Board logo

標題: 手痕DIY條cheap線玩 [打印本頁]

作者: boyfriend0366    時間: 2005-9-25 22:19     標題: 手痕DIY條cheap線玩

見D jack頭好得意 $5一粒,所以買黎玩下
作者: moliuguy    時間: 2005-9-26 00:44

請問係邊度買?
quality 得唔得?
作者: boyfriend0366    時間: 2005-9-26 01:00

原帖由 moliuguy 於 2005-9-26 00:44 發表
請問係邊度買?
quality 得唔得?

鴨記~~~好多間店都有

quality 唔差
作者: trentcys    時間: 2005-9-26 01:31

Cat 6 lan cable好過車佬wor
作者: mdws2001    時間: 2005-9-26 02:32

有冇啱Headphone用的細個小小的頭?
作者: jeffkim    時間: 2005-9-26 11:00

可以post埋diy既過程嗎..想學下野..thx
作者: JVC    時間: 2005-9-26 11:16

果然係cheap ^o^
作者: Method    時間: 2005-9-26 14:01

原帖由 trentcys 於 2005-9-26 01:31 發表
Cat 6 lan cable好過車佬wor


interconnect定speaker cable先?
作者: trentcys    時間: 2005-9-26 19:29

原帖由 Method 於 2005-9-26 14:01 發表

interconnect定speaker cable先?


其實2者都得
只係當speaker cable要用多幾股對絞黎傳送更大功率
作者: victorsausau    時間: 2005-10-2 19:30

可以提供過程嗎?
或可以"樓"開看看怎樣駁?
謝謝
作者: 房祖名    時間: 2005-10-2 19:37

我今日都買了鐵三角來玩

http://www.audio-technica.co.jp/ ... oldlink/at5a44.html
作者: 房祖名    時間: 2005-10-2 19:42

原帖由 victorsausau 於 2005-10-2 19:30 發表
可以提供過程嗎?
或可以"樓"開看看怎樣駁?
謝謝


去鴨記買三蕊線, 點對點照駁
作者: kammoo    時間: 2005-10-2 20:44

粒3.5插,用料真係好好,好聚手,$5.00超值!
全銅車出來,再鍍金,D鍍金都唔薄,我一口氣買咗20粒。
作者: victorsausau    時間: 2005-10-2 23:55

原帖由 房祖名 於 2005-10-2 19:42 發表


去鴨記買三蕊線, 點對點照駁

好似好易
但係個位好細
好難焊............
作者: boyfriend0366    時間: 2005-10-3 01:06

原帖由 victorsausau 於 2005-10-2 23:55 發表

好似好易
但係個位好細
好難焊............

其實都唔算細ga~~~都幾易焊
作者: jcpajero    時間: 2005-10-3 09:30

原帖由 房祖名 於 2005-10-2 19:42 發表


去鴨記買三蕊線, 點對點照駁


請問兩蕊線得唔得嫁.
作者: 房祖名    時間: 2005-10-3 10:07

原帖由 jcpajero 於 2005-10-3 09:30 發表


請問兩蕊線得唔得嫁.


不行呀
兩蕊 + 一蕊 都可以, 不過好怪
作者: NHT    時間: 2005-10-3 11:11

原帖由 jcpajero 於 2005-10-3 09:30 發表


請問兩蕊線得唔得嫁.

得架 我琴日先diy左條耳筒線
作者: waiwai    時間: 2005-10-3 14:55

原帖由 boyfriend0366 於 2005-9-26 01:00 發表

鴨記~~~好多間店都有

quality 唔差


鴨記街檔or兩邊鋪?
THX
作者: NHT    時間: 2005-10-3 15:40

原帖由 waiwai 於 2005-10-3 14:55 發表


鴨記街檔or兩邊鋪?
THX
公廁對面邊鋪
作者: waiwai    時間: 2005-10-3 21:08

如果DIY條cheap線, 有乜線好? 幾錢?
作者: ∼失落人∼    時間: 2005-10-3 23:33

摟一摟出黎睇睇丫....比下我依d初哥學下野

[ 本帖最後由 ∼失落人∼ 於 2005-10-3 23:49 編輯 ]
作者: boyfriend0366    時間: 2005-10-4 00:10

原帖由 ∼失落人∼ 於 2005-10-3 23:33 發表
摟一摟出黎睇睇丫....比下我依d初哥學下野

睇到ma??

