Board logo

標題: USB DAC的USB線 [打印本頁]

作者: cngaiyin    時間: 2021-12-10 19:18     標題: USB DAC的USB線

本帖最後由 cngaiyin 於 2021-12-15 16:38 編輯

老實說 , 我這次只是想買RCA的過機線
剛好見到有一條USB線

我個人原本是覺得USB線會改變音質是幾不可信的
雖然爛線傳輸速度爛,也可能會有傳輸失敗的程況
但我個人不覺得好線會傳得比較多,不然傳完檔案不就變大了嗎

然後我就以玄學角度,買了一條USB線,然後用printer線進行極端的A/B比較

然後有趣的事來了
我發現音場上闊了?! 還要不是腦放那種微妙的差距,是扎扎實實的闊了一段距離
但是音質上,不知是因為音場上闊了的影響,還是腦放,只有那麼一點點點的清晰了

對這次淘佬來說,買一對RCA線,代替原裝的辣雞很值得
但這USB線才是真的令我感到新奇

但是他雖然外部屏蔽做得好2層鋁紙 2層銅網(1層鍍銀)
但內部就只是用PVC包著2條單晶銅鍍銀線,(5V電線不知是什麼)
到度會令音場變闊的原因是那個呢???
作者: Artemis@ET    時間: 2021-12-10 21:38

回覆 1# cngaiyin


就是實時和線下的區別
作者: saldtch    時間: 2021-12-10 21:41

回覆 1# cngaiyin

係時候試試ifi果堆玄學嘢
https://ifi-audio.com/products/nano-igalvanic3-0/
作者: cngaiyin    時間: 2021-12-10 22:19

回覆 3# saldtch


    這玩意是降電腦的噪用的地盒吧
我覺得弄一台Pi專機還比他便宜呢
作者: uraki    時間: 2021-12-11 01:44

回覆  saldtch


    這玩意是降電腦的噪用的地盒吧
我覺得弄一台Pi專機還比他便宜呢 ...
cngaiyin 發表於 2021-12-10 22:19



光纖USB. 加線電推.
作者: arrychiu    時間: 2021-12-14 21:30

樓主用Pi?
作者: leman    時間: 2021-12-15 16:16

含銀高usb線, 真係好易聽得出分別, 不過好難搵, 銀hdmi線就多d
本身Usb線已經吾係用多N铜, 再加電上ni, 真係音質殺手
行光本應理論最好, 實際音質冷到令hifi友冇法接受一樣
作者: cngaiyin    時間: 2021-12-15 16:35

回覆 6# arrychiu


    沒有用pi
不過我有一部舊win平板,裝左同pi一樣既Volumio系統用來放歌
作者: arrychiu    時間: 2021-12-15 16:44

回覆  arrychiu


    沒有用pi
不過我有一部舊win平板,裝左同pi一樣既Volumio系統用來放歌 ...
cngaiyin 發表於 2021-12-15 16:35


Windows 平板USB出解碼,系統用Volumio?
Volumio 3比2代聲音有進步,但同其他重有段距離。
作者: cngaiyin    時間: 2021-12-15 17:59

Windows 平板USB出解碼,系統用Volumio?
Volumio 3比2代聲音有進步,但同其他重有段距離。 ...
arrychiu 發表於 2021-12-15 16:44


對呀
就當一件玩具麻
Volumio還算是方便的
作者: arrychiu    時間: 2021-12-15 18:05

對呀
就當一件玩具麻
Volumio還算是方便的
cngaiyin 發表於 2021-12-15 17:59


Volumio係方便,但聲就一般。
作者: Artemis@ET    時間: 2021-12-17 08:47

本帖最後由 Artemis@ET 於 2021-12-17 08:49 編輯

回覆 1# cngaiyin
[youtube]qXuBsdmEOAs[/youtube]

