Board logo

標題: deleted [打印本頁]

作者: 傑洛    時間: 2022-4-15 19:49     標題: deleted

本帖最後由 傑洛 於 2022-6-19 12:00 編輯

deleted
作者: shikkoku    時間: 2022-4-15 21:47

香港外邊幾度?
作者: seed0659    時間: 2022-4-15 22:09

我見女仔戴出街多,
冬天用就一流
我比較油同出汗, 只會屋企或冷氣地方戴...
作者: 路人@好天氣    時間: 2022-4-15 22:15

本身大汗既就算吧喇
夏天出街戴耳牛自己都辛苦 XD
作者: tskso    時間: 2022-4-16 02:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GIS    時間: 2022-4-16 02:42

HP死症
講真 香港 天氣 無辦法
作者: szeto993    時間: 2022-4-16 10:16

以前試過戴WF-1000XM3夏天出街簡直係攞苦嚟辛,依家用AirPods Max都係天氣凍先用

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2