Board logo

標題: EDIFIER AIRPULSE A80到左貨,嚐鮮中... [打印本頁]

作者: lklhaydn    時間: 2022-10-31 21:07     標題: EDIFIER AIRPULSE A80到左貨,嚐鮮中...

本帖最後由 lklhaydn 於 2022-11-4 17:22 編輯

EDIFIER AIRPULSE A80到貨,嚐鮮中...
作者: cngaiyin    時間: 2022-10-31 22:45

回覆 1# lklhaydn


    可惡 冇人性 如果我有地方放....
作者: lklhaydn    時間: 2022-11-1 05:51

回覆  lklhaydn


    可惡 冇人性 如果我有地方放....
cngaiyin 發表於 2022-10-31 22:45



    我已經係買呢個SIZE都冇人性,應該有好多喪盡天良
作者: 1個閒人    時間: 2022-11-1 11:56

咁大對喇叭...小心過唔到海關
作者: lklhaydn    時間: 2022-11-1 15:15

咁大對喇叭...小心過唔到海關
1個閒人 發表於 2022-11-1 11:56


基本個海關係睇住我買,
唯一問題係音質過唔過關
作者: nelsonlee130    時間: 2022-11-1 15:24

How much
作者: lklhaydn    時間: 2022-11-1 16:28

How much
nelsonlee130 發表於 2022-11-1 15:24



    2千中間多D
作者: cngaiyin    時間: 2022-11-1 16:58

我已經係買呢個SIZE都冇人性,應該有好多喪盡天良
lklhaydn 發表於 2022-10-31 21:51


笑就講完
講翻正題
AIRPULSE 都係用鋁帶單元

鋁帶個水平指向都幾窄
所以個皇帝位都幾細
祝你玩得開心
作者: kcyipgar    時間: 2022-11-1 17:01

如果有咁大張枱就好
[attach]2345978[/attach]


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: cngaiyin    時間: 2022-11-1 17:07

回覆 9# kcyipgar


    如果我用27吋16:9 (如上圖) 我都可以錦放

可惜我當年 年少輕狂 買的是34吋的21:9
作者: lklhaydn    時間: 2022-11-1 17:17

笑就講完
講翻正題
AIRPULSE 都係用鋁帶單元

鋁帶個水平指向都幾窄
所以個皇帝位都幾細
祝你玩得開心 ...
cngaiyin 發表於 2022-11-1 16:58



好彩都係電腦前用,見而家用緊對喇叭都有D年份,
而且之前入左DX7 PRO+,就換對喇叭提升一下
作者: 虎虎    時間: 2022-11-1 20:11

本帖最後由 虎虎 於 2022-11-5 22:44 編輯

updated......
作者: kcyipgar    時間: 2022-11-2 09:31

回覆  kcyipgar


    如果我用27吋16:9 (如上圖) 我都可以錦放

可惜我當年 年少輕狂 買的是34吋的21:9:x ...
cngaiyin 發表於 2022-11-1 17:07

用34"芒?咁大
眼睛點頂得順...請問師兄你坐距離幾多呎先?

via HKEPC Reader for Android
作者: 1個閒人    時間: 2022-11-2 10:28

用34"芒?咁大  
眼睛點頂得順...請問師兄你坐距離幾多呎先?

via HKEPC Reader for Android ...
kcyipgar 發表於 2022-11-2 09:31


電腦芒喎, 點解要計距離? 你要黎睇電視呀?
作者: cngaiyin    時間: 2022-11-2 18:20

用34"芒?咁大  
眼睛點頂得順...請問師兄你坐距離幾多呎先?

