標題: 有冇人用 B&W Formation Duo [打印本頁]
作者: leslieyip 時間: 2022-8-23 20:02 標題: 有冇人用 B&W Formation Duo
糸hifi 鋪聽(非hifi 展), 真係一聽難忘。求其apple music 播都有立體感
想知佢有乜缺點(除左貴)
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: seed0659 時間: 2022-8-23 20:50
話你知, 好鬼容易壞,
唔信 你買過就知!
