Board logo

標題: [鍵盤] 在哪裡買遊戲鍵盤 [打印本頁]

作者: stchan    時間: 2012-12-10 13:09     標題: 在哪裡買遊戲鍵盤

請問大家都在哪裡買遊戲鍵盤的? 我想買些回來研究下
作者: raisin    時間: 2012-12-10 13:14

請問大家都在哪裡買遊戲鍵盤的? 我想買些回來研究下
stchan 發表於 10-12-2012 13:09


呢度的師兄主要去地獄買... 另外有Linke, 同埋黃金/深之都 大大小小各種店鋪...

港島區可以去灣電2/F睇睇
作者: stchan    時間: 2012-12-10 13:17

呢度的師兄主要去地獄買... 另外有Linke, 同埋黃金/深之都 大大小小各種店鋪...

港島區可以去灣電2/F睇 ...
raisin 發表於 2012-12-10 13:14


請問地獄和Linke在哪裡?
有那些鍵盤是可以自定義鍵碼的?
作者: idevil    時間: 2012-12-10 13:23

請問地獄和Linke在哪裡?
有那些鍵盤是可以自定義鍵碼的?
stchan 發表於 10-12-2012 13:17


什麼叫自定義鍵碼???
作者: stchan    時間: 2012-12-10 13:24

回復 4# idevil

例如想定義一個hot key, 按下去即會發Ctrl+C的
作者: raisin    時間: 2012-12-10 13:31

請問地獄和Linke在哪裡?
有那些鍵盤是可以自定義鍵碼的?
stchan 發表於 10-12-2012 13:17


如果要機械, 有Gigabyte Aivia Osmium, CM Storm Trigger, Razer Blackwidow... 呢D有macro鍵... 又或者任何鍵盤, 你用AutoHotKey之類既program都可以自定義鍵...

如果唔要機械, Logitech G105都OK既, 其他牌子就唔係咁熟

地獄 <- 福仁, SSP, 主要賣機械鍵盤 + gaming mouse/mousepad
Linke <- 深之都
作者: stchan    時間: 2012-12-10 13:36

如果要機械, 有Gigabyte Aivia Osmium, CM Storm Trigger, Razer Blackwidow... 呢D有macro鍵... 又或者 ...
raisin 發表於 2012-12-10 13:31


我比較喜歡啡桿的機械鍵盤, 請問你介紹的是都能在鍵盤上編程而不用通過軟件? 所定義的鍵碼是否都保存在鍵盤內?
作者: raisin    時間: 2012-12-10 13:50

我比較喜歡啡桿的機械鍵盤, 請問你介紹的是都能在鍵盤上編程而不用通過軟件? 所定義的鍵碼是否都保存在鍵 ...
stchan 發表於 10-12-2012 13:36


啡桿? 茶軸? Cherry MX Brown switch?
自訂義是否存在鍵盤上.... Trigger 同 Osmium 都係, 舊版Razer Blackwidow (非2013版) 應該係
G105好似無的
作者: stchan    時間: 2012-12-10 14:12

回復 8# raisin

是的, 啡桿即是指茶軸
作者: karlathe    時間: 2012-12-10 18:30

COSAIR K90好似好多MACRO,1X個
不過只有紅軸
作者: raisin    時間: 2012-12-10 18:34

COSAIR K90好似好多MACRO,1X個
不過只有紅軸
karlathe 發表於 10-12-2012 18:30


唔記得咗佢tim

不過如果咁講, Osmium都係得紅軸...

茶軸就有 CM Storm Trigger, 同埋 Razer BlackWidow Stealth (2013版無咗onboard memory)...
作者: stchan    時間: 2012-12-10 18:37

