Board logo

標題: 雙木三林sanskrit 10th mk3 [打印本頁]

作者: 99819925    時間: 2022-11-2 23:00     標題: 雙木三林sanskrit 10th mk3

見剛出左新版,價錢又唔算貴淘黎試試,暫時網上仲未見有任何開箱報告
之前一直掙扎ak4493定係es9038,但見新版轉用usb c加埋颱風優惠code埋單唔駛5舊港紙就扑錘,應該要等到下星期先收到貨
作者: kenken33    時間: 2022-11-3 15:27

本帖最後由 kenken33 於 2022-11-3 15:31 編輯

9039PRO同AKM 4499EX都出左

su-9 pro同D400ES D400EX

我等緊佢部數播DP5換代
作者: cngaiyin    時間: 2022-11-3 16:47

9039PRO同AKM 4499EX都出左

su-9 pro同D400ES D400EX

我等緊佢部數播DP5換代
kenken33 發表於 2022-11-3 07:27



    9039mpro
係整合更新 多了MQA 整合了一些功能
就是合體強化版
  AK4499EX
係分離更新 把一些功能放在另一顆AK4191身上
而主晶片提升解碼質素

2邊同途異路

老實講ES同AK之戰 , 係呢度我覺得AK會贏
但係我個人係遍好ES的......但是不討厭AK

所以作為一個成年人
[attach]2346334[/attach]
作者: seed0659    時間: 2022-11-3 18:31

SMSL SU-10 好料又唔少好評
想試試
作者: 99819925    時間: 2022-11-3 19:22

9039PRO同AKM 4499EX都出左

su-9 pro同D400ES D400EX

我等緊佢部數播DP5換代
kenken33 發表於 2022-11-3 15:27


你所提及既型號同多我淘既級數相差太遠
電腦睇下youtube未至於用到咁高級

不過都睇漏左topping部e30 ii,用兩粒ak4493s唔知係咪真係會好d
作者: cngaiyin    時間: 2022-11-3 19:51

回覆 5# 99819925


    2粒會比1好小小
其中最明顯應該是分離度

topping最近都開始出一D背刺自己既作品
今天的我(中階)打到昨天的我(高階)

某測試的總結就只是
沒有新意就只是高階產品變了中階 平左錦解
作者: kenken33    時間: 2022-11-3 23:40

9039mpro
係整合更新 多了MQA 整合了一些功能
就是合體強化版
  AK4499EX
係分離更新 把一些功能放 ...
cngaiyin 發表於 3-11-2022 16:47

AK4499EX似係弱化版4499,四通道變回雙通道,參數計兩粒4499ex都輸比1粒9039pro,但Akm版係賣貴ESS版成千幾

作者: kenken33    時間: 2022-11-4 00:06

你所提及既型號同多我淘既級數相差太遠
電腦睇下youtube未至於用到咁高級

不過都睇漏左topping部e ...
99819925 發表於 3-11-2022 19:22


呢部野都幾落本,4舊水貨仔用xmos xu316
作者: kenken33    時間: 2022-11-4 00:48

回覆  99819925


    2粒會比1好小小
其中最明顯應該是分離度

topping最近都開始出一D背刺自己既作品
今 ...
cngaiyin 發表於 3-11-2022 19:51


唔計山寨廠偉良丁丁之流(只識堆料但製作求其,出到正常聲已經要還神)正規廠係得雙木(仲有個疑似副牌Sabaj),topping呢少數幾間不停出新以下犯上互爭,Gustard都走矩聲果類中高階路線。
作者: cngaiyin    時間: 2022-11-4 10:46

回覆 9# kenken33

sabaj LOXJIE 其實都係 雙木子品牌

硬要說還有什麼的話還有
aune奧萊爾
GUSTARD歌詩德
DAART鈺龍

都算多人玩既
作者: 99819925    時間: 2022-11-4 13:31

gustard都有留意過部x16但普通用又好似未至於要用到
偉良有睇過,但佢d機仔評語好壞參半
所以雙11前已經諗住係topping e30或smsl sk10th mk2
作者: cngaiyin    時間: 2022-11-4 18:51

gustard都有留意過部x16但普通用又好似未至於要用到
偉良有睇過,但佢d機仔評語好壞參半
所以雙11前已經諗 ...
99819925 發表於 2022-11-4 05:31



    為什麼是
topping e30或smsl sk10th mk2
而不是
topping e30II 或 smsl sk10th mk3
作者: 99819925    時間: 2022-11-4 20:20

為什麼是
topping e30或smsl sk10th mk2
而不是
topping e30II 或 smsl sk10th mk3 ...
cngaiyin 發表於 2022-11-4 18:51


之前睇既時候未出新版
作者: KOJI    時間: 2022-11-4 21:28

gustard都有留意過部x16但普通用又好似未至於要用到
偉良有睇過,但佢d機仔評語好壞參半
所以雙11前已經諗 ...
99819925 發表於 2022-11-4 13:31

gustard唔差早期x10/x12都好正

現在香港有代理可先試下合不合

同事和我說有波叔幫手升級入了一套x16+u16

兩件行i2s都好聲之後再加c16比u16用同樣行i2s估不到加左10m鐘之後聲音比之前可以提升這麼多

說有得加鐘果然好堅料怪不得現在的音響產品都有得加鐘

另外位同事升左級後e30唔用借比我玩以當時1k身價來說都不差當然新出e30ii會更好
作者: 99819925    時間: 2022-11-4 21:48

gustard唔差早期x10/x12都好正

現在香港有代理可先試下合不合

同事和我說有波叔幫手升級入了一套x16+u16 ...
KOJI 發表於 2022-11-4 21:28


所以話玩音響都係好敗家既其中一樣玩意,永遠唔會滿足

之前睇youtube review e30 同sk 10th mk2都算多正評,以平價黎講算係窮人恩物
作者: 南毛靈波婆    時間: 2022-11-5 10:25

topping e30II 用兩粒 4493s
會唔會好過 1 粒 ?
貴 300





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2