作者: mcjin2001 時間: 2024-8-9 10:23 標題: HK$12,000HiFi2.0有乜性價比高介紹?
本帖最後由 mcjin2001 於 2024-8-10 10:06 編輯
HK或大6華強北店或網購混合都OK架...8寸雙線分音或唔分音音箱都得...
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: marcochl 時間: 2024-8-9 11:06
TB 好似好多DIY 野?
如果要大路既會唔會考慮KEF LS50 Meta?
作者: 1個閒人 時間: 2024-8-9 11:55
有源喇叭+Music Streamer 串流播放機,
簡約, 音樂多
作者: 大有仔 時間: 2024-8-9 19:11
有源音箱 + 手機算了
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: alextsang_tt 時間: 2024-8-9 20:47
本帖最後由 alextsang_tt 於 2024-8-9 13:24 編輯
jbl 4305p N合一
遠近都聽得,細得嚟都可以爆得吓
淘佬12k有找一蚊
香港二手旋轉有對唔知放咗未,$11,000...可以試吓講價到$10K
作者: mcjin2001 時間: 2024-8-10 10:03
綜合以上各仁兄意見,可想到現在一代人對音響知識非常貧乏...我90年代HK$5,000已經買到日本大牌黑膠唱盤+立體聲擴音機+8吋3分頻音箱一對...唉...
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: abralam 時間: 2024-8-10 10:07
同一價錢買KEF只係贏顏值
作者: abralam 時間: 2024-8-10 10:09
咁你係問嚟做咩?
作者: marcochl 時間: 2024-8-10 10:33
回覆 7# abralam
無源sonus faber都好樣
但如果有源KEF 除左貴之外都冇咩好挑剔

作者: marcochl 時間: 2024-8-10 10:36
回覆 6# mcjin2001
冇錯你講得啱,師兄可以去買了
作者: alextsang_tt 時間: 2024-8-10 10:49
本帖最後由 alextsang_tt 於 2024-8-10 04:00 編輯
我估樓主引用30年前,5K都已經買到啲所謂大牌子三件頭,嚟衝量30年後嘅今日,減咗訊源,諗住12K都夠做啦咁,仲怪而家啲人唔識嘢,樓主思維同觀念,非一般今人所能理解
作者: mcjin2001 時間: 2024-8-10 12:15
我理解...係你諗多咗啫...以前幾MB ram都一千幾百蚊,家下幾百蚊買到幾十G囉!U know...
都係我自己買HiFi算...你哋未夠...

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 1個閒人 時間: 2024-8-10 14:26
都好喎, 現在HIFI手機有4.4mm Balanced Output, 連DAC都唔使買,
只要個hifi手機apps 支援wifi遙控, 咁就連music streamer都慳返
作者: 註冊 時間: 2024-8-10 14:55
audiolab omnia而家賣$7980 仲有4千買喇叭......
作者: mcjin2001 時間: 2024-8-10 14:59
Thanks bro...呢件好嘢嚟...👍🤝
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: alextsang_tt 時間: 2024-8-10 15:05
本帖最後由 alextsang_tt 於 2024-8-10 07:06 編輯
你啲觀念同比喻都搞錯哂,電腦同HIFI比較的話,電腦過十年八載就變哂垃圾無人要,擴音喇叭廿卅年,甚至五六十年都仲有人用,部份仲有價有市,尤其有質素保養得宜嘅古董喇叭,大把人爭住要,HIFI真係無你想像中咁cheap,本身個題目已經有多少老尷
作者: 大有仔 時間: 2024-8-10 15:48
因為我都係用緊一對McIntosh rs100 ,用佢個app
Wifi play
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: mcjin2001 時間: 2024-8-10 16:26
你講呢D機,100年前都賣過萬...
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: alextsang_tt 時間: 2024-8-10 16:34
本帖最後由 alextsang_tt 於 2024-8-10 10:08 編輯
咁你去玩蟲膠啦,啱你
作者: mcjin2001 時間: 2024-8-10 19:21
咁你去買幾千萬嘅古董HiFi啦!重啱你...
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: alextsang_tt 時間: 2024-8-10 19:26
本帖最後由 alextsang_tt 於 2024-8-10 12:26 編輯
你返翻去你個90年代聽hifi啦,答得你唔啱心水,就突然變身老屎忽扮哂嘢,成個黐線佬咁

