Board logo

標題: [操作疑難] [月經] "我覺得一隻MOUSE用左年幾兩年就要換微動好可憐" [打印本頁]

作者: raisin    時間: 2014-9-4 09:06     標題: [月經] "我覺得一隻MOUSE用左年幾兩年就要換微動好可憐"

最近好多版友師兄提出以上觀點

唔知大家有無同感?
作者: Comhk    時間: 2014-9-4 10:34

我覺得一隻鞋用左年幾兩年就會磨蝕個底好可憐

我只可以話係現實問題, 用得多自己會有折損~
作者: killuer_edwin    時間: 2014-9-4 10:40

最近好多版友師兄提出以上觀點

唔知大家有無同感?
raisin 發表於 2014-9-4 09:06


點解係可憐?
作者: akiro    時間: 2014-9-4 10:49

我用果D MS LOGITECH + 1隻 SAMSUNG 全都2年左右就雙CLICK 反而家人用果D
未試過
不過MS 同 LOGITECH 都係3年保.我都專程走去即時換過隻新比我
反而KEYBOARD 就真係不管那個牌子...用到爛都唔會壞.
作者: wyhui5124    時間: 2014-9-4 11:07

已經換到慣了,屋企仲儲定D壞mouse或唔駛錢的有線mouse用黎拆開關。
作者: raisin    時間: 2014-9-4 11:07

點解係可憐?
killuer_edwin 發表於 4-9-2014 10:40


大家覺得微動一兩年就壞唔要得
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=1

"可憐" 係從潮文搬字過紙....
作者: a8877465    時間: 2014-9-4 17:55

本帖最後由 a8877465 於 2014-9-4 17:57 編輯
大家覺得微動一兩年就壞唔要得


"可憐" 係從潮文搬字過紙....
raisin 發表於 2014-9-4 11:07


應該問覺唔覺一隻MOUSE 用左年幾兩年就要換微動好低賤  
不過幾時都覺得 MOUSE 保養年期好重要,有咩事一換一又是一條好漢
作者: speed    時間: 2014-9-4 20:18

其實MOUSE唔買太費咪得, 我最貴果隻都係二百零蚊,最平幾十, 壞左都唔肉痛, 而且買過新MOUSE咪當換款
作者: senderson    時間: 2014-9-4 21:44

我隻G700都係咁 肉痛死,最重要用過G700用唔返啲平MOUSE
作者: lemoncall    時間: 2014-9-5 00:18

Double click 有得整既  自己動手或比人維修也可以  。  當然自己搞 微動5蚊粒

機械鍵盤 滑鼠
作者: prowede    時間: 2014-9-5 08:45

1,2年要換的,每日用量幾多?

via HKEPC Reader for Android
作者: lemoncall    時間: 2014-9-5 09:51

回復 11 #prowede

Gaming mouse 用omron白點微動很敏感。就算每天只係按鍵數下 當文書用 1年半到2年都會自己壞 double click. 主要原因廠商設定反應時間少於1ms  

文書用那上便宜貨用灰點 黑點   相信用5 到6年也可以 只要主板唔壞。



機械鍵盤 滑鼠
作者: CMZ    時間: 2014-9-5 21:36

回覆 12# lemoncall


    咦我嘅經驗係啱啱相反
gaming mouse用得耐過文書mouse好多, 後者換咗兩隻, 第二隻都開始嚟料
前者都仲健在, 只係換咗中間個轆

可能文書仲攞命過打機
作者: ntony    時間: 2014-9-6 16:15

咁即係用邊隻micro swtich?我想幫隻舊Death Adder換。
作者: QoQ    時間: 2014-9-6 17:48

有。。。。。
作者: hkpenthouse    時間: 2014-9-6 23:54

回覆 1# raisin

我舊個隻logitech Cordless MouseMan Optical一出就買左,大概用左十年,終於都神神地,今日入左隻m950t,功能一流,不過用落又嫌略輕身,想搵隻岩心水可再十年既Mouse真係唔容易。
作者: darren71    時間: 2014-9-7 01:13

我philipo幾年都冇事
作者: manlung803    時間: 2014-9-7 10:01

有咁嚴重咩
係揀老鼠既考慮因素入面我覺得微動已經係最無問題既問題

換微動本身唔難學,網上好多教學
真係唔識買埋微動去老鴨搵整手機果d無野做20蚊雞同你整一整都殺你
作者: kelvinhin    時間: 2014-9-8 00:58

