Board logo

標題: [開箱] KBT PRO正刻青軸+特典包(黑&白)(MKC 鋁電鍍紅色space bar 1/F) [打印本頁]

作者: wonghoyat    時間: 2012-10-22 17:37     標題: KBT PRO正刻青軸+特典包(黑&白)(MKC 鋁電鍍紅色space bar 1/F)

本帖最後由 wonghoyat 於 2012-10-25 18:38 編輯

呢只藍牙真的等到頸都長埋,終於等到。
佢認真頗大隻,但係出奇地無想像中gum重,佢ge樣真係好唔錯~
但係佢有少少XX就係佢張說明書係月曆,認真要SCAN多一份先玩佢個月曆
同埋認真,唔睇說明書真係唔識用.............
認真,真係要好好習慣下佢............
開始打battle field試下會唔會lag
打完一場,我自己感覺唔到有delay,當然我自己青軸打機就認真唔慣,係試下佢會唔會delay姐

btw,呢隻野可以成功連接到我部電話同埋notebook,認真唔錯

講翻正經野,佢用BlueTooth 3.0,電池就係使用兩粒AA電池,有Mini USB位,但係無充電功能
我自己覺得呢隻野就真係唔錯,但係唔知點解無插USB線佢num lock同caps lock唔會著燈(可能費事曬電掛)

講到功能,當然就係佢D奇奇怪怪function,咩泡麵模式等等(計時真係準)
不過真係千奇唔好扔張說明書!







KB真身






月曆(說明書?)


blue tooth usb(魔鬼幫我買的,佢話係最後一粒wo)


極大量存貨


特典包

一黑一白兩包~


T-Shirt
正面

背面


Tab架(zippy出品)

四段式設計


正刻鍵帽

無刻鍵帽(好難先睇到)


Total



順便加映
DS電源KC


DS BIO Hazard KC


BattleField無事,但係Medal Of Honor Warfighter會有少少頓
MODW認真好正(雖然仍然未有人開Server玩multiplayer,但係single已經好正)


同場加映,MKC 鋁合金陽極電鍍紅色space bar






整得幾靚(只係稍稍有點薄)
作者: 飛起潛水員    時間: 2012-10-22 17:51

congratulation
青軸黎打機 個人唔係好慣 會用黑or紅
btw入手幾多
作者: raisin    時間: 2012-10-22 17:57

師兄咁快番到屋企仲出埋文
原來買咗有刻版

佢個日曆XX x2, 我得一張, 一定唔會拎黎摺....
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-22 17:59

congratulation
青軸黎打機 個人唔係好慣 會用黑or紅
btw入手幾多
飛起潛水員 發表於 2012-10-22 17:51



正刻1350,同刻1400(我唔中意abs同刻,所以買正刻)
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-22 18:00

你終於買到啦等到頸都長埋
作者: thankyouabc    時間: 2012-10-22 18:00

應該仲係福仁,最尾相見到魔鬼個REALFORCE。
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-22 18:00

師兄咁快番到屋企仲出埋文
原來買咗有刻版

佢個日曆XX x2, 我得一張, 一定唔會拎黎摺.... ...
raisin 發表於 2012-10-22 17:57



    你又買左?
作者: 飛起潛水員    時間: 2012-10-22 18:05

正刻1350,同刻1400(我唔中意abs同刻,所以買正刻)
wonghoyat 發表於 2012-10-22 17:59

哈哈呢d野都係睇個人取好
另外 keycap手感好唔好
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-22 18:07

哈哈呢d野都係睇個人取好
另外 keycap手感好唔好
飛起潛水員 發表於 2012-10-22 18:05



    手感當然不唔上pbt、DS呢D,但係ABS黎講都唔算太差
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-22 18:10

應該仲係福仁,最尾相見到魔鬼個REALFORCE。
thankyouabc 發表於 2012-10-22 18:00



    的確係福仁(唔係福仁香港有邊度宜家可以買到?)
作者: thankyouabc    時間: 2012-10-22 18:17

回復 10# wonghoyat

Raisin 兄以為你返左屋企嘛。
   
師兄咁快番到屋企仲出埋文
原來買咗有刻版

佢個日曆XX x2, 我得一張, 一定唔會拎黎摺.... ...