原來差距係咁小
應該係你腦放

A/B test 無用的
一做就要盲聽
作者: arrychiu    時間: 2021-12-17 22:17

可能我膚淺,我真係覺得條條唔同聲。

[attach]2298700[/attach]
作者: KOJI    時間: 2021-12-17 23:14

可能我膚淺,我真係覺得條條唔同聲。
arrychiu 發表於 2021-12-17 22:17

無錯係條條都不同聲

usb和同軸線,lan線,鐘線,hdmi(行聲/i2s)全部一樣
作者: cngaiyin    時間: 2021-12-18 17:04

回覆 13# arrychiu


我的超像你右下那一條
作者: darkfrank    時間: 2021-12-18 23:59

繼續睇asr聽amir講啦,可以唔駛發燒架啦。
作者: arrychiu    時間: 2021-12-19 00:03

本帖最後由 arrychiu 於 2021-12-19 00:05 編輯
回覆  arrychiu


我的超像你右下那一條
cngaiyin 發表於 2021-12-18 17:04


唔出奇,呢幾條又唔係D咩貴價USB線,
除咗左上個條之外,夾唔同嘅Lan線都做到唔錯嘅音色,
左上個條重未夾得掂,可能放棄算。
作者: bbgirl223    時間: 2021-12-20 11:49

唔出奇,呢幾條又唔係D咩貴價USB線,
除咗左上個條之外,夾唔同嘅Lan線都做到唔錯嘅音色,
左上個條重未 ...
arrychiu 發表於 2021-12-19 00:03


有無話邊條聲底分別邊度?
邊條好些?我用緊條淘佬佳耐美,諗緊換左到底有無分別
作者: arrychiu    時間: 2021-12-20 12:43

有無話邊條聲底分別邊度?
邊條好些?我用緊條淘佬佳耐美,諗緊換左到底有無分別 ...
bbgirl223 發表於 2021-12-20 11:49


左上紅色個條咪係佳耐美,底音有D多唔係我杯茶,
分別就肯定有,分別幾大就真係要睇返器材,
我自已就覺得右上最好聲,亦係最貴,不過對得住個價錢,
雖然條友唔多老實,但買咗幾條線又真係幾得,
同埋佢條USB線插Pi4要夾機,唔係塊塊得,
而家考慮緊買唔買佢條Lan線?
作者: Dcup    時間: 2021-12-20 13:30

你部DAC幾雞,先會受USB線同PC既影響?

正常有水平既座台獨立電既DAC,都會有方法隔離黎D,其如既就係個clock同數據問題,只有垃圾先會出事,足夠水平既線己經無咩分別


作者: sam2004    時間: 2021-12-21 10:56

本帖最後由 sam2004 於 2021-12-21 12:43 編輯

回覆 1#
一個數據(data)傳輸,在沒有誤差的情況下方能解碼,這樣都能聽出不同USB線有不同的聲音,極可能有是思覺失調或者聽覺上有問題都是需要找醫生去看看的

圖解
(取自網路)
[attach]2299236[/attach]
作者: kenken33    時間: 2021-12-23 01:05

回覆  
一個數據(data)傳輸,在沒有誤差的情況下方能解碼,這樣都能聽出不同USB線有不同的聲音,極可能有是 ...
sam2004 發表於 21-12-2021 10:56


好簡單jitter問題,聲音播放解碼傳送係實時,錯左就係錯左唔似傳檔案要CRC檢查,網路TCP咁要最後校驗唔正確就需要重傳,線係有一定影響。所以點解有玩數碼音樂發燒友要另接價值5-6位數計既數碼主時鐘。
https://www.pincha.com.tw/blog/p ... hescience-behind-it
https://www.spill.hk/glossary/jitter/
作者: darkfrank    時間: 2021-12-23 01:33

聽唔出唔緊要,比D心機搵錢啦
作者: Artemis@ET    時間: 2021-12-23 09:48

回覆 22# kenken33

呢個就係我之前講實時同線下嘅分別

不過實際度出嚟嘅訊號差異唔係咁大
呢啲標價五位數時鐘唔知有幾大意義
作者: cngaiyin    時間: 2021-12-23 13:55

看完大家的意見,我認為的結論就是
USB線材對聲音有否影響 , 取決於解碼方要求的傳輸方式

對分析力的影響我同意是有的,因為當屏閉好的程況下雜迅減少
就會產生訊號更純粹更高對比的結果,引至背景和聲場有所改變(應該說更還原)

但是對聲音的改變,我有所保留
我也不認為他能做到類似類比訊號線那種
利用折射增加低頻的調音方式

所以我認為好的USB線用途是除錯(減低錯誤) 大於 調音
作者: sam2004    時間: 2021-12-25 14:44

本帖最後由 sam2004 於 2021-12-25 17:25 編輯
好簡單jitter問題,聲音播放解碼傳送係實時,錯左就係錯左唔似傳檔案要CRC檢查,網路TCP咁要最後校驗唔正 ... 點解有玩數碼音樂發燒友要另接價值5-6位數計既數碼主時鐘
kenken33 發表於 2021-12-23 01:05


