Board logo

標題: 如果用緊雙mon.檯唔夠深, 喇叭放兩邊,會唔會太遠 [打印本頁]

作者: mingming123    時間: 2022-2-2 06:16     標題: 如果用緊雙mon.檯唔夠深, 喇叭放兩邊,會唔會太遠

單MON轉雙mon既話,喇叭放兩邊會遠左
我打算用JBL 104BT ,岩岩搬屋未決定D野點擺
作者: 168Sum    時間: 2022-2-7 22:21

睇你既喇叭有無掛牆可能? 咁樣會唔會好啲? 約放兩邊太遠未必太理想!
作者: 1個閒人    時間: 2022-2-7 23:06

保持到聆聽距離係等邊三角型, 唔覺大問題.
作者: kenken33    時間: 2022-2-12 17:18

無乜所謂,錄音室好多都係咁樣放





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2