[ 本帖最後由 boyfriend0366 於 2005-10-4 00:16 編輯 ]
作者: 向心加速.OMEGA    時間: 2005-10-4 00:29

原帖由 boyfriend0366 於 2005-10-4 00:10 發表

睇到ma??



得兩條線駁?
作者: boyfriend0366    時間: 2005-10-4 00:42

原帖由 向心加速.OMEGA 於 2005-10-4 00:29 發表



得兩條線駁?

仲有地線
作者: waiwai    時間: 2005-10-4 01:09

依 d 叫乜線?
作者: Karls    時間: 2005-10-4 01:33

原帖由 boyfriend0366 於 2005-10-4 12:10 AM 發表

睇到ma??

其實D靚頭係咪一般都用錫焊?
有冇特別要求既?
(例如買個鍍金既返黎仲用錫焊感覺有D怪..... )
作者: boyfriend0366    時間: 2005-10-4 01:38

原帖由 Karls 於 2005-10-4 01:33 發表

其實D靚頭係咪一般都用錫焊?
有冇特別要求既?
(例如買個鍍金既返黎仲用錫焊感覺有D怪..... )

用有含銀成份既錫~~~
錫焊係可以減慢線材氧化
作者: victorsausau    時間: 2005-10-4 08:23

yes
very clear photo
i know how can diy la
thx a lot
作者: pslleung    時間: 2005-10-4 15:10

原帖由 房祖名 於 2005-10-2 19:42 發表


去鴨記買三蕊線, 點對點照駁


100% brass?  Gold plated?  Are you sure?  If it is true, HK$5 each is super value then.
作者: ∼失落人∼    時間: 2005-10-4 22:41

原帖由 boyfriend0366 於 2005-10-4 00:42 發表

仲有地線



個2條銲落同一點??另外條地就接落個邊殼到??係咪咁
作者: boyfriend0366    時間: 2005-10-4 23:04

原帖由 ∼失落人∼ 於 2005-10-4 22:41 發表



個2條銲落同一點??另外條地就接落個邊殼到??係咪咁

咁樣你明白ma??



[ 本帖最後由 boyfriend0366 於 2005-10-4 23:05 編輯 ]
作者: ∼失落人∼    時間: 2005-10-7 22:49

原帖由 boyfriend0366 於 2005-10-4 23:04 發表

咁樣你明白ma??




明白喇好清楚...多謝你o既教導
作者: Steven    時間: 2005-10-7 23:35

最後一個問題..
有無2.5mm既插頭?
作者: AMDXP3000+    時間: 2005-10-9 14:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AMDXP3000+    時間: 2005-10-9 14:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tobyruri    時間: 2005-10-9 23:52

今日試左整......點知......
short埋左.....分唔到左右聲道......>.<
作者: superxp    時間: 2005-10-10 00:13

d頭係邊度買嫁?????
作者: boyfriend0366    時間: 2005-10-10 00:52

原帖由 tobyruri 於 2005-10-9 23:52 發表
今日試左整......點知......
short埋左.....分唔到左右聲道......>.<

post張photo 睇下你整成點
作者: tobyruri    時間: 2005-10-11 11:34

原帖由 boyfriend0366 於 2005-10-10 00:52 發表

post張photo 睇下你整成點

果個黑色的位置熔晒.....
因技術...
so 掉鬼左個頭了...

下次出去再買過~~~要換埋 隻 死人雞
作者: boyfriend0366    時間: 2005-10-11 12:13

原帖由 tobyruri 於 2005-10-11 11:34 發表

果個黑色的位置熔晒.....
因技術...
so 掉鬼左個頭了...

下次出去再買過~~~要換埋 隻 死人雞

我都係用支60W既雞焊~~~~貪佢夠熱
不過真係要好快手咁焊
作者: .Thunder仔    時間: 2005-10-14 22:17

尼d 係咪要用二蕊車佬線
作者: platinum    時間: 2005-10-14 23:10

5 蚊真係超值...不過身不在hk..買唔到..

