作者: 99819925 時間: 2022-11-2 23:00 標題: 雙木三林sanskrit 10th mk3
見剛出左新版,價錢又唔算貴淘黎試試,暫時網上仲未見有任何開箱報告
之前一直掙扎ak4493定係es9038,但見新版轉用usb c加埋颱風優惠code埋單唔駛5舊港紙就扑錘,應該要等到下星期先收到貨
作者: kenken33 時間: 2022-11-3 15:27
本帖最後由 kenken33 於 2022-11-3 15:31 編輯
9039PRO同AKM 4499EX都出左
su-9 pro同D400ES D400EX
我等緊佢部數播DP5換代
作者: cngaiyin 時間: 2022-11-3 16:47
9039mpro
係整合更新 多了MQA 整合了一些功能
就是合體強化版
AK4499EX
係分離更新 把一些功能放在另一顆AK4191身上
而主晶片提升解碼質素
2邊同途異路

老實講ES同AK之戰 , 係呢度我覺得AK會贏
但係我個人係遍好ES的......但是不討厭AK
所以作為一個成年人
[attach]2346334[/attach]
作者: seed0659 時間: 2022-11-3 18:31
SMSL SU-10 好料又唔少好評
作者: 99819925 時間: 2022-11-3 19:22
你所提及既型號同多我淘既級數相差太遠
電腦睇下youtube未至於用到咁高級
不過都睇漏左topping部e30 ii,用兩粒ak4493s唔知係咪真係會好d
作者: cngaiyin 時間: 2022-11-3 19:51
回覆 5# 99819925
2粒會比1好小小
其中最明顯應該是分離度
topping最近都開始出一D背刺自己既作品
今天的我(中階)打到昨天的我(高階)
某測試的總結就只是
沒有新意就只是高階產品變了中階 平左錦解
作者: kenken33 時間: 2022-11-3 23:40
AK4499EX似係弱化版4499,四通道變回雙通道,參數計兩粒4499ex都輸比1粒9039pro,但Akm版係賣貴ESS版成千幾

作者: kenken33 時間: 2022-11-4 00:06
呢部野都幾落本,4舊水貨仔用xmos xu316
作者: kenken33 時間: 2022-11-4 00:48
唔計山寨廠偉良丁丁之流(只識堆料但製作求其,出到正常聲已經要還神)正規廠係得雙木(仲有個疑似副牌Sabaj),topping呢少數幾間不停出新以下犯上互爭,Gustard都走矩聲果類中高階路線。
作者: cngaiyin 時間: 2022-11-4 10:46
回覆 9# kenken33
sabaj LOXJIE 其實都係 雙木子品牌
硬要說還有什麼的話還有
aune奧萊爾
GUSTARD歌詩德
DAART鈺龍
都算多人玩既
作者: 99819925 時間: 2022-11-4 13:31
gustard都有留意過部x16但普通用又好似未至於要用到
偉良有睇過,但佢d機仔評語好壞參半
所以雙11前已經諗住係topping e30或smsl sk10th mk2
作者: cngaiyin 時間: 2022-11-4 18:51
為什麼是
topping e30或smsl sk10th mk2
而不是
topping e30II 或 smsl sk10th mk3
作者: 99819925 時間: 2022-11-4 20:20
為什麼是
topping e30或smsl sk10th mk2
而不是
topping e30II 或 smsl sk10th mk3 ...
cngaiyin 發表於 2022-11-4 18:51
之前睇既時候未出新版
作者: KOJI 時間: 2022-11-4 21:28
gustard唔差早期x10/x12都好正
現在香港有代理可先試下合不合
同事和我說有波叔幫手升級入了一套x16+u16
兩件行i2s都好聲之後再加c16比u16用同樣行i2s估不到加左10m鐘之後聲音比之前可以提升這麼多
說有得加鐘果然好堅料怪不得現在的音響產品都有得加鐘
另外位同事升左級後e30唔用借比我玩以當時1k身價來說都不差當然新出e30ii會更好
作者: 99819925 時間: 2022-11-4 21:48
所以話玩音響都係好敗家既其中一樣玩意,永遠唔會滿足
之前睇youtube review e30 同sk 10th mk2都算多正評,以平價黎講算係窮人恩物
作者: 南毛靈波婆 時間: 2022-11-5 10:25
topping e30II 用兩粒 4493s
會唔會好過 1 粒 ?
貴 300