作者: wonghoyat    時間: 2012-10-22 18:18

回復  wonghoyat

Raisin 兄以為你返左屋企嘛。
thankyouabc 發表於 2012-10-22 18:17



    我的確係反到屋企........
作者: thankyouabc    時間: 2012-10-22 18:25

回復 12# wonghoyat


    Haha, you win.
作者: raisin    時間: 2012-10-22 18:39

你又買左?
samlcy1997 發表於 22-10-2012 18:00


唔係, 我個日曆係萌魂送的
作者: StarkX    時間: 2012-10-22 19:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: karlathe    時間: 2012-10-22 19:33

好似大多少少咁-,-唔LIKE佢係F區上面多咁多位出黎.........
我LIKE D個邊同KEY好貼GE KB
不過無線真係好吸引.........尤其係我ED咁GE環境下........

無線係個好好GE選擇
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-22 19:34

好似大多少少咁-,-唔LIKE佢係F區上面多咁多位出黎.........
我LIKE D個邊同KEY好貼GE KB
不過無線真係好吸 ...
karlathe 發表於 2012-10-22 19:33



    人地要擺埋藍牙D野,闊少少係正常(但係唔重)
作者: karlathe    時間: 2012-10-22 19:37

回復 17# wonghoyat


    還是RACE比較吸引
(心諗YAT兄一定叫我:買啦買啦..........)
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-22 19:43

回復  wonghoyat


    還是RACE比較吸引
(心諗YAT兄一定叫我:買啦買啦..........) ...
karlathe 發表於 2012-10-22 19:37



    RACE?買lo,反正又唔係我比錢(但係呢只認真唔錯~)·
作者: wallacetin    時間: 2012-10-22 21:53

Congradulation Brother
作者: StarkX    時間: 2012-10-22 23:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: StarkX    時間: 2012-10-22 23:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: StarkX    時間: 2012-10-22 23:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 森林之王    時間: 2012-10-22 23:31

呢只藍牙真的等到頸都長埋,終於等到。
佢認真頗大隻,但係出奇地無想像中gum重,佢ge樣真係好唔錯~
但係 ...
wonghoyat 發表於 2012-10-22 05:37 PM


恭喜yat兄第一手買了,請問感覺如何?!與FILCO的ABS鍵帽手感有什麼不同?!
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-22 23:32

恭喜yat兄第一手買了,請問感覺如何?!與FILCO的ABS鍵帽手感有什麼不同?!
森林之王 發表於 2012-10-22 23:31



    ......點講呢,呢只比較num少少(打緊medal of honor,正~)
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-22 23:33

好似大多少少咁-,-唔LIKE佢係F區上面多咁多位出黎.........
我LIKE D個邊同KEY好貼GE KB
不過無線真係好吸 ...
karlathe 發表於 2012-10-22 19:33



    CM HAF 912?
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-22 23:33

......點講呢,呢只比較num少少(打緊medal of honor,正~)
wonghoyat 發表於 2012-10-22 23:32



    有無DELAY?
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-22 23:34

YAT兄可能係香港第一個開箱
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-22 23:36

有無DELAY?
samlcy1997 發表於 2012-10-22 23:33



    打BF3無事,MOHW就有少少頓頓地
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-22 23:38

打BF3無事,MOHW就有少少頓頓地
wonghoyat 發表於 2012-10-22 23:36



    BT 4.0?
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-22 23:40

BT 4.0?
samlcy1997 發表於 2012-10-22 23:38



    3.0
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-22 23:43

3.0
wonghoyat 發表於 2012-10-22 23:40



    哦/..
作者: karlathe    時間: 2012-10-22 23:44

CM HAF 912?
samlcy1997 發表於 2012-10-22 23:33



    NO K350
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-22 23:45

NO K350
karlathe 發表於 2012-10-22 23:44



    估錯添XD
作者: karlathe    時間: 2012-10-22 23:46

回復 34# samlcy1997


    CHEAP野黎:S
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-22 23:47

回復  samlcy1997


    CHEAP野黎:S
karlathe 發表於 2012-10-22 23:46


我好想頂走隻G03PRO佢...
作者: karlathe    時間: 2012-10-22 23:49

本帖最後由 karlathe 於 2012-10-22 23:50 編輯

回復 36# samlcy1997


    幾好丫?有咩問題
我個箱之前砌果陣唔小心插錯野差D火燭咁燒左個USB 2.0
D電源成日都亂=,=又有D不知名GE野,之後就短路一陣燶味
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-22 23:50