好容易走到一般HiFi論壇討論的陷阱,將USB線跟時鐘混為一談,上邊的圖好清楚寫明USB線只是數據(data)傳輸,沒有涉及時鐘的訊號⋯

跟一個數碼工程師請教過一般printer嘅USB線已經係十分出色,只要在一定的尺數範圍絕對不會有data lost,當然太長什麼線也救不了
作者: Dcup    時間: 2021-12-25 19:30

好簡單jitter問題,聲音播放解碼傳送係實時,錯左就係錯左唔似傳檔案要CRC檢查,網路TCP咁要最後校驗唔正 ...
kenken33 發表於 2021-12-23 01:05



    clock完全唔關事,做既野唔係咁目的
作者: NOPSS    時間: 2021-12-25 21:09

其實 Data 野係 Digital...

真係吾使咁高要求。

只要 USB 吾過電給 DAC / Soundcard 已經少好多問題
作者: arrychiu    時間: 2021-12-26 18:38

其實 Data 野係 Digital...

真係吾使咁高要求。

只要 USB 吾過電給 DAC / Soundcard 已經少好多問題 ...
NOPSS 發表於 2021-12-25 21:09


其實呢個點幾十年嚟討論過唔知幾多次,都係唔會有答案,
自己聽得開心就得啦,覺得有分別咪換多幾條玩下,
覺得無分別就更加恭喜你,可以慳返好多錢,
個人認為係無最好聲嘅音響,只有最啱自己聽嘅音響。

我自己嘅觀點係數碼訊號係得0同1,
例如訊號係00110101,讀嘅時候會係0  01 1 01 0 1,
或者係00 11 0 1 01呢?最完美就梗係00110101。
作者: tvbau    時間: 2021-12-26 19:45

好彩我完全退咗燒,轉返玩搖控車 。年初先同朋友攞返架前級,到今日仲未駁線 果幾隻黑膠盤都唔知會唔會轉????
我好羨慕又妒忌有師兄姊,話換咗乜無分別,聽唔出。我三年前玩到無乜好玩,買咗條 Audio Quest USB-C 比隻外置 SSD 用,啲歌就喺隻 SSD 度嚟,雖然條 AQ 唔係乜貴線,但換上去之後,令我想搵條更好更貴嘅⋯

見到呢個貼又勾起一啲回憶,我睇怕我要搵個精神科醫生睇睇
作者: darkfrank    時間: 2021-12-27 02:14

好彩我完全退咗燒,轉返玩搖控車 。年初先同朋友攞返架前級,到今日仲未駁線 果幾隻黑膠盤都唔 ...
tvbau 發表於 2021-12-26 19:45


算把啦,係電腦forum傾音響係晒氣。
作者: Artemis@ET    時間: 2021-12-27 06:59

好彩我完全退咗燒,轉返玩搖控車 。年初先同朋友攞返架前級,到今日仲未駁線 果幾隻黑膠盤都唔 ...
tvbau 發表於 2021-12-26 19:45


心理聲學日趨成熟,你呢個情況跟本就唔出奇
作者: 1個閒人    時間: 2021-12-27 11:40

本帖最後由 1個閒人 於 2021-12-27 12:00 編輯

我有個同事, 佢搵一首歌,日聽夜聽, 聽左十年都有, 每個細節都好記得,
然後拎呢隻[飲歌]去買器材, 不斷為呢隻歌換器材,
幾年前去佢屋企睇, 機件都接近$50萬, 仲未計佢D線 ,
的確係可以聽多好多細節,

但佢聽嘅歌, 都唔啱我聽, 似乎我好幸運, 只係一個聽歌人
(不過, 我床下底仲有套前後級, 8吋書架喇叭, 咪就係曾經畀佢毒害過囉)
作者: tvbau    時間: 2021-12-27 16:16

回覆 31# darkfrank


    就好似電源線咁, 明明都係出 220v, 都係要經火牛同電容穩壓等, 就係會唔同聲, 死未
作者: tvbau    時間: 2021-12-27 16:18

回覆 32# Artemis@ET


    你有玩過 Blind test, 就知係心理定真實。
作者: tvbau    時間: 2021-12-27 18:01

我有個同事, 佢搵一首歌,日聽夜聽, 聽左十年都有, 每個細節都好記得,
然後拎呢隻[飲歌]去買器材, 不斷為呢 ...
1個閒人 發表於 2021-12-27 11:40

