Board logo

標題: 新買subwoofer冇聲出 [打印本頁]

作者: kennyloveats    時間: 2024-7-12 00:58     標題: 新買subwoofer冇聲出

自己用緊dali zensor ax 1幾年
今日見到edifier t5唔太貴就買嚟諗住聽歌多d bass
但係插完線部subwoofer冇聲出
本身有用緊scarlett 2i2
想問係咪有野要set
我係電腦-->2i2-->dali ax1-->sub out 去t5
試過唔經2i2由電腦直去ax1個t5都係冇聲出
條rca線未插實會有好低音嘅do聲, 但係一插實就冇
究竟係咩事呢
作者: alextsang_tt    時間: 2024-7-12 01:28

本帖最後由 alextsang_tt 於 2024-7-11 17:41 編輯
自己用緊dali zensor ax 1幾年
今日見到edifier t5唔太貴就買嚟諗住聽歌多d bass
但係插完線部subwoofer冇 ...
kennyloveats 發表於 2024-7-11 16:58


https://zh-tw.manuals.plus/edifier/t5-powered-subwoofer-manual
[attach]2431519[/attach]

連接:
連接1:
“低音炮輸出”連接:
如果音源設備有“Sub Out”、“Woofer Out”、“SW Out”或“LFE Out”等端口,即專用於連接低音炮的線路輸出端口,請將此輸出端口連接到“Signal In”端口低音炮使用音頻線。

連接2:
“左右聲道輸出”連接:
如果音源設備沒有專用的低音炮輸出端口,但有左右聲道線路輸出端口(LINE OUT)(或支持5.1/7.1聲道的設備上有FL/FR輸出端口),請連接此左右聲道線路的使用音頻線將輸出端口連接到低音炮上的“Signal In”端口,然後將低音炮上的“Signal Out”端口連接到有源主揚聲器上的音頻輸入端口。

如無理解錯,師兄要選擇連接2
作者: cwlau5450    時間: 2024-7-12 08:39

回覆 1# kennyloveats


    請問你部2i2是用什麼方式連接到Dali ax 1?
作者: kennyloveats    時間: 2024-7-12 11:23

連接:
連接1:
“低音炮輸出”連接:
如果音源設備有“Sub Out”、“Woofer Out”、“SW Out”或“LF ...
alextsang_tt 發表於 2024-7-12 01:28



我個喇叭有sub out可以用連接1
不過都可以試下連接2, 不過要買多條rca to 3.5mm先試到
作者: kennyloveats    時間: 2024-7-12 11:27

回覆  kennyloveats


    請問你部2i2是用什麼方式連接到Dali ax 1?
cwlau5450 發表於 2024-7-12 08:39



我係usb電腦連去2i2, 再用雙頭6.35mm轉單3.5mm去dali ax 1個aux in
最後再3.5mm to rca由ax1 sub out去t5
作者: cwlau5450    時間: 2024-7-12 19:48

回覆 5# kennyloveats


    明白. 照計兩種連接方法都應該可以的. 你試下按T5說明書所講慢慢調校下.  真係唔得唯有試第二種連接方法了.

音量調節:
為達到最佳聆聽效果,請確保低音炮的音量與主揚聲器的音量合理匹配。 調整前請將低音炮的音量調至最低。

如果通過連接 1 連接:
1) 將音源設備的低音調整設置為“中間”或“0 dB”位置(如果有)。
2) 播放包含低頻成分的音源並將主揚聲器的音量調整到適當的水平
3) 逐漸增大低音炮的音量,直至與主揚聲器的音量相匹配; 調整完成後,調整音源設備的主音量可以同時控制低音炮和其他揚聲器的音量。

如果通過連接 2 連接:
1) 在音源設備上播放含有低頻成分的音源,並將音源音量調到50%;
2) 將主音箱的音量調節到合適的水平; &
3) 逐漸增大低音炮的音量,直至與主揚聲器的音量相匹配; 調整完成後,調整音源設備的主音量可以同時控制低音炮和其他揚聲器的音量。
作者: alextsang_tt    時間: 2024-7-12 20:08

本帖最後由 alextsang_tt 於 2024-7-12 12:26 編輯
我個喇叭有sub out可以用連接1
不過都可以試下連接2, 不過要買多條rca to 3.5mm先試到 ...
kennyloveats 發表於 2024-7-12 03:23


哦...係喎,發雞盲,睇錯哂

試吓將訊號直去十仔,正常的話十仔都會出到聲
(至少知隻十仔,輸入至放大部份係work嘅)
作者: cwlau5450    時間: 2024-7-12 20:33

回覆 4# kennyloveats


   另外, 如果我無記錯的話. 你可以用條RCA的單一聲道去T5的L或者R都應該得的.
作者: kennyloveats    時間: 2024-7-12 22:20

update返
晏就上網見到台灣有個post都係咁
最後就係你地咁講用rca to rca連就得咗有聲(sub out剩係插咗紅白其中一條)
不過咁有冇影響?
同埋d聲好似有d細, 已經開到最大
係唔夠力推定係我本身開個喇叭唔夠大聲





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2