標題: 求助 headset底噪問題 [打印本頁]
作者: 冰freeze 時間: 2022-3-2 16:57 標題: 求助 headset底噪問題
我用SteelSeries Arctis Pro Wireless +Dac
之前試過1次重裝軟件之後,發現有底噪問題,試過以下既方法都唔得
https://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=685&t=6316040
同埋,調較 麥克風側音去小小都唔得
作者: 冰freeze 時間: 2022-3-2 21:25
求救,煩左好耐
作者: 冰freeze 時間: 2022-3-5 11:52
求救
作者: Dcup 時間: 2022-3-6 20:00
無線野,好難搞,當你發現有,就有了
作者: NOPSS 時間: 2022-3-6 22:27
如果係 USB 野, 試下去第二台機...
想搞,要找USB 分離供電線,TB 有賣, USB 1 分2, 訊號就插主板, 供電就 找隻 Apple 原廠USB 牛
作者: 冰freeze 時間: 2022-3-14 19:24
岩岩淘寶搞完集運先見到師兄既回覆...
我諗應該壞硬件,E家咁樣唔知仲整唔整
作者: 冰freeze 時間: 2022-3-14 19:25
無線野黎,但係個base station就usb插電腦,隻base冇插線,我就咁開著headset都有底噪
作者: 冰freeze 時間: 2022-3-14 19:28
USB 分離供電線,唔係好明有咩用