我好彩有好多機會聽到現塲音樂, 唔係歌星啲演唱會, 係四五個到過百人嘅樂團, 屋企個仔又會拉小提琴, 所以我會用真聲做基準, 唔係一首歌。
作者: 1個閒人    時間: 2021-12-27 18:32

我好彩有好多機會聽到現塲音樂, 唔係歌星啲演唱會, 係四五個到過百人嘅樂團, 屋企個仔又會拉小提琴, 所以 ...
tvbau 發表於 2021-12-27 18:01



    有D音響愛好者, 係咪真實聲音唔重要, 最緊要係佢喜歡嘅聲音
好多RCA訊號線, 喇叭線, 都係味精線
作者: sam2004    時間: 2021-12-27 18:33

本帖最後由 sam2004 於 2021-12-27 18:43 編輯

特別提醒, 本篇樓主下的標題只是 ''...USB DAC的USB線...'' 各位討論時別扯偏了
Digital 跟analog嘅概念唔能夠混為一談,有很多東西在analog系統裏面換一條線聲音馬上唔同呢個係正確嘅,
前級去後級換條唔同線真的有唔同嘅聲音,就算係DAC換條唔同電源線都有唔同嘅味道呢個亦都唔假,
VDH同XLO嘅聲底都有唔同呢啲亦都係真㗎!但係而家講緊一條USB 數碼傳輸線,它將0011從電腦傳輸到解碼,
無論你用印表機線或者是什麼Hi-Fi級別的USB線,那都係一堆數字,去到dac將佢解碼變成analog信號輸出,
如果真的要盲測,最好試試用不同的USB線聽一聽!
記得網上有人提過當年歐美音響界嗜老, Mark Levinson早看不下去了, 某年帶著他公司的新產品, 來到台灣展示時, 老人家刻意在台上 用一臺印表機背後拆下的USB線, 將電腦和DAC連上就開始介紹了, 面對來賓的質疑, 他說, 這就是標準的數位連結線, 只差沒說惠普印表機USB數位線是經過國家級檢驗機構認證的, 你們那根或許上千美金買的數位訊號線有經過檢驗機構測試嗎? ...資料來源和細節, 請參閱音響共和國網站上的這篇報導...
[attach]2300138[/attach]
我自己就試過唔同USB缐來過盲測, 真的聽不出什麼不同.有一些音響業者一直用類比的概念在推銷數位設備....  
作者: tvbau    時間: 2021-12-27 18:48

我剛睇過 QED 網頁, 好奇怪, 佢地 USB 線都有兩級, 聽唔到, 係器材唔夠班定係自己對耳?
https://www.qed.co.uk/cables/hdmi-digital.html#tab5
作者: tvbau    時間: 2021-12-27 18:55

回覆 37# 1個閒人


    呢啲係個人喜好, 正如有人喜歡飲咖啡, 唔要糖都唔覺苦, 有人落三四匙/包/粒糖都話苦。
作者: sam2004    時間: 2021-12-27 18:56

回覆 39# tvbau

呢個咪係賣嘢嘅手法囉,原文作者寫嘅Mark Levinson嗰段同埋佢想表達另外一啲野你就要自己去用腦去分析啦,同埋相信你自己嘅耳仔來講盲測吧,我自己就買個唔同usb線交過學費試過⋯
作者: 風十三    時間: 2021-12-27 21:07

本帖最後由 風十三 於 2021-12-27 21:12 編輯

請教,朋友送咗條線比我,但我插上Topping DX3Pro,Windows話分別唔到裝置。
想問下是否接錯了線。



另一端我唔識拆開,所以無影到相。
作者: tvbau    時間: 2021-12-27 22:07

本帖最後由 tvbau 於 2021-12-27 22:17 編輯

**我好羨慕又妒忌有師兄姊,話換咗乜無分別,聽唔出。**
係真心說話, 聽唔出我就少好多煩惱。
廿年前我喺朋友中, 第一個玩 CD STATMAT, 一張幾百蚊但又好薄嘅膠片, 我介紹比朋友話好大改善, 聾都聽得出分別,其中一個借咗返去試, 幾日後話無分別, 話我吹水, 我唔明話去佢屋企睇睇, 見到佢套野同座位, 我走去攪咗一下佢對喇叭擺位, 然後叫佢再試有同無 CD statmat  嘅分別, 試完佢話乜咁奇怪, 之前試一啲感覺都無, 而家分別又咁大, 分析力, 定位同音場都有聽得到嘅改善.....

