作者: wonghoyat 時間: 2012-10-22 17:37 標題: KBT PRO正刻青軸+特典包(黑&白)(MKC 鋁電鍍紅色space bar 1/F)
本帖最後由 wonghoyat 於 2012-10-25 18:38 編輯
呢只藍牙真的等到頸都長埋,終於等到。
佢認真頗大隻,但係出奇地無想像中gum重,佢ge樣真係好唔錯~
但係佢有少少XX就係佢張說明書係月曆,認真要SCAN多一份先玩佢個月曆
同埋認真,唔睇說明書真係唔識用.............
認真,真係要好好習慣下佢............
開始打battle field試下會唔會lag
打完一場,我自己感覺唔到有delay,當然我自己青軸打機就認真唔慣,係試下佢會唔會delay姐
btw,呢隻野可以成功連接到我部電話同埋notebook,認真唔錯
講翻正經野,佢用BlueTooth 3.0,電池就係使用兩粒AA電池,有Mini USB位,但係無充電功能
我自己覺得呢隻野就真係唔錯,但係唔知點解無插USB線佢num lock同caps lock唔會著燈(可能費事曬電掛)
講到功能,當然就係佢D奇奇怪怪function,咩泡麵模式等等(計時真係準)
不過真係千奇唔好扔張說明書!



KB真身



月曆(說明書?)

blue tooth usb(魔鬼幫我買的,佢話係最後一粒wo)

極大量存貨

特典包
一黑一白兩包~

T-Shirt
正面

背面

Tab架(zippy出品)

四段式設計

正刻鍵帽

無刻鍵帽(好難先睇到)

Total

順便加映
DS電源KC

DS BIO Hazard KC

BattleField無事,但係Medal Of Honor Warfighter會有少少頓
MODW認真好正(雖然仍然未有人開Server玩multiplayer,但係single已經好正)

同場加映,MKC 鋁合金陽極電鍍紅色space bar



整得幾靚(只係稍稍有點薄)
作者: 飛起潛水員 時間: 2012-10-22 17:51
congratulation
青軸黎打機 個人唔係好慣 會用黑or紅
btw入手幾多
作者: raisin 時間: 2012-10-22 17:57
師兄咁快番到屋企仲出埋文
原來買咗有刻版
佢個日曆XX x2, 我得一張, 一定唔會拎黎摺....
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-22 17:59
正刻1350,同刻1400(我唔中意abs同刻,所以買正刻)
作者: samlcy1997 時間: 2012-10-22 18:00
你終於買到啦
作者: thankyouabc 時間: 2012-10-22 18:00
應該仲係福仁,最尾相見到魔鬼個REALFORCE。
作者: samlcy1997 時間: 2012-10-22 18:00
你又買左?
作者: 飛起潛水員 時間: 2012-10-22 18:05
哈哈
另外 keycap手感好唔好
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-22 18:07
手感當然不唔上pbt、DS呢D,但係ABS黎講都唔算太差
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-22 18:10
的確係福仁(唔係福仁香港有邊度宜家可以買到?)
作者: thankyouabc 時間: 2012-10-22 18:17
回復 10# wonghoyat
Raisin 兄以為你返左屋企嘛。
師兄咁快番到屋企仲出埋文
原來買咗有刻版
佢個日曆XX x2, 我得一張, 一定唔會拎黎摺.... ...
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-22 18:18
我的確係反到屋企........
作者: thankyouabc 時間: 2012-10-22 18:25
回復 12# wonghoyat
Haha, you win.
作者: raisin 時間: 2012-10-22 18:39
唔係, 我個日曆係萌魂送的
作者: StarkX 時間: 2012-10-22 19:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: karlathe 時間: 2012-10-22 19:33
好似大多少少咁-,-唔LIKE佢係F區上面多咁多位出黎.........
我LIKE D個邊同KEY好貼GE KB
不過無線真係好吸引.........尤其係我ED咁GE環境下........

無線係個好好GE選擇
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-22 19:34
好似大多少少咁-,-唔LIKE佢係F區上面多咁多位出黎.........
我LIKE D個邊同KEY好貼GE KB
不過無線真係好吸 ...
karlathe 發表於 2012-10-22 19:33
人地要擺埋藍牙D野,闊少少係正常(但係唔重)
作者: karlathe 時間: 2012-10-22 19:37
回復 17# wonghoyat
還是RACE比較吸引
(心諗YAT兄一定叫我:買啦買啦..........)

