Board logo

標題: 有冇人用 B&W Formation Duo [打印本頁]

作者: leslieyip    時間: 2022-8-23 20:02     標題: 有冇人用 B&W Formation Duo

糸hifi 鋪聽(非hifi 展), 真係一聽難忘。求其apple music 播都有立體感

想知佢有乜缺點(除左貴)

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: seed0659    時間: 2022-8-23 20:50

話你知, 好鬼容易壞,
唔信 你買過就知!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2