Board logo

標題: [鍵盤] Filco Majestouch Convertable2 係咪無N KEY功能? [打印本頁]

作者: 竹園熊貓    時間: 2016-3-26 13:05     標題: Filco Majestouch Convertable2 係咪無N KEY功能?

本帖最後由 竹園熊貓 於 2016-3-26 13:09 編輯

想問師兄們:
無線/有線模式個隻 網頁無寫有N KEY 係咪唔SUPPORT 就算駁有線都好
已經爬左D 台灣文寫住說明唔見有當無?
即係有定無? 同時輸入多鍵功能

同埋用WIN 7 係咪用唔到無線去BIOS? 買咩無線接收器好?


如果要N KEY 又要 FILCO 即係一定要走返有線路線?(NINJA系列同普通MAJES系列有咩分別? 只有前刻 面刻分別?)
作者: liuyunn    時間: 2016-3-26 15:46

記憶中試過插線係 NKRO (無試過PS2)
BT 通BT 入 bios真係無試過,要巢返出來試,我BT都係用嚟駁電話

Ninja只係則刻,其他冇分別
不過ABS較薄,應該都要換過架啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2