作者: boyfriend0366 時間: 2005-9-25 22:19 標題: 手痕DIY條cheap線玩
見D jack頭好得意 $5一粒,所以買黎玩下
作者: moliuguy 時間: 2005-9-26 00:44
請問係邊度買?
quality 得唔得?
作者: boyfriend0366 時間: 2005-9-26 01:00
原帖由 moliuguy 於 2005-9-26 00:44 發表
請問係邊度買?
quality 得唔得?
鴨記~~~好多間店都有
quality 唔差
作者: trentcys 時間: 2005-9-26 01:31
Cat 6 lan cable好過車佬wor
作者: mdws2001 時間: 2005-9-26 02:32
有冇啱Headphone用的細個小小的頭?
作者: jeffkim 時間: 2005-9-26 11:00
可以post埋diy既過程嗎..想學下野..thx
作者: JVC 時間: 2005-9-26 11:16
果然係cheap ^o^
作者: Method 時間: 2005-9-26 14:01
原帖由 trentcys 於 2005-9-26 01:31 發表
Cat 6 lan cable好過車佬wor![]()
interconnect定speaker cable先?
作者: trentcys 時間: 2005-9-26 19:29
原帖由 Method 於 2005-9-26 14:01 發表
interconnect定speaker cable先?![]()
其實2者都得
只係當speaker cable要用多幾股對絞黎傳送更大功率
作者: victorsausau 時間: 2005-10-2 19:30
可以提供過程嗎?
或可以"樓"開看看怎樣駁?
謝謝
作者: 房祖名 時間: 2005-10-2 19:37
我今日都買了鐵三角來玩
http://www.audio-technica.co.jp/ ... oldlink/at5a44.html
作者: 房祖名 時間: 2005-10-2 19:42
原帖由 victorsausau 於 2005-10-2 19:30 發表
可以提供過程嗎?
或可以"樓"開看看怎樣駁?
謝謝
去鴨記買三蕊線, 點對點照駁
作者: kammoo 時間: 2005-10-2 20:44
粒3.5插,用料真係好好,好聚手,$5.00超值!
全銅車出來,再鍍金,D鍍金都唔薄,我一口氣買咗20粒。
作者: victorsausau 時間: 2005-10-2 23:55
原帖由 房祖名 於 2005-10-2 19:42 發表
去鴨記買三蕊線, 點對點照駁![]()
好似好易
但係個位好細
好難焊............
作者: boyfriend0366 時間: 2005-10-3 01:06
原帖由 victorsausau 於 2005-10-2 23:55 發表
好似好易
但係個位好細
好難焊............
其實都唔算細ga~~~都幾易焊
作者: jcpajero 時間: 2005-10-3 09:30
原帖由 房祖名 於 2005-10-2 19:42 發表
去鴨記買三蕊線, 點對點照駁![]()
請問兩蕊線得唔得嫁.
作者: 房祖名 時間: 2005-10-3 10:07
原帖由 jcpajero 於 2005-10-3 09:30 發表
請問兩蕊線得唔得嫁.
不行呀
兩蕊 + 一蕊 都可以, 不過好怪
作者: NHT 時間: 2005-10-3 11:11
原帖由 jcpajero 於 2005-10-3 09:30 發表
請問兩蕊線得唔得嫁.
得架 我琴日先diy左條耳筒線
作者: waiwai 時間: 2005-10-3 14:55
原帖由 boyfriend0366 於 2005-9-26 01:00 發表
鴨記~~~好多間店都有
quality 唔差![]()
鴨記街檔or兩邊鋪?
THX
作者: NHT 時間: 2005-10-3 15:40
原帖由 waiwai 於 2005-10-3 14:55 發表
鴨記街檔or兩邊鋪?
THX
作者: waiwai 時間: 2005-10-3 21:08
如果DIY條cheap線, 有乜線好? 幾錢?
作者: ∼失落人∼ 時間: 2005-10-3 23:33
摟一摟出黎睇睇丫....比下我依d初哥學下野
[ 本帖最後由 ∼失落人∼ 於 2005-10-3 23:49 編輯 ]
作者: boyfriend0366 時間: 2005-10-4 00:10
原帖由 ∼失落人∼ 於 2005-10-3 23:33 發表
摟一摟出黎睇睇丫....比下我依d初哥學下野
睇到ma??