回復 10# karlathe

其實紅桿都OK, 係唔鐘意黑桿同藍桿
作者: scythia    時間: 2012-12-11 10:48

買kb當然要去地獄行番轉
作者: stchan    時間: 2012-12-11 11:37

回復 13# scythia

黎緊既亞洲遊戲展會唔會有keyboard賣
作者: stchan    時間: 2012-12-12 16:45

有無人玩過Luxeed U7, 知唔知香港邊度有得買?
作者: samlcy1997    時間: 2012-12-12 16:50

回復  scythia

黎緊既亞洲遊戲展會唔會有keyboard賣
stchan 發表於 2012-12-11 11:37



    應該無咩?係都係得DUCKY,CM,GIGA果D?
作者: billyktc    時間: 2012-12-12 17:07

回復  scythia

黎緊既亞洲遊戲展會唔會有keyboard賣
stchan 發表於 2012-12-11 11:37


遊戲展多數都係SONY主場…好少見到會賣遊戲外設…
電腦展先會有機會見到。
作者: epcbbboy    時間: 2012-12-12 17:31

razer 可以自定義鍵碼 , 其實好多品牌都唔係gaming 為主
* 1000Hz Ultrapolling / 1ms response time
* Programmable keys with on-the-fly macro recording
* Gaming mode option for deactivation of the Windows key
* 10 customizable software profiles with on-the-fly switching
* 5 additional macro keys
* Gaming optimized key matrix for minimized ghosting
作者: stchan    時間: 2012-12-12 18:20

回復 18# epcbbboy

有這句應該可以吧,
Programmable keys with on-the-fly macro recording
作者: raisin    時間: 2012-12-12 19:14

回復  epcbbboy

有這句應該可以吧,
Programmable keys with on-the-fly macro recording
stchan 發表於 12-12-2012 18:20


可以, 但如果係BlackWidow 2013版, 佢D設定係唔會save係keyboard上面的, 一定要用driver先得
作者: stchan    時間: 2012-12-13 12:53

可以, 但如果係BlackWidow 2013版, 佢D設定係唔會save係keyboard上面的, 一定要用driver先得 ...
raisin 發表於 2012-12-12 19:14


一個幾毫的EEPROM都慳, 真不知所謂
作者: raisin    時間: 2012-12-13 12:58

一個幾毫的EEPROM都慳, 真不知所謂
stchan 發表於 13-12-2012 12:53


又唔係咁講, 佢要開個Synapse server都要每個月俾錢去maintain... 成本差幾多就razer先知 (E+果D雲端伺服器好似都唔係太貴...)
只係佢開發synapse 2.0呢樣嘢白痴啫~
我寧願佢用番onboard memory...
作者: epcbbboy    時間: 2012-12-13 14:37

只係香港小人用得到個功能 , 外國好多人都帶鍵盤出街 或朋友屋企用 , 另一個用途就係我去人地屋企用人地隻razer 鍵盤 都可以上網下載返自己個profile 來自用 , 唔洗下下都要set 到叫救命 咁唔係方便好多咩 .
作者: monk027    時間: 2012-12-13 14:41

只係香港小人用得到個功能 , 外國好多人都帶鍵盤出街 或朋友屋企用 , 另一個用途就係我去人地屋企用人地隻r ...
epcbbboy 發表於 2012-12-13 14:37

I always use default setting in the game.
作者: stchan    時間: 2012-12-13 16:30

只係香港小人用得到個功能 , 外國好多人都帶鍵盤出街 或朋友屋企用 , 另一個用途就係我去人地屋企用人地隻r ...
epcbbboy 發表於 2012-12-13 14:37


無論點講都好, 保留on board memory一定是最好的, 帶個鍵盤出街都可以即插即用
作者: raisin    時間: 2012-12-13 17:26

只係香港小人用得到個功能 , 外國好多人都帶鍵盤出街 或朋友屋企用 , 另一個用途就係我去人地屋企用人地隻r ...
epcbbboy 發表於 13-12-2012 14:37


有onboard memory, 連driver都唔駛裝 (大部份啦)
作者: stchan    時間: 2012-12-14 13:47

Logitech G710+ 是否一個好選擇, 有沒有人用過?
作者: raisin    時間: 2012-12-14 14:58

Logitech G710+ 是否一個好選擇, 有沒有人用過?
stchan 發表於 14-12-2012 13:47


除咗性價比較低之外... 如果你鍾意佢外型, 咁都無乜大問題~
作者: stchan    時間: 2012-12-14 15:43

回復 28# raisin

這個鍵盤很貴的嗎?
作者: raisin    時間: 2012-12-14 18:00

回復  raisin

這個鍵盤很貴的嗎?
stchan 發表於 14-12-2012 15:43


美國賣US$139.99, 兌番港幣係$1100左右
其實又唔係太貴 同 Gigabyte, CM Storm差唔多啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2