Board logo

標題: [音箱] 請問有人玩障板加全頻嗎? [打印本頁]

作者: ChingTszHong    時間: 2022-5-31 11:39     標題: 請問有人玩障板加全頻嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1個閒人    時間: 2022-5-31 11:43

好多玩家, 都不滿意太淡聲
作者: ChingTszHong    時間: 2022-5-31 11:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Midas    時間: 2022-5-31 21:53

我朋友用 2.5W 膽機推,爆到七彩
作者: ChingTszHong    時間: 2022-5-31 23:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Midas    時間: 2022-6-1 10:42

回覆  Midas

我未聽過,不過睇好多文章講,功率要求好低。
ChingTszHong 發表於 2022-5-31 23:42


佢最低用 0.5W 都得,聽小品一流





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2