Board logo

標題: 想提升電腦音質 [打印本頁]

作者: 飛云    時間: 2024-8-18 14:44     標題: 想提升電腦音質

請問各位, 而家用緊Sound Blaster AE-7 駁 iLoud MTM 喇叭, XLR to 3.5mm 嘅接駁方式, 主要睇戲同聽歌為主, 因有小朋友加上老虎緣故, 不能上Hi-Fi 享受, 只能盡量用有限地方及現有資源, 想請問喺唔換sound card 同喇叭情況下, 有無方法再提升音質?
作者: holyAS    時間: 2024-8-18 16:46

一部usb dac大慨adi2級數( 最好唔係支 娜制)
作者: alextsang_tt    時間: 2024-8-18 20:47

師兄較過聲未?未試過一於玩吓,一蚊都唔使比,就可以有質嘅改變
[youtube]G85zgu8R4pQ[/youtube]

如果真係要提升音質,正如樓上所講,加部DAC最能提升音質表現
作者: 1個閒人    時間: 2024-8-19 00:45

師兄較過聲未?未試過一於玩吓,一蚊都唔使比,就可以有質嘅改變


如果真係要提升音質,正如樓上所講,加 ...
alextsang_tt 發表於 2024-8-18 12:47



    講起調聲, 我初初用WINDOWS 10時, 有個調聲功能,
只要PC駁個mic, 便可以測試左右喇叭聲,
俾呢個功能執過, 聽得出定位好左, 嘈音又小左
但接耳機聽歌時, D聲會變得怪左

不過, 現在上左WIN11後, 又搵唔返呢個功能.
作者: cngaiyin    時間: 2024-8-19 03:00

乜都唔換好難有咩搞作
加部dac 比翻個"巴撚士"MTM
應該就算係最優解
作者: 飛云    時間: 2024-8-19 14:06

回覆 3# alextsang_tt


   感謝師兄, 之前已試左呢個方法
作者: 飛云    時間: 2024-8-19 14:06

回覆 2# holyAS


    好, 我物色一下先, 唔該哂
作者: 飛云    時間: 2024-8-19 14:08

回覆 5# cngaiyin


   自從結左婚俾人管住, 以前啲娛樂都收斂左, 而家小朋友出埋世更加唔駛諗
作者: Fizzy    時間: 2024-8-19 15:55

回覆  cngaiyin


   自從結左婚俾人管住, 以前啲娛樂都收斂左, 而家小朋友出埋世更加唔駛諗  ...
飛云 發表於 2024-8-19 14:08


男人之苦

我同我老婆講,呢個係我由11歲開始o既嘟嗜好,又唔係不良嗜好,由得我啦,之後海關就放寬咗
作者: wueddie    時間: 2024-8-19 17:01

source 盡量16BIT 之上.. 最好係DSD 24BIT . 那音質一定有分別.
作者: mesodo1    時間: 2024-8-19 17:38

其實最好係換個外置DAC,不過樓主唔換野係因為唔可以有外觀轉變比老虎知?咁不如喺電源同線材著手。

喇叭電源線
電源隔離牛/拖板
音源線
地盒
作者: abyss    時間: 2024-8-19 18:14

張sound card睇戲打機就得,聽歌買隻dac行usb會好好多又簡單
作者: uraki    時間: 2024-8-19 18:33

請問各位, 而家用緊Sound Blaster AE-7 駁 iLoud MTM 喇叭, XLR to 3.5mm 嘅接駁方式, 主要睇戲同聽歌為主, ...
飛云 發表於 2024-8-18 14:44


改用HQPLAYER CPU/GPU 升頻聽歌, 大陸有開心版.
作者: kbpaul    時間: 2024-8-19 19:15

本帖最後由 kbpaul 於 2024-9-2 18:37 編輯

張soundcard聽歌ok

試下升級條XLR to 3.5mm線,用緊Sommer Onyx行dual 1/4"(6.35mm) TR to 1/8"(3.5mm) TRS,聲底唔錯
作者: 飛云    時間: 2024-8-19 21:47

回覆 14# kbpaul


    請問可以介紹下喺邊度買嗎?
作者: 飛云    時間: 2024-8-19 21:47

回覆 11# mesodo1


    男人之苦
作者: alextsang_tt    時間: 2024-8-19 22:01

本帖最後由 alextsang_tt 於 2024-8-20 02:50 編輯
回覆  kbpaul


    請問可以介紹下喺邊度買嗎?
飛云 發表於 2024-8-19 13:47


唔好玩線同其他副產品住喇,老實講果啲太嘥錢,效果又虛無,慳翻直接加DAC好過,其他嘢可以之後再玩,無謂本末倒置
作者: kbpaul    時間: 2024-8-19 22:29

本帖最後由 kbpaul 於 2024-8-20 19:22 編輯
回覆  kbpaul


    請問可以介紹下喺邊度買嗎?
飛云 發表於 2024-8-19 21:47


西九龍中心對面雅哥音響工程可以訂造,工程線材唔貴又好聲,Sommer/Gotham/Canare/Belden都好多hifi友用,性價比極高
作者: 飛云    時間: 2024-8-19 23:20

回覆 18# kbpaul


    感謝!
作者: Free888    時間: 2024-8-20 10:29

回覆  mesodo1


    男人之苦
飛云 發表於 2024-8-19 21:47



    換隻玩音響嘅老虎





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2