 17:57

終於入手咗

390
takayo72 發表於 2017-9-12 14:52



390真係幾平喎~
作者: takayo72    時間: 2017-9-12 19:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DJAMU    時間: 2017-9-12 20:37

其實未諗住咁快買。事原,有一間電腦舗(有fb page的)最近貼了sensei310同rival310新mouse到嘅相,我就 ...
takayo72 發表於 2017-9-12 19:31



這些機會不是我們的
作者: takayo72    時間: 2017-9-12 20:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: razielli    時間: 2017-9-12 23:04

回覆 87# takayo72


   求PM  想買隻rival310
作者: takayo72    時間: 2017-9-13 07:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KYWERO    時間: 2017-9-13 21:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: takayo72    時間: 2017-9-14 04:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DJAMU    時間: 2017-9-18 15:49

YES
要用多一排先.......始終用開隻asus rog gladius, 換了呢隻rival310 係有分別的

不過mouse 唔 ...
takayo72 發表於 2017-9-14 04:53



呢隻野一開頭用感覺係順左準左,不過就算用開sensei, 轉用 310 開頭係會有D唔習慣,但用左一排就變得好順手
作者: takayo72    時間: 2017-9-22 08:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Lovecloud    時間: 2017-9-23 16:41

回覆  takayo72


    GX SYXXXX 是嗎?

C兄好唔好用, 390 想買
KYWERO 發表於 2017-9-13 21:50


幾好用 有一貫STEELSERIES穩重感
我一直都係SENSEI FANS之前壞了換左羅記都係不太慣
今日卒之係灣仔$450入手
作者: takayo72    時間: 2017-9-23 19:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Lovecloud    時間: 2017-9-23 21:49

本帖最後由 Lovecloud 於 2017-9-23 21:54 編輯
回復 Lovecloud

師兄有問過我買果間啊?
其他人398都買唔到?

via HKEPC Reader for Android ...
takayo72 發表於 2017-9-23 19:02


我真係估唔到你係邊間買 ...SORRY
BUT相差數十元 NEVER MIND
310轉為家中打機用 隻羅記403就拎番公司用
之前隻SS WIRELESS瓜左了 (都是因為D3)
作者: KYWERO    時間: 2017-9-24 02:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Lovecloud    時間: 2017-9-24 23:12

回覆 97# KYWERO

禾都無見佢好耐啊...失蹤左





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2