作者: kelvin00060002 時間: 2022-4-7 17:09 標題: Sony sa-z9r日本版
[attach]2314264[/attach]
想問下有無人試過bid日本喇叭返香港用?or有無人識呢個電壓係香港可唔可以用
唔該晒各位師兄
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 六代火龍 時間: 2022-4-7 22:34
寫到明 100V 喎, 香港用要加變壓器!
作者: joecn 時間: 2022-4-9 01:50
100V, 用隔離牛220V to 100V吧
作者: kelvin00060002 時間: 2022-4-10 16:01
即係邊隻?
有無詳情,唔該師兄????????
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

