Board logo

標題: 有冇師兄有對付樓上噪音自私精經驗,被精神虐待了4年了/_\ [打印本頁]

作者: kim702    時間: 2023-10-25 07:32     標題: 有冇師兄有對付樓上噪音自私精經驗,被精神虐待了4年了/_\

本帖最後由 kim702 於 2024-11-9 08:33 編輯

全日都大人小孩全日性甘跑跑跳跳推重物掉玩具  唔係我地嘈,小朋友係甘架啦,你搬去山頂囉,我地係甘嘈架啦
apm我有 部主機60w夾線式 未有買喇叭 唔知邊款適用
請有師兄或同路人指點
作者: Ponya    時間: 2023-10-25 10:10

上網SEARCH "震樓神器", 佢做初一, 你做十五. 都係好公道, 嘈人無問題, 你咪嘈返佢轉頭. 大家一齊嘈吧.
作者: Ponya    時間: 2023-10-25 10:10

https://skypost.ulifestyle.com.h ... B%E6%84%8F%E8%A6%8B
作者: 京    時間: 2023-10-25 14:21

其實 你開咁大聲suffer果個又係你
你下面單位咪又係上黎投訴你

無著數仲蝕左
作者: 樹根    時間: 2023-10-25 15:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alan11abc    時間: 2023-10-26 00:34

日日播尹光

沒得搞,除非樓上肯鋪軟墊

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: amac    時間: 2023-10-26 06:31

好彩我住頂樓
作者: 扑街仔    時間: 2023-10-26 09:20

好彩我住頂樓
amac 發表於 2023-10-26 06:31


頂樓會有小朋友玩波子...
作者: seed0659    時間: 2023-10-26 12:41

震樓神器 一出, 不出兩,三日就會投降
作者: NOPSS    時間: 2023-10-27 12:27

存夠錢 搬好過。

樓下反攻樓上 難,上面掉下煙頭 你都煩。

開大Speaker 人地找公正行 一量 再找環保處 你就煩
作者: Kin_2012    時間: 2023-10-27 12:54

全日都大人小孩全日性甘跑跑跳跳推重物掉玩具  唔係我地嘈,小朋友係甘架啦,你搬去山頂囉,我地係甘嘈存 ...
kim702 發表於 2023-10-25 07:32


首先要肯定係樓上...
作者: Kin_2012    時間: 2023-10-27 12:56

全日都大人小孩全日性甘跑跑跳跳推重物掉玩具  唔係我地嘈,小朋友係甘架啦,你搬去山頂囉,我地係甘嘈存 ...
kim702 發表於 2023-10-25 07:32


唔係買普通喇叭, 係買 subwoofer
作者: kcyipgar    時間: 2023-10-28 16:52

唔好意思!

師兄係咪「錯區」呢?
係咪應該留言在「吹水王國」?

via HKEPC Reader for Android
作者: WHITERICE    時間: 2023-11-2 10:06

本帖最後由 WHITERICE 於 2023-11-2 10:08 編輯

以前都聽啲人講話用木地板裝修. 無咁易噪到人. 哩個年代流行鋪大磚, 一敲佢就好似打鼓震落去. 有無望過樓上地下有無鋪嘜野. 傢俬腳有無墊野. 無就同佢開拖.

搬走只係認輸, 將不幸傳比另外一個人. 有良知同正義感既人, 絕對係要還以顏色. 當然都要了解自身同敵人情況先.
作者: impotence    時間: 2023-11-2 10:11

震樓神器 一出, 不出兩,三日就會投降
seed0659 發表於 2023-10-26 12:41


多口一問 , 呢 d "震樓神器" 喺香港有冇法律責任 ?
作者: taingaukwai    時間: 2023-11-2 11:24

簡單D!點解唔叫管理處派員同上層業户傾傾先,總之你聽到樓上有嘈音滋擾就投訴,投到管理處煩,最後由大廈業主立案法團出律師信俾該層業户,佢唔怕尷尬點解尷尬個係你?

via HKEPC Reader for Android
作者: NOPSS    時間: 2023-11-18 01:18

多口一問 , 呢 d "震樓神器" 喺香港有冇法律責任 ?
impotence 發表於 2023-11-2 10:11



    告 環保處, 將來 電鑽 鑽牆 無報備 給人投訴 最多 罰36萬, 人地玩公證行,到時等 條例通過 再告 會好大獲。 真係 搬 算啦。
作者: Midas    時間: 2023-11-18 11:46

全日都大人小孩全日性甘跑跑跳跳推重物掉玩具  唔係我地嘈,小朋友係甘架啦,你搬去山頂囉,我地係甘嘈存 ...
kim702 發表於 2023-10-25 07:32


朋友住 “帝景園” 一樣有呢個問題!睇彩數





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2