[ 本帖最後由 boyfriend0366 於 2005-10-4 00:16 編輯 ]
作者: 向心加速.OMEGA 時間: 2005-10-4 00:29
原帖由 boyfriend0366 於 2005-10-4 00:10 發表
睇到ma??
得兩條線駁?
作者: boyfriend0366 時間: 2005-10-4 00:42
原帖由 向心加速.OMEGA 於 2005-10-4 00:29 發表
得兩條線駁?
仲有地線
作者: waiwai 時間: 2005-10-4 01:09
依 d 叫乜線?
作者: Karls 時間: 2005-10-4 01:33
原帖由 boyfriend0366 於 2005-10-4 12:10 AM 發表
睇到ma??
其實D靚頭係咪一般都用錫焊?
有冇特別要求既?
(例如買個鍍金既返黎仲用錫焊感覺有D怪.....
作者: boyfriend0366 時間: 2005-10-4 01:38
原帖由 Karls 於 2005-10-4 01:33 發表
其實D靚頭係咪一般都用錫焊?
有冇特別要求既?
(例如買個鍍金既返黎仲用錫焊感覺有D怪.....)
用有含銀成份既錫~~~
錫焊係可以減慢線材氧化
作者: victorsausau 時間: 2005-10-4 08:23
yes
very clear photo
i know how can diy la
thx a lot
作者: pslleung 時間: 2005-10-4 15:10
原帖由 房祖名 於 2005-10-2 19:42 發表
去鴨記買三蕊線, 點對點照駁![]()
100% brass? Gold plated? Are you sure? If it is true, HK$5 each is super value then.
作者: ∼失落人∼ 時間: 2005-10-4 22:41
原帖由 boyfriend0366 於 2005-10-4 00:42 發表
仲有地線
個2條銲落同一點??另外條地就接落個邊殼到??係咪咁
作者: boyfriend0366 時間: 2005-10-4 23:04
原帖由 ∼失落人∼ 於 2005-10-4 22:41 發表
個2條銲落同一點??另外條地就接落個邊殼到??係咪咁![]()
咁樣你明白ma??
[ 本帖最後由 boyfriend0366 於 2005-10-4 23:05 編輯 ]
作者: ∼失落人∼ 時間: 2005-10-7 22:49
原帖由 boyfriend0366 於 2005-10-4 23:04 發表
咁樣你明白ma??
![]()
明白喇
作者: Steven 時間: 2005-10-7 23:35
最後一個問題..
有無2.5mm既插頭?
作者: AMDXP3000+ 時間: 2005-10-9 14:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AMDXP3000+ 時間: 2005-10-9 14:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tobyruri 時間: 2005-10-9 23:52
今日試左整......點知......
short埋左.....分唔到左右聲道......>.<
作者: superxp 時間: 2005-10-10 00:13
d頭係邊度買嫁?????
作者: boyfriend0366 時間: 2005-10-10 00:52
原帖由 tobyruri 於 2005-10-9 23:52 發表
今日試左整......點知......
short埋左.....分唔到左右聲道......>.<
post張photo 睇下你整成點
作者: tobyruri 時間: 2005-10-11 11:34
原帖由 boyfriend0366 於 2005-10-10 00:52 發表
post張photo 睇下你整成點![]()
果個黑色的位置熔晒.....
因技術...
so 掉鬼左個頭了...
下次出去再買過~~~要換埋 隻 死人雞
作者: boyfriend0366 時間: 2005-10-11 12:13
原帖由 tobyruri 於 2005-10-11 11:34 發表
果個黑色的位置熔晒.....
因技術...
so 掉鬼左個頭了...
下次出去再買過~~~要換埋 隻 死人雞![]()
我都係用支60W既雞焊~~~~貪佢夠熱
不過真係要好快手咁焊
作者: .Thunder仔 時間: 2005-10-14 22:17
尼d 係咪要用二蕊車佬線
作者: platinum 時間: 2005-10-14 23:10
5 蚊真係超值...不過身不在hk..買唔到..
不過我覺得佢唔係渡金...應該係金色既物料者...不過都唔差咁解..
