Board logo

標題: [滑鼠] 打lol,你地點揀mouse [打印本頁]

作者: henry9207    時間: 2016-5-2 08:26     標題: 打lol,你地點揀mouse

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: summytsoi    時間: 2016-5-2 12:03

lol係moba類型

mouse最講手型是否適合,所以新舊唔重要,最緊要搵到最適合你手型既

對我黎講Zowie EC2-A就最啱自己手型,冇試過一個mouse咁fit





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2