回復  samlcy1997


    幾好丫?有咩問題
我個箱之前砌果陣唔小心插錯野差D火燭咁燒左個USB 2.0 ...
karlathe 發表於 2012-10-22 23:49


你唔識就亂黎?
G03PRO D鋼水唔得
作者: karlathe    時間: 2012-10-22 23:51

回復 38# samlcy1997


    -,-識砌,但見到D唔知咩線........同EXPECT果樣野唔同先插左上去姐-,-
正正常常砌咁多部都冇事-,-
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-22 23:54

回復  samlcy1997


    -,-識砌,但見到D唔知咩線........同EXPECT果樣野唔同先插左上去姐-,-
正正常常砌 ...
karlathe 發表於 2012-10-22 23:51



    啊媽無教過你唔好亂插?(OR被 )
作者: karlathe    時間: 2012-10-22 23:55

啊媽無教過你唔好亂插?(OR被  )
samlcy1997 發表於 2012-10-22 23:54



    冇-,-佢都唔識......你諗左D咩-.-我知你諗咩GE
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-22 23:56

冇-,-佢都唔識......你諗左D咩-.-我知你諗咩GE
karlathe 發表於 2012-10-22 23:55



    我係話電器唔可以亂插啊~你諗左去邊
我都用左刪除線啦,請無視XD
作者: karlathe    時間: 2012-10-22 23:58

回復 42# samlcy1997


    刪除線=/=睇唔到-,-
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-22 23:59

回復  samlcy1997


    刪除線=/=睇唔到-,-
karlathe 發表於 2012-10-22 23:58



    BUT不是重點~
作者: karlathe    時間: 2012-10-23 00:00

BUT不是重點~
samlcy1997 發表於 2012-10-22 23:59


咁比人見到就
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-23 00:03

咁比人見到就
karlathe 發表於 2012-10-23 00:00



    GG~
作者: karlathe    時間: 2012-10-23 00:05

GG~
samlcy1997 發表於 2012-10-23 00:03



    Good Game Windows Phone~
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-23 00:05

Good Game Windows Phone~
karlathe 發表於 2012-10-23 00:05



    唔明
作者: karlathe    時間: 2012-10-23 00:06

回復 48# samlcy1997


    原本
gg wp=>good game well play
now =>  Good Game Windows Phone~
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-23 00:12

回復  samlcy1997


    原本
gg wp=>good game well play
now =>  Good Game Windows Phone~
karlathe 發表於 2012-10-23 00:06



   掛920掛到傻左?
作者: karlathe    時間: 2012-10-23 00:14

回復 50# samlcy1997


    yes....and I have to wait til 2013 april
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-23 00:15

回復  samlcy1997


    yes....and I have to wait til 2013 april
karlathe 發表於 2012-10-23 00:14



    只對佢個無線充電,相機,同wp8可能同desktop有關聯有興趣
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-23 00:18

只對佢個無線充電,相機,同wp8可能同desktop有關聯有興趣
samlcy1997 發表於 2012-10-23 00:15



    好lo,你地...........
作者: karlathe    時間: 2012-10-23 00:21

只對佢個無線充電,相機,同wp8可能同desktop有關聯有興趣
samlcy1997 發表於 2012-10-23 00:15



    yes ar,I can't live without wimdows
作者: raisin    時間: 2012-10-23 00:23

yes ar,I can't live without wimdows
karlathe 發表於 23-10-2012 00:21


你用WP7架?
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-23 00:23

好lo,你地...........
wonghoyat 發表於 2012-10-23 00:18



    騎劫左xd
作者: karlathe    時間: 2012-10-23 00:35

回復 55# raisin


    yep,lumia800
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-23 00:38

騎劫左xd
samlcy1997 發表於 2012-10-23 00:23



    成日都見到有post 比人騎劫啦
作者: karlathe    時間: 2012-10-23 00:40

回復 58# tommykwan222


    講講下就離題sorry my bad
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-23 00:41

回復  tommykwan222


    講講下就離題sorry my bad
karlathe 發表於 2012-10-23 00:40



    以前都係咁, 唔係近排先出現
作者: karlathe    時間: 2012-10-23 00:43

以前都係咁, 唔係近排先出現
tommykwan222 發表於 2012-10-23 00:41



    水E家野愈吹愈多,且多元化hahahaha
作者: raylung    時間: 2012-10-23 00:46

藍牙真係好吸引,估唔到師兄咁快入手
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-23 00:48

藍牙真係好吸引,估唔到師兄咁快入手
raylung 發表於 2012-10-23 00:46



    無計啦,真系等得太耐
作者: raylung    時間: 2012-10-23 07:37

無計啦,真系等得太耐
wonghoyat 發表於 2012-10-23 00:48


呢隻係機械式第一隻藍牙麼?小弟來此板日子尚淺
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-23 09:09