作者: mcjin2001 時間: 2024-8-10 20:32
唔識就好好學習啦!發爛渣有鬼用咩?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: alextsang_tt 時間: 2024-8-10 21:01
本帖最後由 alextsang_tt 於 2024-8-10 13:48 編輯
你果啲大陸用語,根本無人想深究你講乜,其實都唔知你識啲乜,導致你咁巴屎閉,阿90年代老屎忽
作者: mcjin2001 時間: 2024-8-11 00:27
你又窮又冇銀...成日叫人買幾千萬嘅古董HiFi...好似乞衣發夢中金多寶咁...
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: alextsang_tt 時間: 2024-8-11 00:43
本帖最後由 alextsang_tt 於 2024-8-10 20:16 編輯
比機會你發言,等大家見識吓,你有幾把閉,但你就淨係識好似小學雞咁亂咁鬧人
你識啲乜我唔知,但你似乎唔係好識字,而且理能能力好有問題,我幾時講過,「成日叫人買幾千萬嘅古董HiFi?」得你自己一個人無啦啦咁講,自己講完又當係我講,無中生有兼思想混亂,好似思覺失調咁,到底你落咗嚟幾耐?以前你係咪喺大陸一直比人研究?把口又賤......真係狗口長不出象牙
作者: mcjin2001 時間: 2024-8-11 09:56
好,又俾機會你講過...唔買古董HiFi你會買乜HiFi?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: alextsang_tt 時間: 2024-8-11 12:12
好,又俾機會你講過...唔買古董HiFi你會買乜HiFi?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
mcjin2001 發表於 2024-8-11 01:56
食藥啦你
作者: mcjin2001 時間: 2024-8-11 13:29
你對音響完全無知...成日喺度搵話題解悶...
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: alextsang_tt 時間: 2024-8-11 14:15
本帖最後由 alextsang_tt 於 2024-8-11 09:08 編輯
你返去90年代大陸聽hifi啦
無料扮四條,又鐘意用大陸用語,態度仲咁屎忽鬼,阿90年代大陸老屎忽
作者: jacktsui 時間: 2024-8-11 15:24
開POST問人然後挑機
識玩
作者: wueddie 時間: 2024-8-11 16:06
最正係問人問題 , 人地答得不是佢心目中的答案又係到 6no 真係網上什麼人都有
作者: mcjin2001 時間: 2024-8-11 17:22
一睇就知係老手研討約$12,000性價比高嘅比較,果D半桶水對音響一知半解嘅無知漢就吹到幾萬蚊嘅喇叭30年後會變成古董升值,如果真係咁...我已經成為億萬富豪啦...所以識少少扮代表果D半桶水就慳D啦!我喺第2個帖已道歉開場嘅失言,居然仲有無聊夾對音響無知嘅人搔擾在前,自己睇清楚事實先啦...再聲明:呢個帖係俾音響性價比認知嘅人入嚟討論,唔識或半桶水嘅人就去第2個帖度閒逛啦...
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: NOPSS 時間: 2024-8-18 01:33
而家講求 數據派, 無地方 又點放 Speaker?
作者: bryanheung 時間: 2024-8-26 17:07
https://www.klipschaudio.hk/products/klipsch-the-fives-mclaren-bookshelf-speakers
顏值,budget 都符合要求。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: menkY 時間: 2024-8-31 00:13
https://www.klipschaudio.hk/products/klipsch-the-fives-mclaren-bookshelf-speakers
顏值,budget 都符 ...
bryanheung 發表於 2024-8-26 17:07
師兄, 想問你推介既呢隻同 LSX II LT 其實可唔可以話係唔同 level 去比較?
因為本身我想買 LSX II LT, 但見到你講呢隻就去睇一睇, 好似都好好咁
作者: Midas 時間: 2024-8-31 16:57
我見12k,唔喺我射程,先前冇入嚟!但見到成四十個post,入嚟睇下。原來如此!

作者: 1個閒人 時間: 2024-8-31 18:50
本帖最後由 1個閒人 於 2024-8-31 17:06 編輯
聆聽取向唔同, 但不致於要排擠其他方法.

利申: 至從試過喇叭的[自我調音], 我已經唔想再煩, 要對喇叭推前拉後, 執靚個喇叭擺位
作者: uraki 時間: 2024-9-6 11:57
以前5000蚊買HIFI 想而家12000買.. 買條毛. 12000買乜鬼HIFI.
一對喇叭一萬, 擴音一萬, 音源一萬, 講緊係入門級.
12000要成套只可以係消費級... 笑死.
作者: holyAS 時間: 2024-9-7 10:16
唔係淨喇叭萬二?
作者: micmic8989 時間: 2024-9-8 02:21
以前1蚊食到碗面添

作者: jimswong 時間: 2024-9-11 09:43
$12K 執二手野玩囉...