作者: wonghoyat 時間: 2012-10-22 19:43
RACE?買lo,反正又唔係我比錢(但係呢只認真唔錯~)·
作者: wallacetin 時間: 2012-10-22 21:53
Congradulation Brother
作者: StarkX 時間: 2012-10-22 23:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: StarkX 時間: 2012-10-22 23:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: StarkX 時間: 2012-10-22 23:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 森林之王 時間: 2012-10-22 23:31
恭喜yat兄第一手買了,請問感覺如何?!與FILCO的ABS鍵帽手感有什麼不同?!
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-22 23:32
......點講呢,呢只比較num少少(打緊medal of honor,正~)
作者: samlcy1997 時間: 2012-10-22 23:33
好似大多少少咁-,-唔LIKE佢係F區上面多咁多位出黎.........
我LIKE D個邊同KEY好貼GE KB
不過無線真係好吸 ...
karlathe 發表於 2012-10-22 19:33
CM HAF 912?
作者: samlcy1997 時間: 2012-10-22 23:33
有無DELAY?
作者: tsangwui123 時間: 2012-10-22 23:34
YAT兄可能係香港第一個開箱
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-22 23:36
打BF3無事,MOHW就有少少頓頓地
作者: samlcy1997 時間: 2012-10-22 23:38
BT 4.0?
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-22 23:40
3.0
作者: samlcy1997 時間: 2012-10-22 23:43
哦/..
作者: karlathe 時間: 2012-10-22 23:44
NO K350
作者: samlcy1997 時間: 2012-10-22 23:45
估錯添XD
作者: karlathe 時間: 2012-10-22 23:46
回復 34# samlcy1997
CHEAP野黎:S
作者: samlcy1997 時間: 2012-10-22 23:47
我好想頂走隻G03PRO佢...
作者: karlathe 時間: 2012-10-22 23:49
本帖最後由 karlathe 於 2012-10-22 23:50 編輯
回復 36# samlcy1997
幾好丫?有咩問題
我個箱之前砌果陣唔小心插錯野差D火燭咁燒左個USB 2.0
D電源成日都亂=,=又有D不知名GE野,之後就短路一陣燶味
作者: samlcy1997 時間: 2012-10-22 23:50
你唔識就亂黎?
G03PRO D鋼水唔得
作者: karlathe 時間: 2012-10-22 23:51
回復 38# samlcy1997
-,-識砌,但見到D唔知咩線........同EXPECT果樣野唔同先插左上去姐-,-
正正常常砌咁多部都冇事-,-
作者: samlcy1997 時間: 2012-10-22 23:54
啊媽無教過你唔好亂插?
作者: karlathe 時間: 2012-10-22 23:55
冇-,-佢都唔識......你諗左D咩-.-我知你諗咩GE

作者: samlcy1997 時間: 2012-10-22 23:56
我係話電器唔可以亂插啊~你諗左去邊
我都用左
作者: karlathe 時間: 2012-10-22 23:58
回復 42# samlcy1997
刪除線=/=睇唔到-,-
作者: samlcy1997 時間: 2012-10-22 23:59
BUT不是重點~
作者: karlathe 時間: 2012-10-23 00:00
咁比人見到就

作者: samlcy1997 時間: 2012-10-23 00:03
GG~
作者: karlathe 時間: 2012-10-23 00:05
Good Game Windows Phone~

作者: samlcy1997 時間: 2012-10-23 00:05
唔明
作者: karlathe 時間: 2012-10-23 00:06
回復 48# samlcy1997
原本
gg wp=>good game well play
now => Good Game Windows Phone~
作者: samlcy1997 時間: 2012-10-23 00:12
回復 samlcy1997
原本
gg wp=>good game well play
now => Good Game Windows Phone~
karlathe 發表於 2012-10-23 00:06
掛920掛到傻左?
作者: karlathe 時間: 2012-10-23 00:14
回復 50# samlcy1997
yes....and I have to wait til 2013 april
作者: samlcy1997 時間: 2012-10-23 00:15
只對佢個無線充電,相機,同wp8可能同desktop有關聯有興趣
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-23 00:18
好lo,你地...........
作者: karlathe 時間: 2012-10-23 00:21
yes ar,I can't live without wimdows
作者: raisin 時間: 2012-10-23 00:23
你用WP7架?
作者: samlcy1997 時間: 2012-10-23 00:23
騎劫左xd
作者: karlathe 時間: 2012-10-23 00:35
回復 55# raisin
yep,lumia800
作者: tommykwan222 時間: 2012-10-23 00:38
成日都見到有post 比人騎劫啦
作者: karlathe 時間: 2012-10-23 00:40
回復 58# tommykwan222
講講下就離題sorry my bad
作者: tommykwan222 時間: 2012-10-23 00:41
以前都係咁, 唔係近排先出現
作者: karlathe 時間: 2012-10-23 00:43
水E家野愈吹愈多,且多元化hahahaha
作者: raylung 時間: 2012-10-23 00:46
藍牙真係好吸引,估唔到師兄咁快入手