CD 機 Digital out 都喺出 0101, 點解用光纖, 同軸及 AT&T玻璃光纖做接駁都唔同聲? 就算同一種接駁方法, 唔同牌子都有分別?
作者: tvbau    時間: 2021-12-27 22:11

回覆  tvbau

呢個咪係賣嘢嘅手法囉,原文作者寫嘅Mark Levinson嗰段同埋佢想表達另外一啲野你就要自己去 ...
sam2004 發表於 2021-12-27 18:56



    我當然交咗唔少學費, 你亦都信你耳仔先交學費, 大家都一樣。
作者: Mindhunter    時間: 2021-12-27 22:19

咁大家係信耳仔定信科學數據?有共識先有得討論
作者: tvbau    時間: 2021-12-27 22:29

盲側定義係, 你不知情下, 由他人去更換去比較不同器材, 從而揾出器材分別。
作者: fatau    時間: 2021-12-27 22:49

我經驗
買條靚仔usb 純粹為左好睇d, 分別唔到咁濟
而家用 過左隻usb isolator後用條qed ref. 30cm 線駁dac

isolator 都係隔一隔電腦d嘈訊經usb 線入dac
作者: darkfrank    時間: 2021-12-27 23:44

**我好羨慕又妒忌有師兄姊,話換咗乜無分別,聽唔出。**
係真心說話, 聽唔出我就少好多煩惱。
廿年前我喺朋 ...
tvbau 發表於 2021-12-27 22:07


係啦,果D"網上科學家"成日話placebo,但明明我試過有貴的線難聽過平的,實係我個人太cheap,placebo都要用cheap野先好聽啦。
作者: arrychiu    時間: 2021-12-28 00:14

算把啦,係電腦forum傾音響係晒氣。
darkfrank 發表於 2021-12-27 02:14


又有道理,就算有D所謂音響網,D網主都係咩都唔識。
作者: arrychiu    時間: 2021-12-28 00:16

回覆  darkfrank


    就好似電源線咁, 明明都係出 220v, 都係要經火牛同電容穩壓等, 就係會唔同聲, 死未 ...
tvbau 發表於 2021-12-27 16:16


地盒咪重神,電都無。
作者: arrychiu    時間: 2021-12-28 00:21

有D音響愛好者, 係咪真實聲音唔重要, 最緊要係佢喜歡嘅聲音
好多RCA訊號線, 喇叭線, 都係味精線 ...
1個閒人 發表於 2021-12-27 18:32


我認我鍾意味精,人聲有咁甜得咁甜,支小提琴有咁細致得咁細致,
叫X梗係要大X (怕俾人扣分,自己填啦)。
作者: fon2031990    時間: 2021-12-28 03:21

回覆 42# 風十三


    條線幾多? 無屏閉設計的usb線過50cm 就會太多loss 同干擾, 認唔到設備
作者: tvbau    時間: 2021-12-28 07:17

回覆 50# arrychiu


    地盒有過皮, 我無玩過, 反而我中意用金水。
作者: 1個閒人    時間: 2021-12-28 10:05

地盒係傳統訊號嘅[單點落地]的應用版本, 如果用得其所, 係可以減少什訊的干擾,

講返數碼傳送, 我冇睇過SPEC, 唔知要求,
但USB 同 HDMI 都係數碼傳送, 而HDMI的要求就明顯得多, 否則上唔到4K, 8K畫面.
所以我認同前面師兄所講, USB線認証係必需, 抗干擾就有好過冇.
會唔會唔同聲底?  我未試過, 唔知
作者: arrychiu    時間: 2021-12-28 10:20

回覆  arrychiu


    地盒有過皮, 我無玩過, 反而我中意用金水。
tvbau 發表於 2021-12-28 07:17


呢期最最hit隻光城精工,二千零蚊平民好多,
我睇幾時會身痕走去入兩隻返嚟玩下。
作者: sam2004    時間: 2021-12-28 11:08

本帖最後由 sam2004 於 2021-12-28 12:40 編輯
請教,朋友送咗條線比我,但我插上Topping DX3Pro,Windows話分別唔到裝置。
想問下是否接錯了線。
風十三 發表於 2021-12-27 21:07

無屏閉設計的usb線過50cm 就會太多loss 同干擾, 認唔到設備 ...
fon2031990 發表於 2021-12-28 03:21



所以點解我講用條印表機USB線會比較好,用音響類比的概念融入數碼上是騙錢的行為...


