作者: 飛云 時間: 2024-8-18 14:44 標題: 想提升電腦音質
請問各位, 而家用緊Sound Blaster AE-7 駁 iLoud MTM 喇叭, XLR to 3.5mm 嘅接駁方式, 主要睇戲同聽歌為主, 因有小朋友加上老虎緣故, 不能上Hi-Fi 享受, 只能盡量用有限地方及現有資源, 想請問喺唔換sound card 同喇叭情況下, 有無方法再提升音質?
作者: holyAS 時間: 2024-8-18 16:46
一部usb dac大慨adi2級數( 最好唔係支 娜制)
作者: alextsang_tt 時間: 2024-8-18 20:47
師兄較過聲未?未試過一於玩吓,一蚊都唔使比,就可以有質嘅改變
[youtube]G85zgu8R4pQ[/youtube]
如果真係要提升音質,正如樓上所講,加部DAC最能提升音質表現
作者: 1個閒人 時間: 2024-8-19 00:45
講起調聲, 我初初用WINDOWS 10時, 有個調聲功能,
只要PC駁個mic, 便可以測試左右喇叭聲,
俾呢個功能執過, 聽得出定位好左, 嘈音又小左
但接耳機聽歌時, D聲會變得怪左
不過, 現在上左WIN11後, 又搵唔返呢個功能.
作者: cngaiyin 時間: 2024-8-19 03:00
乜都唔換好難有咩搞作
加部dac 比翻個"巴撚士"MTM
應該就算係最優解
作者: 飛云 時間: 2024-8-19 14:06
回覆 3# alextsang_tt
感謝師兄, 之前已試左呢個方法
作者: 飛云 時間: 2024-8-19 14:06
回覆 2# holyAS
好, 我物色一下先, 唔該哂
作者: 飛云 時間: 2024-8-19 14:08
回覆 5# cngaiyin
自從結左婚俾人管住, 以前啲娛樂都收斂左, 而家小朋友出埋世更加唔駛諗

作者: Fizzy 時間: 2024-8-19 15:55
男人之苦
我同我老婆講,呢個係我由11歲開始o既嘟嗜好,又唔係不良嗜好,由得我啦,之後海關就放寬咗
作者: wueddie 時間: 2024-8-19 17:01
source 盡量16BIT 之上.. 最好係DSD 24BIT . 那音質一定有分別.
作者: mesodo1 時間: 2024-8-19 17:38
其實最好係換個外置DAC,不過樓主唔換野係因為唔可以有外觀轉變比老虎知?咁不如喺電源同線材著手。
喇叭電源線
電源隔離牛/拖板
音源線
地盒
作者: abyss 時間: 2024-8-19 18:14
張sound card睇戲打機就得,聽歌買隻dac行usb會好好多又簡單
作者: uraki 時間: 2024-8-19 18:33
請問各位, 而家用緊Sound Blaster AE-7 駁 iLoud MTM 喇叭, XLR to 3.5mm 嘅接駁方式, 主要睇戲同聽歌為主, ...
飛云 發表於 2024-8-18 14:44
改用HQPLAYER CPU/GPU 升頻聽歌, 大陸有開心版.
作者: kbpaul 時間: 2024-8-19 19:15
本帖最後由 kbpaul 於 2024-9-2 18:37 編輯
張soundcard聽歌ok
試下升級條XLR to 3.5mm線,用緊Sommer Onyx行dual 1/4"(6.35mm) TR to 1/8"(3.5mm) TRS,聲底唔錯
作者: 飛云 時間: 2024-8-19 21:47
回覆 14# kbpaul
請問可以介紹下喺邊度買嗎?
作者: 飛云 時間: 2024-8-19 21:47
回覆 11# mesodo1
男人之苦

作者: alextsang_tt 時間: 2024-8-19 22:01
本帖最後由 alextsang_tt 於 2024-8-20 02:50 編輯
唔好玩線同其他副產品住喇,老實講果啲太嘥錢,效果又虛無,慳翻直接加DAC好過,其他嘢可以之後再玩,無謂本末倒置
作者: kbpaul 時間: 2024-8-19 22:29
本帖最後由 kbpaul 於 2024-8-20 19:22 編輯
西九龍中心對面雅哥音響工程可以訂造,工程線材唔貴又好聲,Sommer/Gotham/Canare/Belden都好多hifi友用,性價比極高
作者: 飛云 時間: 2024-8-19 23:20
回覆 18# kbpaul
感謝!
作者: Free888 時間: 2024-8-20 10:29
換隻玩音響嘅老虎


