作者: 新人王a 時間: 2015-4-5 14:13 標題: 琴日買左個G710+,但發現佢個keycap塗層有D問題
本帖最後由 新人王a 於 2015-4-5 14:21 編輯
正常keycap
但F12果個就係咁
有冇人買keyboard都遇過類似情況?
想問大家知唔知呢個情況拎返去換唔換到新既?
估唔到第一次買機械keyboard都咁黑仔
作者: sv_sti 時間: 2015-4-5 14:32
回覆 1# 新人王a
作者: 新人王a 時間: 2015-4-5 14:45
本帖最後由 新人王a 於 2015-4-5 14:46 編輯
回覆 2# sv_sti
唉
雖然為左1粒keycap換成個keyboard,好似唔值得咁麻煩
但我係比較追求完美主義既人
依家成日留意住,覺得好礙眼
希望換到啦
唔想白行一趟有冇人有類似遭遇分享?
定係得我一個咁鬼黑

作者: twaiho2003 時間: 2015-4-5 14:59
你個keyboard 應該都係lixke or 魔鬼 度買嫁啦, 魔鬼叫你直接搵佢換
作者: 新人王a 時間: 2015-4-5 15:05
本帖最後由 新人王a 於 2015-4-5 15:08 編輯
我係近1,2個月先比較常上呢個forum
魔鬼係#2果個會員?
但我係於荃灣荃豐買架
作者: sv_sti 時間: 2015-4-5 15:45
回覆 5# 新人王a
作者: 新人王a 時間: 2015-4-5 21:53
回覆 6# sv_sti
成功換左了
唔該晒你地覆我先
作者: Darren_Ws 時間: 2015-4-7 15:11
荃灣荃豐邊到買嫁 @v@a 我下次放假都可能會行個到
作者: 新人王a 時間: 2015-4-8 14:31
回覆 8# Darren_Ws
2fk對面...
但呢間好似係官方代理之類,所以個價冇咩點平
想平落黃金搵搵較好
我係買logitech新年套裝,先去呢間買