不知為何, 四五年前用廿幾蚊買的cheap cheap有線mouse, 勁粗用都唔壞; 早兩年前用約三舊水買的Logitech G300, 已經有double click問題. 真係冇天理呀!!
作者: hold_find    時間: 2014-9-8 02:37

不知為何, 四五年前用廿幾蚊買的cheap cheap有線mouse, 勁粗用都唔壞; 早兩年前用約三舊水買的Logitech G30 ...
kelvinhin 發表於 2014-9-8 00:58


同感
我都係
作者: rexhome2    時間: 2014-9-8 08:02

淘左隻十幾蚊又唔差wo
作者: kelvinhin    時間: 2014-9-8 21:21

淘左隻十幾蚊又唔差wo
rexhome2 發表於 2014-9-8 08:02


頭先淘左隻9.9的無線mouse, 收貨後同隻G300比較下先!
作者: pacificrim    時間: 2014-9-8 21:23

回復 19 #kelvinhin

點粗用法?

via HKEPC Reader for Android
作者: en28871997    時間: 2014-9-14 03:11

我覺得一隻鞋用左年幾兩年就會磨蝕個底好可憐

我只可以話係現實問題, 用得多自己會有折損~ ...
Comhk 發表於 2014-9-4 10:34


我覺得一隻mouse用左年幾兩年就會磨蝕個鼠腳真係好可憐
作者: hofct    時間: 2014-9-14 03:54

本帖最後由 hofct 於 2014-9-14 03:55 編輯

係人都知微動係損耗品。我只希望D大廠發善心,唔好設計得咁難換。
良心示範:

[attach]1716783[/attach]
作者: thomaswai    時間: 2014-9-14 12:58

微動係消耗品黎, 夠期就要換,而且又唔貴
換完微動 隻MOUSE又可以繼續用, 有乜咁可憐
作者: lemoncall    時間: 2014-9-14 14:50

尤其係logitech 設計好難拆. 自己搞很易. 最難都係爆開佢再砌返.
作者: jnusvc    時間: 2014-9-14 15:44

得閒,開下辣雞,吸錫器過下手癮,都不知幾爽
作者: Ricky_ston    時間: 2014-9-14 15:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jnusvc    時間: 2014-9-14 15:55

街邊貨,50蛻到40W辣雞,25蚊吸錫器,手勢一般,換到咪得
前排買左 omron D2FC-F-7N(10M)(OF) 30粒,粗用
作者: 鬼神    時間: 2014-9-14 18:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raisin    時間: 2014-9-15 09:43

原裝微動係咪好過自己裝的?
鬼神 發表於 14-9-2014 18:18


唔一定的, 原裝微動通常好易買到... 亦有比原裝微動更fancy的微動可以買
另外就睇下焊功好唔好...
作者: Cyro    時間: 2014-9-17 17:00

自己換 可以換個比原裝更好既
作者: 炎冬    時間: 2014-9-19 16:57

唔一定的, 原裝微動通常好易買到... 亦有比原裝微動更fancy的微動可以買
另外就睇下焊功好唔好... ...
raisin 發表於 2014-9-15 09:43



    香港可以在那找到微動買.我隻log記都開始壞壞地...要換了.
作者: raisin    時間: 2014-9-19 16:59

香港可以在那找到微動買.我隻log記都開始壞壞地...要換了.
炎冬 發表於 19-9-2014 16:57


自己焊就搵RS買... 搵人整就lemoncall/Linke吧... 應該有其他人整但唔識
作者: 炎冬    時間: 2014-9-19 17:02

自己焊就搵RS買... 搵人整就lemoncall/Linke吧... 應該有其他人整但唔識
raisin 發表於 2014-9-19 16:59



    找lemoncall/Linke整要幾錢呢? 因為本身隻mouse是Mk260 kit set的..本來是平野..如果比人換貴既話就不如自己換算..

其實第一次想換..是不是事但買粒就得架啦?
作者: raisin    時間: 2014-9-19 17:04

找lemoncall/Linke整要幾錢呢? 因為本身隻mouse是Mk260 kit set的..本來是平野..如果比人換貴既話就 ...
炎冬 發表於 19-9-2014 17:02


呢樣野要問佢先知啦

MK260用乜微動... 應該都係正常果種掛, 但未拆過出黎真係唔肯定 @@





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2