作者: 傑洛 時間: 2022-4-15 19:49 標題: deleted
本帖最後由 傑洛 於 2022-6-19 12:00 編輯
deleted
作者: shikkoku 時間: 2022-4-15 21:47
香港外邊幾度?
作者: seed0659 時間: 2022-4-15 22:09
我見女仔戴出街多,
冬天用就一流
我比較油同出汗, 只會屋企或冷氣地方戴...
作者: 路人@好天氣 時間: 2022-4-15 22:15
本身大汗既就算吧喇
夏天出街戴耳牛自己都辛苦 XD
作者: tskso 時間: 2022-4-16 02:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GIS 時間: 2022-4-16 02:42
HP死症
講真 香港 天氣 無辦法
作者: szeto993 時間: 2022-4-16 10:16
以前試過戴WF-1000XM3夏天出街簡直係攞苦嚟辛,依家用AirPods Max都係天氣凍先用
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