我當然交咗唔少學費, 你亦都信你耳仔先交學費, 大家都一樣。
tvbau 發表於 2021-12-27 22:11


交學費越多你隻耳仔越靈敏,我玩到cello跟802之後就停下來了因為真的冇辦法突破,主要是居住環境現時的房子個廳只有300尺,唔係買唔起器材而係買唔起大屋!有好嘅器材仲要有好個環境先至可以讓佢發揮到。呢幾年先至開始玩解碼主要係Home Office, 從電腦拉條USB線出嚟接在DAC用FOOBAR播dsd檔, DAC用RCA接擴大機效果真的很好,因為係咁所以有幾個老燒都攞過手上認為好嘅USB線做過一次盲測,如我所講實踐係硬道理...  印表機USB數位線
作者: 1個閒人    時間: 2021-12-28 14:55

本帖最後由 1個閒人 於 2021-12-28 15:00 編輯

USB 1.0 or 雞線, 有能力傳送Hi-Res, DSD資料嗎?




作者: sam2004    時間: 2021-12-28 16:43

本帖最後由 sam2004 於 2021-12-28 16:54 編輯

回覆 57# 1個閒人

其實呢個就係牽涉到你嗰個播放軟件跟驅動程式吃唔吃到,一般用foobar只要裝對插件都冇問題.
作者: 風十三    時間: 2021-12-28 21:20

回覆  風十三


    條線幾多? 無屏閉設計的usb線過50cm 就會太多loss 同干擾, 認唔到設備 ...
fon2031990 發表於 28/12/2021 03:21


啱啱量過約1m長,睇嚟條線變成垃圾。
作者: sam2004    時間: 2021-12-29 11:47

本帖最後由 sam2004 於 2021-12-29 11:49 編輯

回覆 59# 風十三


唔會嘥, 用嚟做耳機線
作者: 風十三    時間: 2021-12-29 15:11

回覆  風十三


唔會嘥, 用嚟做耳機線
sam2004 發表於 29/12/2021 11:47

有難度,焊接咁細微的位。

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: sam2004    時間: 2021-12-29 16:56

回覆 61# 風十三


  簡易的耳機線及延長線的製作
作者: Dcup    時間: 2021-12-30 20:11

本帖最後由 Dcup 於 2021-12-30 20:15 編輯
好彩我完全退咗燒,轉返玩搖控車 。年初先同朋友攞返架前級,到今日仲未駁線 果幾隻黑膠盤都唔 ...
tvbau 發表於 2021-12-26 19:45



    只有一個原因會變好,就係原來既線太垃圾,不合標準

或者你要USB供電,咁就有分別,我D架餐隔離既隔離,唔係垃圾線跟本唔會有分別

分得出,睇睇D架餐有無解決黎D問題先
作者: Dcup    時間: 2021-12-30 20:12

本帖最後由 Dcup 於 2021-12-30 20:17 編輯
回覆  darkfrank


    就好似電源線咁, 明明都係出 220v, 都係要經火牛同電容穩壓等, 就係會唔同聲, 死未 ...
tvbau 發表於 2021-12-27 16:16



    電源出220V黎句野己經fail曬,電流電壓同EMI之類係實打實存在,有科學數據,共用電網全部都有干擾好正常

用環牛落濾波甚至隔離牛,都係可以視波器睇到個改變

但USB出既data架構唔係一樣野,兜埋一碟無意思
作者: Dcup    時間: 2021-12-30 20:14

本帖最後由 Dcup 於 2021-12-30 20:21 編輯
係啦,果D"網上科學家"成日話placebo,但明明我試過有貴的線難聽過平的,實係我個人太cheap,placebo都要 ...
darkfrank 發表於 2021-12-27 23:44



    貴線只是價貴,造功未必好,衰焊位既貴線見唔少

我唔建義USB線買DIY線,焊頭一差問題就多
作者: Dcup    時間: 2021-12-30 20:19

本帖最後由 Dcup 於 2021-12-30 20:23 編輯
請教,朋友送咗條線比我,但我插上Topping DX3Pro,Windows話分別唔到裝置。
想問下是否接錯了線。



另一 ...
風十三 發表於 2021-12-27 21:07


USB用織線織長成倍威D嗎?

仲要一個位搭兩條,神奇超卓

黎條線差下電就得....
作者: sam2004    時間: 2021-12-30 22:52

回覆 66# Dcup






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2