作者: akira228 時間: 2014-9-9 16:18 標題: (側刻同正刻原來無分別)買 Filco 鍵盤
本帖最後由 akira228 於 2014-9-9 16:33 編輯
越諗越想同大家分享一下.
大約兩星期前,我到深X都某商店買機械鍵盤,好老實我只係買牌子,因為乜都唔識.
一入到店內,我問左價錢之後,就試左個紅軸同黑軸,最後我要左個紅軸,係試緊鍵盤途中,我見到個 Filco ninja 既盒,咁我就問左一問 : 唔該,ninja 同我依家試緊呢款其實有乜分別?
店員答:係個名唔同,其實係一樣.
我返到屋企就梗係再上網望下啦..終於比我知道,側刻同正刻係個位店員眼中係一樣既,只係個名唔同姐.
唔知咁樣我算唔算被人呃....
作者: lckiuroy1996 時間: 2014-9-10 03:14
其實真係唔算 況且100%一樣的話點會有兩個名...
作者: raisin 時間: 2014-9-10 09:58
返去一換一... 理由師兄已講左
作者: michaelyiu10 時間: 2014-9-10 10:51
其實師兄你點解唔買之前做下功課?不過你而家返去換都可以比你換的
作者: gkk 時間: 2014-9-10 11:42
無言
作者: idevil 時間: 2014-9-10 16:30
分別在於個鍵帽唔同 側刻唔係個個都喜歡
其實你要了解側刻合唔合適你
作者: akira228 時間: 2014-9-10 23:08
真係唔該哂咁多位朋友比意見我
其實換我就唔諗住換啦,一來自己買前無做足功課係抵被人整蠱,二來我又密密手咁用左個鍵盤兩個幾星期,三來個鍵盤又真係啱心水,當然若果當日,有得選擇的話,我好相信我會選側刻,因為好似靚D...
作者: big_nature 時間: 2014-9-11 10:12
店員講得唔清楚,
應該係個盤基本係一樣,
(有如電話分黑色/白色)
只係Key Cap有分別而已!
作者: raisin 時間: 2014-9-11 10:19
個盒面應該見到係側劇吧
咁我都信店員係呢個意思, 不過講得唔好或者樓主誤會左... 既然佢用得開心就算啦
作者: big_nature 時間: 2014-9-11 10:28
回覆 9# raisin
喜愛各人不盡相同,
畀我選就會選正字!
工作用側字冇咁醒神!
(去年我都買左隻Filco80%茶軸正字)
依家換左套鴨仔藍+灰加厚PBT!
作者: raisin 時間: 2014-9-11 10:56
我個工作keyboard好低調咁放係枱底keyboard盤度, 基本上唔會望佢... 亦都無人見到佢... 所以有無刻係無分別的