不過我覺得佢唔係渡金...應該係金色既物料者...不過都唔差咁解..
作者: Soulaw    時間: 2005-10-26 00:55

線方面,其實大可用 CanXre 或者 CaXare, 係鴨記 牙佳 哥欠 , 無記錯係佢最平 $19 /m , 係專業線材, 自己可以上網睇睇間野, 有四蕊呢~
作者: audio    時間: 2005-10-26 01:19

BELDEN   線  ?
作者: boyfriend0366    時間: 2005-10-26 01:21

原帖由 audio 於 2005-10-26 01:19 發表
BELDEN   線  ?

鴨記果D車佬線咋
作者: ssspluto    時間: 2005-10-26 01:29

原帖由 boyfriend0366 於 2005-10-26 01:21 發表

鴨記果D車佬線咋


where to buy and how much??? silver coat??
作者: 普羅    時間: 2005-10-27 16:33

如果我想做條3.5<=>紅白線[rca頭]
係咪咁????
定係紅白倒轉

[ 本帖最後由 普羅 於 2005-10-27 16:40 編輯 ]
作者: 普羅    時間: 2005-10-28 09:42

有冇人幫下我
作者: 普羅    時間: 2005-10-29 19:00

冇人回應
作者: HK2046    時間: 2005-10-29 23:19

原帖由 boyfriend0366 於 2005-10-26 01:21 發表

鴨記果D車佬線咋


Super Cable 出場好貴茄線料

個頭~~就...:nogood:

鴨仔街 Cana??只有大頭佛/ 華龜 空o西:nogood:

[ 本帖最後由 HK2046 於 2005-10-29 23:21 編輯 ]
作者: ∼失落人∼    時間: 2005-10-30 10:38

普羅 兄~我唔識....當我幫你推下啦
作者: LEVIN    時間: 2005-10-30 22:04

可唔可以pm地址俾我
and 有冇d又平又靚既2/3芯線

我想改個耳筒, thx
作者: HK2046    時間: 2005-10-31 04:02

原帖由 LEVIN 於 2005-10-30 22:04 發表
可唔可以pm地址俾我
and 有冇d又平又靚既2/3芯線

我想改個耳筒, thx


see PM
作者: 林仔    時間: 2005-10-31 04:48

原帖由 HK2046 於 2005-10-31 04:02 發表


see PM

x2 x2 ar  thx u.....
作者: 銘賢    時間: 2006-5-3 16:02

原帖由 HK2046 於 2005-10-31 04:02 發表


see PM


可以pm比我嗎????
作者: HK2046    時間: 2006-5-4 01:01

原帖由 銘賢 於 2006-5-3 16:02 發表


可以pm比我嗎????


PM jo
作者: tskso    時間: 2006-5-4 02:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bu0913    時間: 2006-5-4 02:19

我都想搵d又平又正既線玩下....pm埋..

thx~~~哈
作者: platinum    時間: 2006-5-4 02:50

你隻貴線幾錢..?
邊到買?
PM PM please
作者: HK2046    時間: 2006-5-4 03:07

原帖由 platinum 於 2006-5-4 02:50 發表
你隻貴線幾錢..?
邊到買?
PM PM please


6N純銅加工
作者: HK2046    時間: 2006-5-4 03:13

平線就試吓用Mogami 2534 mic 線

聽講個個都話正

都要1~200Meter

仲要上寫字樓買
作者: platinum    時間: 2006-5-4 22:50

原帖由 HK2046 於 2006-5-4 03:13 發表
平線就試吓用Mogami 2534 mic 線

聽講個個都話正

都要1~200Meter

仲要上寫字樓買

都係想試下貴的
作者: ec    時間: 2006-5-5 02:56

where can find it?
THX
作者: jeffkim    時間: 2006-5-5 08:44

原帖由 HK2046 於 2006-5-4 03:13 發表
平線就試吓用Mogami 2534 mic 線

聽講個個都話正

都要1~200Meter

仲要上寫字樓買


隻線邊樹有得買.....?
幾錢m/碼??

thx alot
作者: 久保嘉晴    時間: 2006-5-5 15:45

r33...............
作者: 銘賢    時間: 2006-5-8 21:51

原帖由 HK2046 於 2005-10-31 04:02 發表


see PM


Also PM me plx :P
作者: HK2046    時間: 2006-5-8 22:23

我已找不到 購買靚線材的資料

敬請原諒

如需更多相關資料: 請往Review33





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2