作者: tomssad 時間: 2012-12-22 03:30 標題: ZOWIE產品一問
如果想買ZOWIE的EC1/EC2 EVO係咪一定要淘寶?
作者: Nothing4 時間: 2012-12-22 10:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raisin 時間: 2012-12-22 10:41
答得好, 咁除咗淘寶之外仲可以點入手?
作者: Nothing4 時間: 2012-12-22 10:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbqaaq 時間: 2012-12-22 15:49
註冊日期: 2012-12-16
睇黎又係個_ _仔(自己填)個分身
樓主可以ignore呢條友
作者: tomssad 時間: 2012-12-22 18:10
咁請問現時係去淘寶係咪最快既方法
作者: bbqaaq 時間: 2012-12-22 20:34
都唔一定既, 仲有ebay
但香港玩zowie 真係冷門d
如果巴打你買左記得開箱
作者: tomssad 時間: 2012-12-22 20:41
我上google就search到之前tig有賣,但我o係fb到問左佢都唔覆,所以我想去淘寶買。但我唔知買ec1evo定ec2evo好。我自己用緊羅技g400,唔知邊隻個size接近羅技g400呢?
作者: bbqaaq 時間: 2012-12-22 22:20
其實size 差唔多, 上手既感覺都未必接近嫁
點解巴打你會咁想買zowie既? 其實香港冇地方有得試, 好難話邊隻接近
作者: tomssad 時間: 2012-12-22 22:38
因為我見ZOWIE係台灣果邊既評價都唔錯
我自己本身唸過買SENSEI..但係真係有D貴..而且聽過有甩漆既問題
話時話..之前99 SIR係咪有EC2 EVO賣?
作者: bbqaaq 時間: 2012-12-22 22:46
嗯, 你可以pm 99sir問下又得去團購專區問下又得
其實你budget幾多? sensei 貴可以考慮下raw, or razer, cm storm之類
因為gaming mouse 最緊要都係自己上手鐘意
作者: tomssad 時間: 2012-12-22 23:24
其實我想買ZOWIE好耐了
只係一直搵唔到窿路...
我有上過99SIR個網..但係搵唔到EC1/2 EVO
如果我想淘寶既話天貓果間信唔信得過..因為我見佢評價幾好
作者: jamesfong11 時間: 2012-12-22 23:51
Tmall果D都仲ok
不過都係問下99sir先啦
作者: tomssad 時間: 2012-12-23 00:16
我見佢個網得Zowie 1.1ZG
會唔會有機會有倉底貨?
作者: ben_king 時間: 2012-12-23 01:48
其實,我有興趣係淘寶買Zowie AM/GS - 有興趣 Ching 可以PMha,郵費分反
作者: 百萬傻炳 時間: 2012-12-23 20:44
Zowie 個 scroll wheel 好緊 呢個係佢特色 但我覺得唔太方便
我隻ec1同am都係o係台北買 ec1個手感似death adder
am就矮身d
作者: tomssad 時間: 2012-12-23 21:03
Zowie 個 scroll wheel 好緊 呢個係佢特色 但我覺得唔太方便
我隻ec1同am都係o係台北買 ec1個手感似death a ...
百萬傻炳 發表於 2012-12-23 20:44
咁請問如果用開G400用EC2/EC好D?
作者: 百萬傻炳 時間: 2012-12-23 21:11
呢d好個人 我自己就鐘意ec1多d
按size比較 ec1 > ec2
作者: Nothing4 時間: 2012-12-23 21:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tomssad 時間: 2012-12-23 22:17
而家EC1同EC2係咪絕左版?
而家係咪得EC1 EVO同EC2 EVO?
作者: bbqaaq 時間: 2012-12-23 22:28
串人前自己有point先唔該
空口話人地個"way" 唔 "smart enough", any proof?
作者: 百萬傻炳 時間: 2012-12-24 00:15
咁就唔太清楚了 但我兩隻都係今年內買
作者: bbqaaq 時間: 2012-12-24 00:21
哇, 巴打, 對zowie 有咩評價?
作者: raisin 時間: 2012-12-24 09:38
Evo係改良了sensor的版本, 理論上完勝舊版, 所以取代舊版係無問題的
作者: Nothing4 時間: 2012-12-24 14:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbqaaq 時間: 2012-12-24 15:16
同你講都哂氣
不知所謂,係到撩交嘈
作者: tomssad 時間: 2012-12-24 16:51
Ching我見你個教揀mouse post有zowie,請問你點入手?
作者: 099 時間: 2012-12-24 21:20
I like EC1 evo design!!!
作者: raisin 時間: 2012-12-25 01:42
香港要買的話我只知淘, ebay 或找99sir團購......
作者: idevil 時間: 2012-12-25 02:36
成日答埋D廢野 又想比人BAN咩 死性不改
作者: Nothing4 時間: 2012-12-25 14:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbqaap 時間: 2012-12-29 12:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbqaaq 時間: 2012-12-29 12:31
哇有人扮我啊, 麻煩大家睇清楚個user id
其實你真係覺得攪事棍好好玩?
作者: lemoncall 時間: 2012-12-29 12:44
回復 33# bbqaaq
佢比人ban 左幾十次, 今次玩到冒人A/C!!!!! 過火左D!!!!
作者: lemoncall 時間: 2012-12-29 12:45
回復 33# bbqaaq
佢比人ban 左幾十次, 今次玩到冒人A/C!!!!! 過火左D!!!!