呢隻係機械式第一隻藍牙麼?小弟來此板日子尚淺
raylung 發表於 2012-10-23 07:37



    準確黎講係第三只(第一隻係買左少量ge Filco一代,第二隻係買左唔知兩日定係三日就停止發售ge zippy)
作者: raylung    時間: 2012-10-23 10:03

準確黎講係第三只(第一隻係買左少量ge Filco一代,第二隻係買左唔知兩日定係三日就停止發售ge zipp ...
wonghoyat 發表於 2012-10-23 09:09



原來FILCO出過藍牙
FILCO比我感覺平凡得黎真係好特別,無USB分線,無藍牙,無燈.
好似D老字號冰室咁..實而不華XD
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-23 13:14

原來FILCO出過藍牙
FILCO比我感覺平凡得黎真係好特別,無USB分線,無藍牙,無燈.
好似D老字號冰室咁..實而 ...
raylung 發表於 2012-10-23 10:03



    但用落之後好難會放低佢
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-23 13:21

但用落之後好難會放低佢
tsangwui123 發表於 2012-10-23 13:14



    放低左, 都係DECK好D~
作者: Comhk    時間: 2012-10-23 13:23

本帖最後由 Comhk 於 2012-10-23 13:24 編輯
準確黎講係第三只(第一隻係買左少量ge Filco一代,第二隻係買左唔知兩日定係三日就停止發售ge zipp ...
wonghoyat 發表於 2012-10-23 09:09



藍牙 filco, 小弟有一隻 :)

btw, 有冇特典送~?
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-23 13:29

放低左, 都係DECK好D~
wonghoyat 發表於 2012-10-23 13:21



    不過我兩部機,一邊用一個,所以兩個都唔使放低
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-23 13:34

藍牙 filco, 小弟有一隻 :)

btw, 有冇特典送~?
Comhk 發表於 2012-10-23 13:23



    特典係要買, 無得送(台灣都一樣), 但係特典包未送到香港, 要等多一陣(宜家等緊)
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-23 13:34

不過我兩部機,一邊用一個,所以兩個都唔使放低
tsangwui123 發表於 2012-10-23 13:29



    兩部機..........兩隻DECK~
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-23 13:35

兩部機..........兩隻DECK~
wonghoyat 發表於 2012-10-23 13:34



    我部NB係文書機,所以用青軸就夠
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-23 13:38

我部NB係文書機,所以用青軸就夠
tsangwui123 發表於 2012-10-23 13:35



    NB用PRO...............
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-23 13:59

YAT兄新寵,不過你應該好快會拆左佢
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-23 14:04

YAT兄新寵,不過你應該好快會拆左佢
tsangwui123 發表於 2012-10-23 13:59



    唔知,暫時未敢拆(驚裡面藍牙會整壞), 等有人拆左睇下裡面構造點先睇下點玩
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-23 14:07

唔知,暫時未敢拆(驚裡面藍牙會整壞), 等有人拆左睇下裡面構造點先睇下點玩 ...
wonghoyat 發表於 2012-10-23 14:04



    我好驚用無線野,怕DELAY/連唔到
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-23 14:09

我好驚用無線野,怕DELAY/連唔到
tsangwui123 發表於 2012-10-23 14:07



    DELAY勁就88~
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-23 14:16

DELAY勁就88~
samlcy1997 發表於 2012-10-23 14:09



    都係有線好我MOUSE,KB,就算NB上線都係要有線
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-23 14:17

我好驚用無線野,怕DELAY/連唔到
tsangwui123 發表於 2012-10-23 14:07



    佢係我到宜家唯一一隻打機唔會delay勁 (起碼我feel唔到)的KB
    連線速度就佢由一部電腦轉去另外一部電腦/電子設備速度認真係快(一兩秒)
DELAY勁就88~
samlcy1997 發表於 2012-10-23 14:09

作者: tsangwui123    時間: 2012-10-23 14:19

佢係我到宜家唯一一隻打機唔會delay勁 (起碼我feel唔到)的KB
    連線速度就佢由一部電腦轉去另外一 ...
wonghoyat 發表於 2012-10-23 14:17



