Board logo

標題: 有無慳位一件過,比桌面電腦用 [打印本頁]

作者: xxmartin    時間: 2022-9-8 03:07     標題: 有無慳位一件過,比桌面電腦用

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkgordon    時間: 2022-9-8 03:42

本帖最後由 hkgordon 於 2022-9-8 03:45 編輯

500蚊只有 EDIFIER R1010BT 同 EDIFIER R1080BT,瘋窄 / 油禾 最平.......乜野係"信仰系"?

利申:以上兩隻都無用過
作者: stephen1029dog    時間: 2022-9-8 06:10

係屋企時,九成時間都係用桌面電腦,平時打機睇戲或聽歌先會開著部AMP,大部份時間做野,唔想下下都咁晒電 ...
xxmartin 發表於 2022-9-8 03:07 AM

creative soundbar

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: cngaiyin    時間: 2022-9-8 06:47

卡位睇建意

我都係首先想到EDIFIER
10係 RCA in 80好似得3.5mm

creative 以前都好多人講過下隻T20 同 T40 小超筆
未用過佢D soundbar , 2.1版應該爽D但係樓主想一件過 同小超筆

反正我都超筆左2次 就多口提多隻
Nakamichi SoundStation Venus Soundbar
作者: chwowaw21    時間: 2022-9-8 08:18

順便換埋MON/TV咪得
作者: naomi    時間: 2022-9-8 10:26

本帖最後由 naomi 於 2022-9-8 21:55 編輯

edifier mr4
https://www.edifier.com.tw/product/ins.php?index_id=443
Razer Leviathan V2 X
https://www.razer.com/hk-zh/gaming-speakers/razer-leviathan-v2-x

[youtube]1V4p35jgThI[/youtube]
作者: 1個閒人    時間: 2022-9-8 22:38

一件頭過最基本有立體聲???  喇叭一件過???

係咪想講一對過, 有立體聲呀?
作者: xxmartin    時間: 2022-9-8 22:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: javacomhk    時間: 2022-9-8 23:56

本帖最後由 javacomhk 於 2022-9-8 16:08 編輯

小米
作者: stephen1029dog    時間: 2022-9-9 02:40

本帖最後由 stephen1029dog 於 2022-9-9 02:44 編輯
回覆  stephen1029dog


    有無人用緊?講幾句?粗粗地聽歌會唔會好唐突?


見到有新野 Creative Stage ...
xxmartin 發表於 2022-9-8 10:46 PM

你可以落去試聽啱唔啱心水。
另還有一款BITOS SABI 2.0 5百多幾十蚊。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: xxmartin    時間: 2022-9-9 12:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xxmartin    時間: 2022-9-9 12:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1個閒人    時間: 2022-9-9 15:33

真係要"一件"過,因為係粗用,用黎睇下新聞睇下youtube,最多係咁e睇下咸片用,其他聽歌睇戲需要沉 ...
xxmartin 發表於 2022-9-9 12:21



    咁應該係[山巴]啱你用,
但我冇用過
作者: javacomhk    時間: 2022-9-9 15:56

Headphones 最啱
作者: funfunhk    時間: 2022-9-9 16:53

同事比咗個jbl charge 3我換電,
發覺藍芽音箱都幾方便。
作者: xxmartin    時間: 2022-9-9 20:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2