作者: hk11 時間: 2017-3-17 13:56 標題: rival 700唔夠一年就雙擊
上年7月買 用左先唔夠9個月
update firmware成日彈error
要關哂啲燈 行script先唔會死

之前隻razor用左兩年幾先需要換微動
之前好似係microworks保
但呢家好似佢地自己做返
亦有人投訢成個月都沒貨換
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=251&tid=2308280
有無ching手上的rival已經有問題
作者: ntt88892 時間: 2017-3-17 16:01
本帖最後由 ntt88892 於 2017-3-17 16:03 編輯
我買左4個月到,而家暫時無問題,反而之前買既razer壞左兩個,都係微動。唔知幾個月後會不會出問題。。。。。
作者: akwan 時間: 2017-3-20 18:19
本帖最後由 akwan 於 2017-3-20 18:21 編輯
老老實實SteelSeries D QC真係垃圾級別
用過你就明
重衰過D山寨廠
圍內朋友連自己買既5隻SENSEI 全部一年內出問題


一隻就話唔好彩....全部都短時間內壞真係
買得SteelSeries都係有要求既人
比D咁既QC你真係

買十隻山寨鼠無咁嬲
作者: hehaya 時間: 2017-3-20 20:48
真係唔好彩..........
我都有玩FPS, 隻隻MOUSE都係1年內就會雙擊....
現用緊CM隻 MIZAR, 已過保, 保內都整過一次...........雙擊
好似係MICROWORKS保, 有得預約上門收件維修,
同整完寄返比我(2樣都係佢地比錢), 呢個讚
唔會仲有無做呢個服務?
不過下次可能會買ASUS/其他牌可能有? D可換微動MOUSE
我隻備用MOUSE係ASUS既SICA, 太細隻
作者: justin0001 時間: 2017-3-20 21:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DJAMU 時間: 2017-3-21 11:38
本帖最後由 DJAMU 於 2017-3-21 11:44 編輯
用緊Kb, sensei raw, rival 300, mouse pad, 最近買埋arctis 5 耳機, update firmware 冇ERROR 過
隻RIVAL 300 兩個月前有雙擊,不過吹吹塵之後到而家都好正常,其他設備沒問題發生過,幾滿意
反而另一個大牌子壞過5隻MOUSE 3隻入耳耳機,已經BLACKLIST
作者: bibilubi 時間: 2017-3-21 15:24
用緊Kb, sensei raw, rival 300, mouse pad, 最近買埋arctis 5 耳機, update firmware 冇ERROR 過
隻RIVAL ...
DJAMU 發表於 2017-3-21 11:38
用得耐好大機會雙擊(金屬疲勞)
但用冇耐就雙擊 唔關滑鼠QC事
微動QC問題多
via HKEPC Reader for Android
作者: DJAMU 時間: 2017-3-21 15:27
所以我都係會繼續用SS
作者: erierieriko 時間: 2017-3-21 16:15
微動都係關ss 事架wow...qc 係品牌既整體
好似samsung note 7 佢舊電之前代工廠有問題唔代表唔關佢事
作者: summytsoi 時間: 2017-3-21 16:41
本帖最後由 summytsoi 於 2017-3-21 16:42 編輯
回覆 9# erierieriko
個case又有d唔同,手機電池部部唔一樣
但微動同機械鍵盤d軸一樣,咩牌子都係用個幾款
如果從責任角度,牌子當然需要負責啦
但從消費者角度,咩牌子都係用個幾款微動,我就唔會因為微動怪個牌子
對我黎講,都係mouse手型等等因素最重要,如果好啱用,我唔介意換微動再戰
牌子對於微動可做既QC,我覺得只係test佢work唔work,但耐唔耐用呢,就真係微動廠家要做既
利申:Razer Imperator唔夠一年壞微動,換左半年又壞,現已放棄
SS Sensei兩年壞微動,換左之後間中使用年幾未有事
作者: ntt88892 時間: 2017-3-21 19:59
我既sensi無壞,用左年幾買左rival700,呢的野真系要撞手神。
作者: victor.t429 時間: 2017-3-21 23:19
用緊Rival700, 希望唔好咁快GG
作者: 月妖 時間: 2017-3-21 23:55
我係一出就買, 未有事