via HKEPC Reader for Android ...
kcyipgar 發表於 2022-11-2 01:31


34吋21:9其實就只係 27吋既高度
但長度比較長
簡單講就係用一個27吋mon 加半個副mon,不過一體化

完全用晒既時候大約就只係得睇21:9既電影
作者: lklhaydn    時間: 2022-11-4 18:19

A80到左,駁好晒野聽左幾首,暫時對路,等煲多一排有冇咩驚喜
作者: 1個閒人    時間: 2022-11-5 01:20

A80到左,駁好晒野聽左幾首,暫時對路,等煲多一排有冇咩驚喜
lklhaydn 發表於 2022-11-4 18:19



    恭喜有新玩具
作者: lklhaydn    時間: 2022-11-5 03:16

恭喜有新玩具
1個閒人 發表於 2022-11-5 01:20



    多謝,等緊下一件玩具到貨
作者: joecn    時間: 2022-11-5 04:32

多謝,等緊下一件玩具到貨
lklhaydn 發表於 2022-11-5 03:16

https://item.rakuten.co.jp/audio ... d=af_117_0_10001056

小的下一部玩具, 是否可以改善DAP的音色???? 改善CD抓wav的音色???

[youtube]Oh2M20laYNY[/youtube]
作者: lklhaydn    時間: 2022-11-5 07:01

小的下一部玩具, 是否可以改善DAP的音色???? 改善CD抓wav的音色???
joecn 發表於 2022-11-5 04:32



    呢類太細微,木耳冇本事分到咁細
作者: 南毛靈波婆    時間: 2022-11-5 10:22

本來想淘對 A100,但好深下,電腦台冇咁多位放
作者: lklhaydn    時間: 2022-11-5 10:49

本來想淘對 A100,但好深下,電腦台冇咁多位放
南毛靈波婆 發表於 2022-11-5 10:22



    我都係位置有限,所以選擇左A80
作者: tompkyou    時間: 2022-11-5 10:55

S880用左好多年,又唔想無啦啦換。
作者: joecn    時間: 2022-11-5 12:39

本帖最後由 joecn 於 2022-11-5 20:53 編輯

小的用Sony SA-Z1,桌面闊1.2米,0.55米深, 大小為喇叭 A:199 mm x 207 mm x 326 mm(寬 X 高 X 深) ,喇叭 B:199 mm x 205 mm x 326 mm, 放了一個32吋mon,  兩側全被Sony SA-Z1用盡, SA-Z1後面有200mm作透氣用,speaker後的下方,剛好夠位放拖板, 給手機, USB hub,照明, 隨身聽充電, Mon前有約290mm可用

作者: samlcy1997    時間: 2022-11-5 13:16

睇見大家都係單MON+喇叭架,感覺用雙mon好難set
作者: joecn    時間: 2022-11-5 13:27

本帖最後由 joecn 於 2022-11-6 12:27 編輯
睇見大家都係單MON+喇叭架,感覺用雙mon好難set
samlcy1997 發表於 2022-11-5 13:16

當小的要寫大學assignment時, 會於旁的架子, 放一個可攜式17吋mon看reference, 架子很有用, 外置光碟機, headphone amp, 錄音介面+DDC要用時, 也是放在這個架子, 架上釘腳
[attach]2346748[/attach]
作者: 1個閒人    時間: 2022-11-5 13:27

睇見大家都係單MON+喇叭架,感覺用雙mon好難set
samlcy1997 發表於 2022-11-5 13:16



    試下用[上下MON]擺法, 都幾好用
作者: 南毛靈波婆    時間: 2022-11-5 17:55

本帖最後由 南毛靈波婆 於 2022-11-5 18:55 編輯

A100 深 255mm, A80 220mm,要預幾吋俾低音氣口(響後面),
我張台 700mm 深, A100 - 佔左半張台
作者: lam_ja77    時間: 2022-11-11 00:36

2千中間多D
lklhaydn 發表於 2022-11-1 08:28



    可唔可以分享下?  有興趣呀
作者: lklhaydn    時間: 2022-11-11 01:38

可唔可以分享下?  有興趣呀
lam_ja77 發表於 2022-11-11 00:36



    PM俾你





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2