Board logo

標題: 求老虎卡代替品 [打印本頁]

作者: 返工搭巴士    時間: 2021-12-22 23:54     標題: 求老虎卡代替品

用緊老虎卡第一代
想換咗佢唔再用內置
有無USB sound card / DAC 的代替品?
用喇叭聽歌/打機多
預算500-800
最好唔洗另外插電
作者: KOJI    時間: 2021-12-23 02:49

用緊老虎卡第一代
想換咗佢唔再用內置
有無USB sound card / DAC 的代替品?
用喇叭聽歌/打機多
預算500-80 ...
返工搭巴士 發表於 2021-12-22 23:54

https://www.tpdz.net/productinfo/505000.html

https://www.price.com.hk/product.php?p=464884

以上USB DAC預算內不用另外插電同事之前用過1代
作者: wilson99hk    時間: 2021-12-23 12:29

我以前都係用老虎卡第一代 !
一年前淘左部 Topping D10S 用 !
賣左張 老虎卡 !
作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2021-12-23 14:50

師兄我用過老虎卡 第一代,而家用緊第二代7.1版,
我都計劃緊脫離音效卡,現時考慮緊 rme adi2 dac fs. 遲下先再換喇叭。
唔知師兄唔想用老虎卡原因係咩呢?
作者: 返工搭巴士    時間: 2021-12-23 23:54

師兄我用過老虎卡 第一代,而家用緊第二代7.1版,
我都計劃緊脫離音效卡,現時考慮緊 rme adi2 dac fs. 遲 ...
賣火柴的小男孩 發表於 2021-12-23 14:50


都咁多年手痕想轉下
另外佢試過佢同CORSIR個software會撞driver
依家有無改番我唔知(可能係CORSIR問題都未定)
不過我都懶得再試
都只係用windows 內置算





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2