作者: kohshi2008 時間: 2023-7-7 22:36 標題: 藍光5.1一體套裝音響, 無左後置, 怎解決 !
朋友比左套, 藍光5.1一體套裝音響, 都好多年前的款lg的, 這機的後置是無線的, 但朋友說壞了掉了, 所以現在是用不到後置, 主機亦沒有後置插線的輸出, 那怎可以弄到有後置聲音出呢 ? 睇5.1時可有後置聲音呢?
作者: wyhui5124 時間: 2023-7-8 17:37
基本上可以話"冇辦法"
就算拆開部機都抽唔倒線出黎駁外置amp俾後置,因為內部已經係全digital直出wireless發射器,呢D機真係食之無味....

作者: dipsy 時間: 2023-7-9 21:54
咩model ? 去淘寶或者閑魚配返
作者: kohshi2008 時間: 2023-7-9 22:57
搵過無, 有都唔會平, 以前見過好似4百幾, 舊款野不想花錢, 所以睇下有無其他方法, 不想浪費.
作者: spohr 時間: 2023-7-9 23:10
只係你覺得有方法解決,所以唔想浪費
呢D套裝機,你壞1隻同壞哂全部其實都冇分別
過保養都一定係成套換
所以好簡單,成套換左佢就完事
作者: dipsy 時間: 2023-7-10 08:05
其實4百幾配返兩隻無線喇叭都算係合理
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Nightcatcat 時間: 2023-7-10 08:31
呢啲機使多四百幾結果都係冇聲就激鬼氣,原來唔止壞一樣嘢。
作者: dipsy 時間: 2023-7-10 10:02
都係㗎, 其實呢D 套裝機, 後置音牆都應該不是太好
唔想浪費又唔想花錢整, 倒不如調節心態, 當 3.1 System 玩就好