作者: wonghoyat 時間: 2012-10-23 00:48
無計啦,真系等得太耐
作者: raylung 時間: 2012-10-23 07:37
呢隻係機械式第一隻藍牙麼?小弟來此板日子尚淺
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-23 09:09
準確黎講係第三只(第一隻係買左少量ge Filco一代,第二隻係買左唔知兩日定係三日就停止發售ge zippy)
作者: raylung 時間: 2012-10-23 10:03
原來FILCO出過藍牙
FILCO比我感覺平凡得黎真係好特別,無USB分線,無藍牙,無燈.
好似D老字號冰室咁..實而不華XD
作者: tsangwui123 時間: 2012-10-23 13:14
但用落之後好難會放低佢

作者: wonghoyat 時間: 2012-10-23 13:21
放低左, 都係DECK好D~
作者: Comhk 時間: 2012-10-23 13:23
本帖最後由 Comhk 於 2012-10-23 13:24 編輯
藍牙 filco, 小弟有一隻 :)
btw, 有冇特典送~?
作者: tsangwui123 時間: 2012-10-23 13:29
不過我兩部機,一邊用一個,所以兩個都唔使放低

作者: wonghoyat 時間: 2012-10-23 13:34
特典係要買, 無得送(台灣都一樣), 但係特典包未送到香港, 要等多一陣(宜家等緊)
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-23 13:34
兩部機..........兩隻DECK~
作者: tsangwui123 時間: 2012-10-23 13:35
我部NB係文書機,所以用青軸就夠
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-23 13:38
NB用PRO...............
作者: tsangwui123 時間: 2012-10-23 13:59
YAT兄新寵,不過你應該好快會拆左佢
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-23 14:04
唔知,暫時未敢拆(驚裡面藍牙會整壞), 等有人拆左睇下裡面構造點先睇下點玩
作者: tsangwui123 時間: 2012-10-23 14:07
我好驚用無線野,怕DELAY/連唔到
作者: samlcy1997 時間: 2012-10-23 14:09
DELAY勁就88~
作者: tsangwui123 時間: 2012-10-23 14:16
都係有線好
我MOUSE,KB,就算NB上線都係要有線
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-23 14:17
佢係我到宜家唯一一隻打機唔會delay勁 (起碼我feel唔到)的KB
連線速度就佢由一部電腦轉去另外一部電腦/電子設備速度認真係快(一兩秒)
作者: tsangwui123 時間: 2012-10-23 14:19
YAT兄覺得同DECK比會點

作者: wonghoyat 時間: 2012-10-23 14:23
兩個世界
一隻有燈, 一隻無燈, 一隻有線, 一隻無線, 一隻無分離線, 一隻有分離線, 一隻用DS, 一隻用ABS
一隻一對一, 一隻一對十
唔知點比..........................
作者: tsangwui123 時間: 2012-10-23 14:25
哈哈哈,好似冇得比咁,不過下轉果隻KBT ONE就真係有D興趣
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-23 14:26
KBT ONE/ONI都無咩興趣, 跟住就係一心一意等KBH (希望無咩野誘惑到我, 平平安安存錢)
作者: StarkX 時間: 2012-10-23 14:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tsangwui123 時間: 2012-10-23 14:27
KBH個LAYOUT唔多慣,不過遲D去韓國應該會汁隻返來XD
作者: tsangwui123 時間: 2012-10-23 14:28
同樣佢每一次都會中其他毒
作者: samlcy1997 時間: 2012-10-23 14:33
KBH未出你都汁到?
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-23 14:33
KBH都未生產到出黎(最快十二月)..........................KBH係design in HK, 無記錯係Made in TW, 點去韓國汁?
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-23 14:34
認真One同Oni暫時無了解,唔知有咩特別吸引
作者: tsangwui123 時間: 2012-10-23 14:35
KBH都未生產到出黎(最快十二月)..........................KBH係design in HK, 無記錯係Made in TW, ...
wonghoyat 發表於 2012-10-23 14:33
點解我會睇左HHKB
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-23 14:36
對電容無興趣, 我又點會買HHKB呢~
作者: tsangwui123 時間: 2012-10-23 14:36
要上手試左先知
作者: tsangwui123 時間: 2012-10-23 14:39
我就係奇怪你明明對電容軸冇FEEL
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-23 14:41
唔知, 佢係cherry軸又唔係咩新軸, 要睇佢設計/功能上面有無D咩特別野. (所以電容都買左只103翻黎試,用左半個鐘就封塵到宜家
作者: tsangwui123 時間: 2012-10-23 14:44
電容軸我都係冇咩FEEL,試左隻RF104U同87U成個星期,都係忍唔住用返隻FILCO青軸
作者: wonghoyat 時間: 2012-10-23 14:48
我就係半個鐘即刻頂唔順...........
作者: tsangwui123 時間: 2012-10-23 14:51
咁我又冇咁誇,不過真係唔大興趣,
作者: 森林之王 時間: 2012-10-23 17:08
竟然如此,為何唔賣放出去?!
作者: wallacetin 時間: 2012-10-23 21:41
final i got mine today !!!!!!!!!