    YAT兄覺得同DECK比會點
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-23 14:23

YAT兄覺得同DECK比會點
tsangwui123 發表於 2012-10-23 14:19



    兩個世界
     一隻有燈, 一隻無燈, 一隻有線, 一隻無線, 一隻無分離線, 一隻有分離線, 一隻用DS, 一隻用ABS
     一隻一對一, 一隻一對十
    唔知點比..........................
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-23 14:25

兩個世界
     一隻有燈, 一隻無燈, 一隻有線, 一隻無線, 一隻無分離線, 一隻有分離線, 一隻用DS,  ...
wonghoyat 發表於 2012-10-23 14:23



    哈哈哈,好似冇得比咁,不過下轉果隻KBT ONE就真係有D興趣
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-23 14:26

哈哈哈,好似冇得比咁,不過下轉果隻KBT ONE就真係有D興趣
tsangwui123 發表於 2012-10-23 14:25



    KBT ONE/ONI都無咩興趣, 跟住就係一心一意等KBH (希望無咩野誘惑到我, 平平安安存錢)
作者: StarkX    時間: 2012-10-23 14:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-23 14:27

KBT ONE/ONI都無咩興趣, 跟住就係一心一意等KBH (希望無咩野誘惑到我, 平平安安存錢) ...
wonghoyat 發表於 2012-10-23 14:26



    KBH個LAYOUT唔多慣,不過遲D去韓國應該會汁隻返來XD
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-23 14:28

everytime u say the same thing
StarkX 發表於 2012-10-23 14:26



    同樣佢每一次都會中其他毒
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-23 14:33

KBH個LAYOUT唔多慣,不過遲D去韓國應該會汁隻返來XD
tsangwui123 發表於 2012-10-23 14:27



    KBH未出你都汁到?
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-23 14:33

KBH個LAYOUT唔多慣,不過遲D去韓國應該會汁隻返來XD
tsangwui123 發表於 2012-10-23 14:27



    KBH都未生產到出黎(最快十二月)..........................KBH係design in HK, 無記錯係Made in TW, 點去韓國汁?
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-23 14:34

同樣佢每一次都會中其他毒
tsangwui123 發表於 2012-10-23 14:28



    認真One同Oni暫時無了解,唔知有咩特別吸引
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-23 14:35

KBH都未生產到出黎(最快十二月)..........................KBH係design in HK, 無記錯係Made in TW, ...
wonghoyat 發表於 2012-10-23 14:33



    點解我會睇左HHKB
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-23 14:36

點解我會睇左HHKB
tsangwui123 發表於 2012-10-23 14:35



    對電容無興趣, 我又點會買HHKB呢~
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-23 14:36

認真One同Oni暫時無了解,唔知有咩特別吸引
wonghoyat 發表於 2012-10-23 14:34



    要上手試左先知
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-23 14:39

對電容無興趣, 我又點會買HHKB呢~
wonghoyat 發表於 2012-10-23 14:36



    我就係奇怪你明明對電容軸冇FEEL點知原來係我自己睇錯左XD
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-23 14:41

要上手試左先知
tsangwui123 發表於 2012-10-23 14:36



    唔知, 佢係cherry軸又唔係咩新軸, 要睇佢設計/功能上面有無D咩特別野. (所以電容都買左只103翻黎試,用左半個鐘就封塵到宜家
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-23 14:44

唔知, 佢係cherry軸又唔係咩新軸, 要睇佢設計/功能上面有無D咩特別野. (所以電容都買左只103翻黎試, ...
wonghoyat 發表於 2012-10-23 14:41



    電容軸我都係冇咩FEEL,試左隻RF104U同87U成個星期,都係忍唔住用返隻FILCO青軸
作者: wonghoyat    時間: 2012-10-23 14:48

電容軸我都係冇咩FEEL,試左隻RF104U同87U成個星期,都係忍唔住用返隻FILCO青軸 ...
tsangwui123 發表於 2012-10-23 14:44



    我就係半個鐘即刻頂唔順...........
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-23 14:51

我就係半個鐘即刻頂唔順...........
wonghoyat 發表於 2012-10-23 14:48



    咁我又冇咁誇,不過真係唔大興趣,
作者: 森林之王    時間: 2012-10-23 17:08

我就係半個鐘即刻頂唔順...........
wonghoyat 發表於 2012-10-23 02:48 PM



竟然如此,為何唔賣放出去?!
作者: wallacetin    時間: 2012-10-23 21:41

final i got mine today !!!!!!!!!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2