Board logo

標題: [請教]投影幕設置問題 [打印本頁]

作者: Sinair    時間: 2024-11-10 10:35     標題: [請教]投影幕設置問題

本身投緊100"
投影幕係最平果D掛牆式 用無痕勾貼係牆上掛住
近期發現4K 85"電視都係幾千蚊 心思思想放大到120"

想問下有無一D可以掛牆唔洗鑽又可以容易拉返上去嘅幕

限制1
牆身寬度唔夠 120"會去到門後位置 打開門會整到個幕
限制2
唔會用傳統下拉式 因為唔會鑽牆/天花





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2