Board logo

標題: [鍵盤] 唉,買左個K70 用左二日發現唔平衡 [打印本頁]

作者: ahtung9323    時間: 2013-12-1 21:05     標題: 唉,買左個K70 用左二日發現唔平衡

本帖最後由 ahtung9323 於 2013-12-6 06:51 編輯

左下角同右上角.兩邊搖黎搖去 3mm咁上下既幅度
冇跌過...岩岩打去冇人聽,我諗辦公時間OFF左
第一次買機械keyboard..今晚重要返夜班,睇黎成晚都會好不安
有得換嫁可? 有冇c兄明白我e家既感受
作者: ahtung9323    時間: 2013-12-1 21:07

會換個新既比我定係(室)d野平衡返佢就算
作者: fatcat2600    時間: 2013-12-1 21:31

換啦
唔換屈住屈住
作者: pc2366    時間: 2013-12-1 22:01

有無圖睇下...
作者: bbqaaq    時間: 2013-12-1 22:05

放心, 一定有
就算零售唔認
corsair 呢d 咁豪氣既大廠, 一定成隻幫你換
作者: Shin    時間: 2013-12-1 22:06

回復 1# ahtung9323


    use namecards to fill the gap until you got a replacement.  3mm is very serious defect
作者: ahtung9323    時間: 2013-12-2 05:15

唔該
作者: p1gp1g    時間: 2013-12-2 05:49

Corsair 代理very good放心吧
作者: kenbut    時間: 2013-12-2 12:01     標題: 我上次隻k70壞3粒led 等左10-15分中就拎左隻全新既比我

回復 1# ahtung9323
作者: lemoncall    時間: 2013-12-2 12:11

拿回去代理查一下  或者睇睇底部有冇地方少隻膠腳之類
作者: reset2    時間: 2013-12-2 12:21

回復 1# ahtung9323
我果隻都有少少,但應該1MM度,,,放心啦,ALTECH服務唔錯既
作者: creative    時間: 2013-12-2 13:20

回復 1# ahtung9323


    ching 可以放心 聽講代理 Altech ok既
作者: creative    時間: 2013-12-2 13:45

其實我都買左K70, 如果同我個舊既 Ducky Shine 1 紅軸比嘅話, 吾知係吾係 keycap 既問題,
我覺得 Ducky 按落去感覺比較實淨, 買K70既原因係手痕想換下款同埋覺得K70黑色無框底板型
作者: ahtung9323    時間: 2013-12-2 16:42

岩岩打去,佢話如果check左係有呢個問題就會re咩比我
可惜我遲左起身..我見altech果到都唔近路,,去到都可能5:30
聽日再去!
作者: pcjie    時間: 2013-12-3 00:21

Corsair 保養口碑不俗。矛有怕!
作者: ahtung9323    時間: 2013-12-3 16:46

唉,冇得換。
去到altech佢話得小小冇,一係四星期俢
實際上冇屋企咁彈,但係真係都有小小
唉,唔好彩第一次買就中招
作者: ahtung9323    時間: 2013-12-3 16:47

重諗住享受下,而家為有自己整
作者: 紫楓鈴    時間: 2013-12-3 17:14

係個KB 吾平衡  , 定你張工作枱安裝時吾岩平水?
作者: raisin    時間: 2013-12-3 17:21

重諗住享受下,而家為有自己整
ahtung9323 發表於 3-12-2013 16:47


有說用小小力 "咬"一"咬" 佢可以平衡返... 當然有風險 @@
作者: ahtung9323    時間: 2013-12-3 17:27

係個KB 吾平衡  , 定你張工作枱安裝時吾岩平水?
紫楓鈴 發表於 2013-12-3 17:14



    我諗張枱有小小,但kb一定有
作者: 紫楓鈴    時間: 2013-12-3 17:34

我諗張枱有小小,但kb一定有
ahtung9323 發表於 2013-12-3 17:27


搵D厚既膠紙貼厚KB低個防滑膠佢就可
作者: ahtung9323    時間: 2013-12-3 18:57

唯有係咁
作者: Hiroring    時間: 2013-12-5 14:02

本帖最後由 Hiroring 於 2013-12-5 14:10 編輯

有冇攪錯,咁都冇得換,分明是production problem, 這様的産品, 這様的服務。今時今曰竞然还有。樓主應該去投訴。
作者: e2dan    時間: 2013-12-5 17:25

我有隻k95,新買時有個key卡住咗,鋪頭唔認數(10萬理由話無問題,7日內都唔換貨),最後,去altexh攪左兩換左兩次先換到隻好的返來(其實d貨有事,altexh都好難做),所以今期k70/k95 QC都唔太信得過,同埋我真係好怕那間鋪
作者: raisin    時間: 2013-12-5 18:56

我有隻k95,新買時有個key卡住咗,鋪頭唔認數(10萬理由話無問題,7日內都唔換貨),最後,去altexh攪左兩 ...
e2dan 發表於 5-12-2013 17:25


點解怕 呢?

btw我隻K70無呢D問題, 睇黎我幾好彩
作者: ahtung9323    時間: 2013-12-5 21:15

佢同我講話得果小小, 同廠商交代唔到咁話
佢當時咁講,重話一係比佢整四個星期,我都冇咩好講
唯有死死氣咁走.一句唔好意思啊咩都冇,冇當我係消費者既感覺
如果SAY下SORRY, 咁見你真係冇計都算啦
好似我求佢換,睇佢YES/NO咁. 唔好彩就係咁
作者: e2dan    時間: 2013-12-10 01:29

回復 25# raisin


    因為去左佢到買囉,買前買後兩個人,即係7日未過有問題不包換,最後都係自己去維修
作者: big_nature    時間: 2013-12-10 10:50

買之前就天使!
買之後就
電腦場都係一色樣!
唔單止係!

作者: feilam2000    時間: 2013-12-13 03:22

CHING , 最後代理換唔換啊??
作者: ahtung9323    時間: 2013-12-13 03:57

唔換,但可以整。
要四星期,廢是啦
作者: tomtomtompk    時間: 2013-12-16 18:48

回復  ahtung9323


    ching 可以放心 聽講代理 Altech ok既
creative 發表於 2013-12-2 13:20

買過佢o既牛,我決定以後唔買佢. . .!
換左2次都係一樣. . .估唔到連鍵盤都出事. . .
作者: monsterz    時間: 2013-12-16 20:20

Why not DIY fix it, so small the problem is
作者: Hiroring    時間: 2013-12-16 21:16

其實這個K70都算貴野。keyboard放在卓面上有高低,唉怎叫人用得安樂,這個代理服務真是很差,月前上一电子代理,見有人拿火牛要他们俢理,代理的人沒有測試卽换新牛,這才叫服務。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2