作者: Soulaw 時間: 2005-10-26 00:55
線方面,其實大可用 CanXre 或者 CaXare, 係鴨記 牙佳 哥欠 , 無記錯係佢最平 $19 /m , 係專業線材, 自己可以上網睇睇間野, 有四蕊呢~
作者: audio 時間: 2005-10-26 01:19
BELDEN 線 ?
作者: boyfriend0366 時間: 2005-10-26 01:21
原帖由 audio 於 2005-10-26 01:19 發表
BELDEN 線 ?
鴨記果D車佬線咋
作者: ssspluto 時間: 2005-10-26 01:29
原帖由 boyfriend0366 於 2005-10-26 01:21 發表
鴨記果D車佬線咋
where to buy and how much??? silver coat??
作者: 普羅 時間: 2005-10-27 16:33
如果我想做條3.5<=>紅白線[rca頭]
係咪咁????
定係紅白倒轉
[ 本帖最後由 普羅 於 2005-10-27 16:40 編輯 ]
作者: 普羅 時間: 2005-10-28 09:42
有冇人幫下我
作者: 普羅 時間: 2005-10-29 19:00
冇人回應
作者: HK2046 時間: 2005-10-29 23:19
原帖由 boyfriend0366 於 2005-10-26 01:21 發表
鴨記果D車佬線咋
Super Cable 出場
個頭~~就...:nogood:
鴨仔街 Cana??只有大頭佛/ 華龜 空o西:nogood:
[ 本帖最後由 HK2046 於 2005-10-29 23:21 編輯 ]
作者: ∼失落人∼ 時間: 2005-10-30 10:38
普羅 兄~我唔識....當我幫你推下啦
作者: LEVIN 時間: 2005-10-30 22:04
可唔可以pm地址俾我
and 有冇d又平又靚既2/3芯線
我想改個耳筒, thx
作者: HK2046 時間: 2005-10-31 04:02
原帖由 LEVIN 於 2005-10-30 22:04 發表
可唔可以pm地址俾我
and 有冇d又平又靚既2/3芯線
我想改個耳筒, thx![]()
see PM
作者: 林仔 時間: 2005-10-31 04:48
原帖由 HK2046 於 2005-10-31 04:02 發表
see PM![]()
x2 x2 ar thx u.....
作者: 銘賢 時間: 2006-5-3 16:02
原帖由 HK2046 於 2005-10-31 04:02 發表
see PM![]()
可以pm比我嗎????
作者: HK2046 時間: 2006-5-4 01:01
原帖由 銘賢 於 2006-5-3 16:02 發表
可以pm比我嗎????
PM jo
作者: tskso 時間: 2006-5-4 02:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bu0913 時間: 2006-5-4 02:19
我都想搵d又平又正既線玩下....pm埋..
thx~~~哈
作者: platinum 時間: 2006-5-4 02:50
你隻貴線幾錢..?
邊到買?
PM PM please
作者: HK2046 時間: 2006-5-4 03:07
原帖由 platinum 於 2006-5-4 02:50 發表
你隻貴線幾錢..?
邊到買?
PM PM please![]()
6N純銅加工
作者: HK2046 時間: 2006-5-4 03:13
平線就試吓用Mogami 2534 mic 線
聽講個個都話正
都要1~200Meter
仲要上寫字樓買
作者: platinum 時間: 2006-5-4 22:50
原帖由 HK2046 於 2006-5-4 03:13 發表
平線就試吓用Mogami 2534 mic 線
聽講個個都話正
都要1~200Meter
仲要上寫字樓買![]()
都係想試下貴的
作者: ec 時間: 2006-5-5 02:56
where can find it?
THX
作者: jeffkim 時間: 2006-5-5 08:44
原帖由 HK2046 於 2006-5-4 03:13 發表
平線就試吓用Mogami 2534 mic 線
聽講個個都話正
都要1~200Meter
仲要上寫字樓買![]()
隻線邊樹有得買.....?
幾錢m/碼??
thx alot
作者: 久保嘉晴 時間: 2006-5-5 15:45
r33...............
作者: 銘賢 時間: 2006-5-8 21:51
原帖由 HK2046 於 2005-10-31 04:02 發表
see PM![]()
Also PM me plx :P
作者: HK2046 時間: 2006-5-8 22:23
我已找不到 購買靚線材的資料
敬請原諒
如需更多相關資料: 請往Review33
